![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() http://www.nu.nl/binnenland/3498498/...on-docent.html
Citaat:
![]() Toen ik de eerste berichten las en de naam vd school wist ik al genoeg. Het gestolen geld terug betalen. Soepsidies misbruiken valt onder artikel: verduistering = strafbaar feit.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 12 juni 2013 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me nu af of heel Nederland nu al zijn examens zal moeten herdoen. Tenslotte moesten ze in eerste instantie allen hun examen Frans opnieuw ondergaan.
Maar de school kreeg wèl extra goede punten de laatste jaren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben de Nederlanders een systeem van gelijke examens voor heel het land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat nu niet meer in het nieuws komt, is dat dit eerste feit als het ware een aanklacht was tegen het standaard laten pikken van de examenvragen om die school betere resultaten te laten voorleggen. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5288/...en-Frans.dhtml Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...eren/1.1516902 Ik neem aan dat je het katholieke net nu ook meteen gaat sluiten? UltraFan van 'het gemeenschaps-' misschien? Dom uit racisme of racistisch wegens dom, daar zijn ze nog niet helemaal uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Om zelf ook eens leuk racistisch te lollen:
Tijdens mijn studies was er ook een vak waar het elke maand 'toets' was. Na een tijdje hadden we door dat de multiple-choice vragen dezelfde waren in de verschillende groepen. Per fout antwoord min 2 trouwens. Dus op een dag gaat er een papiertje rond met de juiste antwoorden op de vragen. Omdat het vak in kwestie voor mij zitvlaksimpel was (eerste keer verrast, zo'n 40/60, volgende keren hoog in de 50/60) heb ik het eerst ingevuld en daarna vergeleken met het lijstje. Eén stomme fout heb ik dan aangepast om mijn cijfers op te smukken en me niet belachelijk te maken, en de andere twee of drie laten staan. Komen de week erna de punten. Voor mij exact zoals verwacht in de 50, en veel cijfers 'abnormaal hoog'. Maar het vaste kliekje Marrokanen, die de maanden voordien steevast in de 30, 20 of 10 scoorden, en een enkeling die voor een primeur zorgde met de eerste 0 ooit (terwijl hij alles had ingevuld), scoorden *tromgeroffel* U raadt het al! *tromgeroffel* ALLEMAAL 60 op 60 ![]() Dus ja, dom. En bovenop nog eens allemaal racisten ![]() uitsmijter |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik laat me geen woestijnzand in de ogen strooien door die gasten.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() het moet wettelijk verplicht gesteld worden dat op elke islamitische school in de hele westerse wereld maar een lesboek voorkomt bij elk vak en in elke tas van elke leerling namelijk de heilige geopenbaarde Koran, letterlijke woord van Allah zelve in persoon.
Dit decreet leidt tot aanzienlijke kostenbesparingen en lagere subsidies voor alle islamitische scholen, het is goed voor de desintegratie en maatschappelijke isolatie van onze islamitische medeburgers en het maakt hun geschikter voor de laagste functiies in onze samenleving, totaal aangepast aan hun genetisch bepaalde lage intelligentie. EEn sociaal tolerant linkse beleid voor islamieten is democratie in engere zin. Zo zorgen moslims er zelf voor dat het glazen plafond voor hen laag blijft en zo worden zij onze geliefde zwarte onderklasse en de perfecte tomaten plukkers, laag betaalde zorghulpjes en straten vegers. Heb moslims lief en haat ze niet, ondersteun deze visie en geef je fiat. dewanand hindoe fundamentalist Laatst gewijzigd door dewanand : 12 juni 2013 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is het in Belgique dan ook zo dat er één centrale examencommissie is die geheime examens uitdeelt aan ALLE scholen, waarna de examens voor iedereen op dezelfde dag en tijdstip plaatsvinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dacht het niet.
We hadden vroeger bij de nonnen in het basisonderwijs wel altijd 2 soorten examens. 1 van de school, en diocesane proeven. Die werden opgesteld om de kwaliteit van de school te controleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb liever dat ze hun eigen scholen hebben en zich niet meer mengen met onze kinderen. Gemengde scholen zorgen er voor dat het opleidingsniveau van onze kinderen ook daalt. Neen, laat ze maar in hun eigen scholen halal eten en daardoor onze kinderen niet belemmeren in hun ontwikkeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De aarde is plat en heeft zeven sferen waarin de zon en de maan en de sterren als lantaarns hangen om ons licht te geven? Maar op het examen moet je zo'n rare dingen invullen zoals de aarde draait rond de zon en we zitten in een zonnestelsels met andere planeten, maar het is niks, de leraar zal die bolletjes voor jullie wel zwartmaken. Belangrijkste om te onthouden is dat de zon ondergaat in een modderige poel". Wat een vooruitgang toch allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Seculieren zijn het probleem niet, dat zijn zelfs geen moslims. Al blijven de kinderen wel erg vatbaar voor extremisme door hun afkomst, lager intelect en vriendenkring. Kijk naar Jejoen, ik weet niet of z'n moeder een islamitische achtergrond heeft maar door de combinatie huiselijke problemen, schoolmoeheid en moslim vrienden zit die nu wel te vechten in Syrië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen probleem met een apart islamitisch onderwijsnet, op voorwaarde natuurlijk dat het streng gecontroleerd en gereguleerd wordt.
Anders botst het in het gewoon onderwijs, of radicaliseren ze in het thuisonderwijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarop moet het precies gecontroleerd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een technische opleiding geven kan ook niet want er zijn 200 mogelijke richtingen, welke middelbare studies zouden moslim-scholen dan moeten aanbieden? Laatst gewijzigd door BonBon : 15 juni 2013 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |