![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Obama heeft een wet goedgekeurd met een voorziening die door tegenstanders de 'Monsanto Protection Act' wordt genoemd. Meer dan 200.000 mensen tekenden reeds een petitie hiertegen. Waar gaat het over? Het teniet doen van de macht van rechtbanken om de kweek en/of verkoop van eventueel gevaarlijk gmo's te verbieden.
Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 29 maart 2013 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer de zoveelste aanval van de elitisten van de NWO op de gezondheid van de mensheid. Zijn er nu nog mensen die niet inzien dat Obama gewoon een puppet is van de macht achter de schermen?
Enerzijds is geldgewin een motief, maar ook een aanval op onze gezondheid. Laat de kankerindustrie maar op volle toeren draaien en $$$ maken. Met GMO op grote schaal te introduceren zal het niet beteren. Enerzijds zullen GMO's zorgen voor een verdere toename van het aantal kankergevallen, anderszijds verstoren zij ons DNA en ons energetisch systeem zodat het moelijker wordt contact te krijgen met de grotere realiteit en onze spiritualiteit die daaruit voortvloeit. Allemaal by design. De natuur heeft en geeft alles wat wij nodig hebben, er moet niet aan geknoeid worden. De NWO gaat nu weer een stapje verder.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 maart 2013 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen kunnen we het nu wat efficienter sturen,dat is alles. Uw paranoia is systemisch Meer en meer gaan we naar een betere wereld, hoe hard sommige mensen het ook proberen af te remmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Genetisch gemanipuleerd eten ben ik niet zo meteen tegen.
Het is eerder die monopolie van 1 bedrijf op de voedselmarkt. Concurrentie, ik zie dat graag!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Met ggo's op zich hoeft niet persé iets mis te zijn, maar het probleem is dat Obama ervoor gezorgt heeft dat in geval van problemen de rechtbank de verkoop/kweek niet kan tegenhouden. Bovendien gebeurde het op een geniepige manier.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betere wereld ?! Je dwaalt ! We stevenen met grote snelheid naar een ramp ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Er is nog wel verschil tussen gewasveredeling via de natuurlijke weg en genetisch gemanipuleerd zaaigoed dat zichzelf niet kan vermeerderen.
Er is wel degelijk een zorgwekkend element in het genetisch manipuleren van zaa- en plant goed.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die regeltjes en wetten weer tegen bedrijven. Laat die mannen toch gewoon doen. Koop er liever aandelen van en profiteer mee van hun enorme winstgevendheid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Net omdat dit bedrijf nu niet vervolgd kan worden, kunnen ze zonder probleem een monopolie uitvoeren. Genetische manipulatie kan mij geen moer schelen.
Laatst gewijzigd door Nexer : 31 maart 2013 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Elke tarweare vermeerdert zich iets van 20 keer. Een door Monsanto gemanipuleerde tarwekorrel vermeerdert zich nooit. Genetisch dood materiaal.
Dat is de route van Monsanto. Genetisch dood materiaal en derhalve een supermonopolie voor de Italiaans-Amerikaanse maffia. Alleen hebben de gangsters een probleem. 1) de biologische lanbouw en 2) het feit dat de boeren niet stom zijn. In Europa zal het niet werken, maarbij de minder arbeidzame volkeren wel. Een complex verhaal en niet in een paar regels af te doen. Maar waar Amerikanen economie bedrijven boer pas op je graankorrels.
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Afhankelijk van het gewas Artois,
Ik heb zelf ervaring in de veeteelt, en kan je zeggen dat het bijzonder vervelend is als gras uitloopt/zaden geeft, hetgeen meestal gebeurd in regenachtige periodes. Ofwel wanneer het gras sneller groeit dan de koeien aankunnen. Nu heb ik middels internet begrepen dat er een grassoort is ontwikkeld dat nooit volwassen kan worden. Ofwel geen stress, het gras loopt niet uit, en er is een grotere buffer in de droge periode. Ik kijk er naar uit, behalve het inplanten dan, want dat is een monnikenwerk. En wat jij aangeeft,wat is nu het probleem met genetisch dood materiaal vraag ik me af. 1 het kan zich niet mengen met de wilde varieteiten 2 waarom moet een boer 1/20 deel achterhouden voor de volgende oogst betreffende tarwe, als er ook kweekstations zijn die het voor hem kweken. hoewel als ik bedenk dat dit middel kan worden ingezet om een ander land te sactioneren, dan komt er een voedselprobleem bij Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 maart 2013 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 maart 2013 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() @ Frankenstein
Het enige waar ik tegen ben is dat een bepaald product tot een monopolie gemaakt wordt. 2) What 's the problem. Met grassoorten is het zo dat alleen op kleine arealen jouw argumenten van toepassing zijn. Als ik kijk naar Zuid Amerika met farms die een opp hebben van 20.000 ha en meer ga je toch echt niet zeuren over grasrassen. Ik haalde vroeger voor mijn renpaarden Alfalfa en Lucerne uit Frankrijk. Problemen met grassen had ik alleen in de bedorven Hollandse weides. In jouw specifieke geval kan ik me wel iets bedenken. Wat mij betreft mag Monsanto daar in voorzien. Maar heb je ooit eens onderzocht wat de voedingswaarde van die soorten zijn?
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betreft dat gras dat niet volwassen wordt, deze willen ze wellicht gaan toepassen voor bioethanol, tenminste in de VS . Probleem nochtans is dat het waterslurpers zijn. Buiten dat laatste probleem, waarom dit gras niet voor veeteelt toepassen denk ik dan. Echter idd betreft gegevens over voedingswaarde van gras is nul over te vinden Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 maart 2013 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik vind dit nu echt een leuke discussie Frankenstein.
Zoals je uit mijn post op hebt kunnen maken had ik in mijn jonge tijde renpaarden. Ik geloofde nooit in doping, vond dat beneden alle peil, maar zocht mijn heil in superieure voeding. Planteneters hebben een zeer kwetsbaar darmkanaal. Paarden en olifanten in het bijzonder. Maar leuk dat jij in dit soort zaken geinteresseerd bent.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() @ Frankenstein
http://www.powned.tv/nieuws/buitenla..._suriname.html heb jij hier een mening over (off topic) ik ga hier geen draad voor openen.
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan zijn er hier dus nog altijd van die progressievelingen die klaarkomen als Obama zijn bek open trekt.
![]() |
![]() |
![]() |