![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hoe kijken jullie op de eventuele (!) overstap van Jean-Marie Dedecker (en hopelijk ook mensen als Bouckaert, Verreeck, Eppink of Sabbe) naar N-VA voor de verkiezingen 2014? Met een programma dat pleit voor een kleinere en efficiëntere overheid en meer autonomie voor Vlaanderen.
Ik zou het positief vinden om een sterke niet-extreme rechtse partij te hebben, die zowel de rechtse zijde van het liberalisme als de Vlaamsgezinde conservatieven omarmt (en de racisten buitenhoudt). Geen VB'ers meer die overstappen. Kiezers overnemen is genoeg. Een rechts-liberale injectie in de N-VA en ik stem zeker voor hen in 2014.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 8 mei 2013 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Goede zaak, electoraal gezien.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Positief, nog een hoger leemgehalte voor de reus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dedecker binnenhalen, is garantie op ruzie in 't kot.
Laat hem maar in Middelkerke zitten. Da's mijn gedacht als nva-lid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Want met mijn libertarische visie op de maatschappij en de overheid geil ik op het nazisme. Hebt ge zo nog van die komische opmerkingen?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Lol, hij komt!
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() n-va heeft net ingestemd in de opheffing van de onschendbaarheid van DD. Jaja, ze gaan hem nu zeker laten komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Impliciet zegt u dus dat de N-VA de parlementaire onschendbaarheid van een eigen lid nooit (nooit!) zou opheffen?
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens onderstaande bron, zegt De Wever niet direct "nee". Hij heeft het over een mogelijke "wiedergutmachung" betreffende de gebeurtenissen in 2006.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ijst_coulissen Misschien eens kijken naar "Coulissen van de Wetstraat" op Canvas (21h50)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 mei 2013 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta er niet voor te springen. Maar hij haalde in Middelkerke wel meer dan 2000 persoonlijke voorkeursstemmen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 mei 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |