![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Indonesië:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De Paus gaat de voeten wassen van jonge gevangenen. Van gekke gewoontes gesproken. Dat zou ze wel eens de verkeerde ideëen kunnen geven...Hij zou ze beter een BOLWASSING geven
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 maart 2013 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Mee eens!
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal in praktijk wel meevallen. Zoals in Saoedi-Arabië, waar je een huwelijk (tegen betaling) kan afsluiten voor een duur van 30 minuten... Allemaal heel wettelijk en volgens de islam, natuurlijk. Absoluut niet te verwarren met het heidense en strafbare prostitutie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slecht dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Iran ronselt men tijdelijke bruiden voor het een of andere pelgrimsoord. Maagden krijgen een extra grote bruidsschat, de prijzen (en tijdsduur) werden door de staat vastgelegd. De minimum leeftijd was iets van twaalf jaar. Maar prostitutie? neen dat kennen ze daar ook niet hoor. Citaat:
http://planet-iran.com/index.php/news/19414 Toch wel fijn dat meiskes jonger dan 14 in elk geval een geschreven goedkeuring van hun vader of mannelijke voogd moeten overleggen... Wel noodzakelijk en informatief dat ze twee "full-length photographs (fully hijabed and properly veiled)[/b], their academic diplomas, proof of their virginity and a certificate of good physical and psychological health " moeten voorleggen. Vooral die academische diploma's lijken me van cruciaal belang om een 5 uren durend tijdelijk huwelijk aan te gaan. Ik meen ook ergens te hebben gelezen dat de kinderkes voor de man zijn... alleen zal het met drie huwelijken van 5 uur/dag moeilijk raden zijn wie de papa is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Derhalve dus. Flodderjurken en Revo-SS. Roei die uit en breng de bevolking tot rust en de problemen met Iran zijn voorbij.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het hospitaal Sant Pau in Catalonië laat betaling toe om de wachtlijsten te ontlopen.
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/03/...57_479255.html Dat zet de deur open voor rijkjes om al de armpjes voorbij te steken in de rij voor een operatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2013 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Straks gaan de rijkjes voorrang krijgen in de rij in de winkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Grozny
![]() het ziet er daar toch niet bepaald armtierig uit , ik begrijp ni dat ze naar hier komen hollen om op het ocmw te staan |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Een rechter in Spanje geeft het hoederecht van zijn kinderen aan de moordenaar van zijn vrouw
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eno, hiervan toch graag de bron aub. over WIENS kinderen gaat het?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel echt is is dat sekstoeristen uit (uiteraard) de Golfstaten in Indonesië een huwelijkscontract kunnen afsluiten met een prostituée voor de duur van hun vakantie... Bali is trouwens een seksbestemming voor Golf-Arabieren net als Thailand of de Filippijnen. Laatst gewijzigd door tomm : 8 mei 2013 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |