Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2013, 15:23   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard En dit gevalleke zou beter zijn dan Filip den Taaie?

Ik was net de zeverende dag aan het opvissen, toen ik godbetert aan het fragment van princesse Stridje kwam.

En die zou het beter doen dan Filp den Taaie (met een kleine d natuurlijk, wegens de adel) ?

Mijn gat ja.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...s/dezevendedag

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 19:40   #2
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Tja, niet moeilijk.
Ze komt weinig in het nieuws, en gezien je zo weinig over haar hoort, lijkt ze dan verstandiger te zijn dan de rest, maar in wezen zijn ze aan elkaar gewaagd qua domheid.
Oud 13 mei 2013, 19:41   #3
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Ik heb gehoord dat Astrid het niet lang meer trekt, ze hebben er al een rood kruis opgezet.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 19:44   #4
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik was net de zeverende dag aan het opvissen, toen ik godbetert aan het fragment van princesse Stridje kwam.

En die zou het beter doen dan Filp den Taaie (met een kleine d natuurlijk, wegens de adel) ?

Mijn gat ja.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...s/dezevendedag

.
Uw schrijfsels worden met de dag potsierlijker, slordiger en kinderachtiger.
Zou je je eens niet laten testen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 19:48   #5
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat is er, jacky?
Weer aan het spartelen voor het koningshuis?

Lekker graaien met de pensenliberalen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 20:00   #6
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn gat ja.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...s/dezevendedag.
Och weet je, gans dat Belgisch monarchistisch nest is doodeenvoudig "une famille bruxelloise francophone" van de eerste tot de laatste. Geen enkele van hen zal er ooit in slagen om een gezellige keuvel te hebben in een vlot Nederlands zoals we dat enkele dagen voor de kroning van WA van Nederland hebben kunnen beluisteren. Voor ons Vlamingen is dat ten eeuwigen dage een volksvreemde stijve harkentroep. Hoe vlugger dat we ons daar kunnen van losmaken hoe beter. Laat ze maar "leurs majestés, leurs altesses royales, monseigneurs enz.enz." spelen "chez les francophones". BUT NOT IN MY BACKYARD!
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 20:12   #7
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och weet je, gans dat Belgisch monarchistisch nest is doodeenvoudig "une famille bruxelloise francophone" van de eerste tot de laatste. Geen enkele van hen zal er ooit in slagen om een gezellige keuvel te hebben in een vlot Nederlands zoals we dat enkele dagen voor de kroning van WA van Nederland hebben kunnen beluisteren. Voor ons Vlamingen is dat ten eeuwigen dage een volksvreemde stijve harkentroep. Hoe vlugger dat we ons daar kunnen van losmaken hoe beter. Laat ze maar "leurs majestés, leurs altesses royales, monseigneurs enz.enz." spelen "chez les francophones". BUT NOT IN MY BACKYARD!
Een bejaarde Vlaming die jood wil worden, dat is niet volksvreemd.
Oud 13 mei 2013, 20:43   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik spreek tenminste een behoorlijk en vlot Nederlands. De Von Sachsen-Coburgs slagen daar na x generaties nog steeds niet in. Na 183 jaar zijn ze nog steeds niet van ons, Vlamingen. Ondanks het feit dat we reeds lang de dominerende factor zijn in dit land: economisch en demografisch. Ondanks het feit dat onze taal in la Belgique het meest gesproken wordt.

En tenslotte nog dit, mijn beste dwaze trol, wat je daar aanhaalt heeft met hetgeen we hier bespreken volstrekt niets te maken. Mijn leeftijd niet en mijn strict persoonlijke overtuigingen nog veel minder. Op jouw manier ben je feitelijk een zeer eng persoontje dat dolgraag poogt mensen te discrimineren. Maar dan op een zeer domme wijze. Hoe oud ik ben doet er volstrekt niet aan toe. Zolang ik nog beschik over een merkelijk grotere helderheid van geest dan een trol zoals jij kan ik hier zonder de minste schroom op dit forum opduiken. al was ik boven 100. En een gelijksoortige overweging geldt mijn persoonlijke religieuze en andere overtuigingen: ze zijn jouw zaken niet. Bijgevolg: bemoei je daar niet mee. Je hebt duidelijk een probleem: je moet oudere mensen niet. Joost mag weten waarom. Denk je soms dat je de eeuwige jeugd in pacht hebt? Misschien zul je ook nog rond sloffen in een RVT, met een broek die onfris ruikt, met een looprekje, altijd dezelfde vragen stellend aan iedereen, niet beseffend waar je bent enz. Ik wens het jouw niet toe net zomin als aan mijzelf. Maar het kan gebeuren. Dan zou je slechts misprijzen kunnen hebben voor ... jezelf.
Oud 13 mei 2013, 20:57   #9
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik spreek tenminste een behoorlijk en vlot Nederlands. De Von Sachsen-Coburgs slagen daar na x generaties nog steeds niet in. Na 183 jaar zijn ze nog steeds niet van ons, Vlamingen. Ondanks het feit dat we reeds lang de dominerende factor zijn in dit land: economisch en demografisch. Ondanks het feit dat onze taal in la Belgique het meest gesproken wordt.

En tenslotte nog dit, mijn beste dwaze trol, wat je daar aanhaalt heeft met hetgeen we hier bespreken volstrekt niets te maken. Mijn leeftijd niet en mijn strict persoonlijke overtuigingen nog veel minder. Op jouw manier ben je feitelijk een zeer eng persoontje dat dolgraag poogt mensen te discrimineren. Maar dan op een zeer domme wijze. Hoe oud ik ben doet er volstrekt niet aan toe. Zolang ik nog beschik over een merkelijk grotere helderheid van geest dan een trol zoals jij kan ik hier zonder de minste schroom op dit forum opduiken. al was ik boven 100. En een gelijksoortige overweging geldt mijn persoonlijke religieuze en andere overtuigingen: ze zijn jouw zaken niet. Bijgevolg: bemoei je daar niet mee. Je hebt duidelijk een probleem: je moet oudere mensen niet. Joost mag weten waarom. Denk je soms dat je de eeuwige jeugd in pacht hebt? Misschien zul je ook nog rond sloffen in een RVT, met een broek die onfris ruikt, met een looprekje, altijd dezelfde vragen stellend aan iedereen, niet beseffend waar je bent enz. Ik wens het jouw niet toe net zomin als aan mijzelf. Maar het kan gebeuren. Dan zou je slechts misprijzen kunnen hebben voor ... jezelf.
Dat is een leugen, ik ben gek op mijn ouders!
Mijn pa zou bijvoorbeeld ook zoiets durven verzinnen, ineens jood worden, en mijn ma om een schtreimel naar de winkel sturen!

Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2013 om 20:59.
Oud 13 mei 2013, 21:05   #10
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een leugen, ik ben gek op mijn ouders!
Mijn pa zou bijvoorbeeld ook zoiets durven verzinnen, ineens jood worden, en mijn ma om een schtreimel naar de winkel sturen!
Jouw pa interesseert mij niet en, nogmaals, je moet mijn persoonlijke overtuiging laten voor wat het is: iets waar een schlemiel zoals jij geen zaken mee hebt. Bijgevolg geeft het geen pas dat je daar steeds maar opnieuw zit te trollen.

Daarmee sluit ik definitief reacties van mijnentwege op jouw gewauwel.
Oud 13 mei 2013, 21:25   #11
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Jouw pa interesseert mij niet en, nogmaals, je moet mijn persoonlijke overtuiging laten voor wat het is: iets waar een schlemiel zoals jij geen zaken mee hebt. Bijgevolg geeft het geen pas dat je daar steeds maar opnieuw zit te trollen.

Daarmee sluit ik definitief reacties van mijnentwege op jouw gewauwel.
Een schlemiel...
Toegegeven, joden hebben schitterende scheldwoorden.
Maar terzake nu, je hebt gelijk, laat je niet doen door die vuile goys!
Oud 13 mei 2013, 21:27   #12
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je het kan het oneens zijn met iemand, of je kan het eens zijn met iemand, en je kan erover discussiëren.
Daarvoor dient een forum nu eenmaal.
Ernstig weerwerk bieden tegen iets waar men het oneens over is, vereist enige inspanning.
Maar wat moet je toch een enorme sukkelaar zijn om hier meteen weer op de man te gaan spelen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 21:52   #13
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Je het kan het oneens zijn met iemand, of je kan het eens zijn met iemand, en je kan erover discussiëren.
Daarvoor dient een forum nu eenmaal.
Ernstig weerwerk bieden tegen iets waar men het oneens over is, vereist enige inspanning.
Maar wat moet je toch een enorme sukkelaar zijn om hier meteen weer op de man te gaan spelen.
De man doet niets anders. Wat hij hier doet op een politiek forum, is mij een raadsel.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2013, 21:54   #14
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De man doet niets anders. Wat hij hier doet op een politiek forum, is mij een raadsel.
Hij heeft teveel lepeltje lepeltje gelegen in het bos met zijn mede militairen. Dat kan ook nooit een positief effect hebben op je karakter.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 04:20   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De boodschap is evenwel onveranderd gebleven: erfelijke opvolging is een groot risico.
En het blijft ondemocratisch.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 14 mei 2013, 05:27   #16
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De boodschap is evenwel onveranderd gebleven: erfelijke opvolging is een groot risico.
En het blijft ondemocratisch.

.
Dat is dan ook de reden waarom ze moeten verdwijnen.

Andersom hebben we provinciale en Senaat verkiezingen, volgens je eigen partij nutteloze instellingen.
Waarom hebben jullie dan meegeholpen om ze in stand te houden en als ze dan toch niet worden afgeschaft, zodanig hervormd dat de kiezer er geen enkele invloed meer op heeft.
De provincie gouverneurs benoemen is altijd al een lachertje geweest, maar de Senaat kan nu volledig gecoöpteerd worden, zonder dat de kiezer nog enige inspraak heeft.
Wat is daar nog democratisch aan?
Postjes voor verkozenen, worden ingevuld door de particratie, niet door de kiezer.
Als je dan toch al pleit voor democratie, doe het dan consequent.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 07:03   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dat is dan ook de reden waarom ze moeten verdwijnen.

Andersom hebben we provinciale en Senaat verkiezingen, volgens je eigen partij nutteloze instellingen.
Waarom hebben jullie dan meegeholpen om ze in stand te houden en als ze dan toch niet worden afgeschaft, zodanig hervormd dat de kiezer er geen enkele invloed meer op heeft.
De provincie gouverneurs benoemen is altijd al een lachertje geweest, maar de Senaat kan nu volledig gecoöpteerd worden, zonder dat de kiezer nog enige inspraak heeft.
Wat is daar nog democratisch aan?
Postjes voor verkozenen, worden ingevuld door de particratie, niet door de kiezer.
Als je dan toch al pleit voor democratie, doe het dan consequent.
Ook bij "ons", net als bij jouw beweging, zijn er fundi's en zijn er realo's.

Rome is niet in één dag gebouwd.

.

Oud 14 mei 2013, 07:29   #18
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Waarom zoveel mensen zich laten vangen door die poppenkast rond prinsjes en prinsesjes is onbegrijpelijk. Negeer die show toch.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 08:26   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hij heeft teveel lepeltje lepeltje gelegen in het bos met zijn mede militairen. Dat kan ook nooit een positief effect hebben op je karakter.
Waarschijnlijk een korporaal met een zee van tijd.
Oud 14 mei 2013, 09:08   #20
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk een korporaal met een zee van tijd.
Toch maar opletten met korporaals die te veel tijd hebben...
Als jood zou je daar extra attent voor moeten zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be