![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ariel Castro, de kinderontvoerder en -verkrachter kan niet de doodstraf krijgen voor het ontvoeren en herhaaldelijk verkrachten van kinderen.
Vreemd genoeg kan hij wel de doodstraf krijgen voor... illegale abortus, hetgeen hier een eufemisme is voor op de buik van de moeder te slaan tot ze een miskraam krijgt. Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, ik ben blij dat hij de doodstraf niet zal krijgen. De doodstraf is ten slotte een huurmoord in opdracht van de overheid.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik hoop dat hij die wel krijgt.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ²
De doodstraf is een humane en financieel interessante regeling om de gemeenschap definitief te ontdoen van gevaarlijke criminelen. De gemeenschap heeft op basis van cultureel bepaalde ethische normen en waarden aangevuld met ideologische voorkeuren, een wetgeving uitgewerkt die vorm moet geven aan het publieke leven en een deel van het private leven. Het justitieapparaat van de overheid moet als waakhond van de gemeenschap zich richten op de naleving ervan en overtreders bestraffen. Liberaal-extremisten zijn echter te dom om dit te snappen. Zij zien liever het recht van de private sterkste, wie of wat dat ook moge zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik dacht dat Ariel met de schoolbus reed. Werk en hobby gecombineerd!
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Hij zal in het gevang wel door iemand vermoord worden. De inmates hebben zo hun eigen regeltjes.
|
![]() |
![]() |