![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Het is duidelijk dat wij ons moeten aanpassen, en anders oprotten. http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...raressen.dhtml Hoofddoek toegelaten voor islamleraressen Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er niet klopt in Vlaanderen, is toch eenvoudig: heel het systeem is anti-Vlaams. En daarvoor wordt alles gebruikt wat er voor kan dienen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat er niet klopt? De NV-A! Die bellen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik zie in beide gevallen alleen een probleem voor mensen die breder zijn dan 1 meter.
Die geraken er niet door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Heel erg dat dit in Vlaanderen kan gebeuren, in Nederland had die gehandicapte gewoon subsidie aan kunnen vragen bij de gemeente om die helling te bouwen. Oh wacht het gaat helemaal niet om dat meisje en die gewetenloze gemeente maar om die moslims die zomaar op een vlaamse straat zitten,. In dat geval: schande, schande, schande !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen goed begin.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Hoezo trollen ? Het is idd een schande dat een gehandicapte niet haar huis kan bereiken door een bureaucratisch gemeente. Dat staat toch los van of die moslims wel of niet op een stoffige straat kunnen gaan bidden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() En als je me vraagt of die moslims goed bezig zijn zou ik willen antwoorden van nee aangezien ze zich een stukje van het publiek domein toe-eigenen. Het verbinden van die moslims met een zielige gehandicapte vind ik wel wat zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We besluiten dus, het staat niet los van elkaar vermits het in beide gevallen over politiegedrag gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard kunnen ze vaststellingen doen, PV opmaken, al die zaken, dat is gewoon alledaags politiewerk.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan ook een hellend vlak binnen het gebouw maken of na gebruik verwijderen. Stel u voor dat iedereen zo een vlak voor zijn deur maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spijtig dat ze geen religieuze reden kan bedenken, want daarvoor worden tegenwoordig voor alles uitzonderingen gemaakt.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm Die rolstoelpatiente , 16 March 2005 , 20:25:
http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=25 http://filesforum.politics.be/showthread.php?p=988042 Vwala !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Rob Verreycken klopt in alle geval wel.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Vooral met dat steeds uitbreidende korps aan lakeien of ook wel ambtenaren genoemd dat denkt dat ze God de vader zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Schrijf 'vlaenderen' en het zal kloppen.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die moslims in de buurt een moskee hebben, is niet de straat, maar daar hun gebedsplaats. |
|
![]() |
![]() |