![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge moet dit nu eens goed lezen.
Over wie gaat het ? Citaat:
Samengevat: voor die sukkelaars beloven ze 5 procent verhoging vakantiegeld, en ... ze krijgen minder netto. Een onvolkomenheid in de loodzware verhoging van de belastingen naarmate je inkomen stijgt dus. Minister Van Acker, van het onvolprezen ACW met al zijn vrijwilligers uit het middenveld die toch zo sociaal nodig zijn, heeft het onderzocht, maar doet niets, deed niets, en zijn opvolger blijft niets doen. Zo communiceert men dat: Citaat:
als dat de vertegenwoordigers zijn van 'het middenveld', die voor onze sociale bescherming van onze weinig-bedeelden moeten zorgen, dan heb ik ze niet meer nodig !! http://www.standaard.be/plus/ochtend/11 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
vuile tsjevenstreken zijn dit!!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Jij en ik mogen dan ook meedoen om minder bedeelden te helpen. Of heb ik dat gedroomd? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Oude mensen krijgen meer dan genoeg
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge kunt de gepensioneerden ook een pilletje geven, dan kunt ge de pensioenen helemaal gebruiken om uit te delen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zeer goede maatregel ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tja, waar moet je anders het geld vandaan halen om al die nieuwe belgen een uitkering te geven ? In hun apenland van herkomst hebben ze niks gespaard, veel te druk om op hun nicht te zitten en nog wat debielen te kweken.
Mijn gedacht. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier is dat bij jou duidelijk het geval. Wat jij gedroomd hebt, is dat iemand die - drie uur per dag werkt, evenveel verdient als iemand die negen uur per dag werkt; - acht uur hard werkt, evenveel verdient als iemand die er acht uur per dag zijn gat aan veegt; - een verkoper die er in lukt om een omzet van 10.000 euro te draaien, evenveel krijgt als zijn collega die er maar in lukt om een omzet van 5.000 euro te halen; - iemand die 1 mio euro aan bijdragen afgestaan heeft op zijn hele loopbaan, evenveel zou krijgen als iemand die nog geen 1000 euro, dank zij zijn levenslange werkloosheidsuitkering, bijgedragen heeft. D�*�*�*rvan droom jij. Liever iedereen in een oude Lada, dan 1 in een Ferrari, 5 in een Porche, 10 in een mercedes, 80 in een golf of citroënC4 en de rest met den tram. Inclusief Russische psychiatertoestanden, om de partijlijn te ondersteunen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|