Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2013, 16:01   #1
D.J.G.
Burger

D.J.G.'s schermafbeelding

Standaard Idee beginselen om 100% werkende catalisators (op electriciteit technologie) te maken

Het is een idee dat ik niet goed wist te plaatsen de afgelopen maanden, en te vergeefs ook, hier komt het dan wat breder wonden likkend op enige reply:;

Het is om catalisators te maken dat op electriciteit van het voertuig werken.

De electriciteit zou kunnen dienen op de volgende wijze:

Door contact punten met constante electrische bliksems feitelijk de dampen neer te halen en samen te brengen. Ik verwijs dan naar de straffe gasten dat in elektrische kringen staan en constante bliksems naar hun plaats laten stromen, die stunts.

Dan om de vastere materie met zuigkracht gedreven op elektriciteit de vast gehouden materie door filter lagen en misschien op hogere temperatuur de waterdamp en stof deeltjes van elkaar te scheiden.
Ook dacht ik dat een vorm van aan/uit statische laag stof kan vasthouden en loslaten en door zuigkracht verzameld kunnen worden in opslag deel voor schadelijke , stoffen.

Dat was het een beetje kwa misschien nieuwe inzichten tot inspiratie om 100% werkende catalisators te maken.

Ik hoop gewoon dat het via deze weg iets wordt
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 03:39   #2
D.J.G.
Burger

Standaard Mea Culpa. Btw, ideal the future became

Soms moet een mens laat 's eigen inspiratie tot oplossen onder ogen zien en beseffen dat er nog vele andere, betere sporen zijn. We zullen wel zien wie de innovaties van op termijn producten zullen zijn geworden.
En ik heb plots helemaal geen zin meer om correcte, volwaardige technische formule zomaar de industriële wereld mee te luchten, er zijn zoveel factoren dat ik in de hand moet houden, echt verder spijtig drukken doe ik het hier verder niet, hoewel mijn verdere technische basis vondsten schijnbaar deze bovenstaande beginselen wel enig sinds zullen vergeten worden, ingehaald door ideale oplossingen.

Laatst gewijzigd door D.J.G. : 23 februari 2013 om 04:02.
Oud 23 april 2013, 23:45   #3
D.J.G.
Burger

Standaard

Ik merkte dat er veel naar dit gekeken werd. Wel, om even op de hoogte te stellen, het is een zenuw slopende zaak heel mijn technische en politieke inspiratie ivm een functionerende oplossing voor auto's alleen al.

Er werd mij aangeraden om contact op te nemen met constructeurs van katalysatoren in Europa. Er werd mij gezegd dat het een moeilijke sector is waar moeilijk een voet tussen de deur valt te krijgen, zelfs in mijn geval om ermee geen geld te willen verdienen.

Ik voelde en dacht na en piekerde en vindt het niet zo een goed advies voor de uitkomst van mijn technische inspiratie waarvan ik bijna zeker ben dat het een geldig redelijk simpel technisch spoor is.
Ik zou moeten kiezen, geven en verder het beperkt zien tot commercieel product waarvan het resultaat zich beperkt tot nieuwe wagens en de 1ste wereld.

Ik heb belangrijke vondsten gedaan sinds deze discussie. Vooral om het resultaat of noem het gebruik van het product(en) te garanderen op wereldvlak.
Ik wenste mezelf in een hollywood film waar een overheid er discreet alles aan doet om het resultaat te behalen wat er moet en valt te behalen.
Ik bevindt me in geen geval optimistisch dat dergelijk internationaal nivo op mijn schrijven worden gereageerd. Weet U, soms zijn zaken te dom en te onzeker, en politiek zichzelf erg heeft beperkt in hun bekwaamheid het over te nemen van burgers om de meest essentiële humanitaire kansen en kunnen het best te laten uitwerken in de maatschappijen, onder hun departementen.

Ik wacht nog even een antwoord en verder af op een bepaalde politieke invloed en als dat niet in een hollywood film verandert dan kan het wel eens zijn dat ik het gewoon hier post of in een nieuwe discussie.
Wat anders dan niet, dus.

Inventions are made to solve, not to fail. Hopefully it can get so serious some times politics make it a hollywood movie with a good end with applaus.
Oud 26 april 2013, 10:13   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

DJG, ik ben een technieker, en ik begrijp van deze hele toestand geen drol.

Doelt U op de net niet rendabele plasma-omzetting van organisch afval naar warmte en olie? Of bedoeld U een of andere Pindariaanse , gebaseerd op Atlantiaanse/Muriaanse technologie?

Een andere optie is Whycliffe Tower en soortgelijke Teslasiaanse genialiteit. Helaas , ook hier lopen we elkaar mis.
Oud 27 april 2013, 11:29   #5
D.J.G.
Burger

Standaard

Geen probleem, blijkbaar miste U mijn schaamte en realisme in mijn posten volgend op de eerste.

Op dit moment, na wat internet research in het business landschap, ook van Vlaanderen, smolten mijn logische redenering dat de uitkomst van de beste oplossingen hun doel op hun best en voltallig moeten bereiken, en minimum aan criminaliteit, etc, een Vlaams bedrijf moet worden dat op dit gebied er 100% voor gaat. En al wie ondertussen al eigen manieren hebben ontwikkeld of klungelen aan potentieel, dan wil dat het bedrijf hen oproept voor samenwerking met vergoeding of rechten opkoping.

Pinda's , echt zo dacht ik toen helemaal in de wolken airbenden aan het proberen te kunnen. Maar zie, met wat tijd en rust en afleiding en abrupte ingevingen oversteeg ik
met wat schaamte als 2de besef.

Ik zie wel, normaal beland het allemaal in serieuze, goede, kans makende, experten hun agenda.

Technology was one thing but humanity and its is what takes our climate brains to firm instructions.
Oud 27 april 2013, 12:27   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Google Translate heeft blijkbaar het Swahili nog niet onder de knie.
Oud 27 april 2013, 13:12   #7
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Idee beginselen om 100% werkende catalisators (op electriciteit technologie) te maken
Twee schrijffouten.

Op dit forum leer je je taal krom schrijven.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 22:08   #8
D.J.G.
Burger

Standaard

Mis chien, misschien wil U wel een portie printen of blazen, bij het vernederen van Professor Gobelijn die geen fuck geeft om UW schrijffouten
Oud 2 mei 2013, 22:15   #9
D.J.G.
Burger

Standaard

Of misschien wel een beelddrager, of, wate watcher, misschien moet ik wel helemaal niks typen, en alles laten stikken in't snakken naar enige wijsheden uit dit kutland
Oud 2 mei 2013, 22:18   #10
D.J.G.
Burger

Standaard

PS: Ik ben Vlaams, maar blijkbaar is Vlaams mij niet
Oud 3 mei 2013, 08:37   #11
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

bedoelt ge zoiets?:

http://www.atmosair.com/index.html
Oud 3 mei 2013, 21:34   #12
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
PS: Ik ben Vlaams, maar blijkbaar is Vlaams mij niet
En hoe oud ben je?
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:21   #13
D.J.G.
Burger

Standaard

Manne, ik heb een nieuw spoor ontdekt. Een cross tussen uitvinden aan een universiteit en Nationale en Globale zakelijke en strategische en lobby -experten.

Ik mailde onze overheidsdienst dat zoiets kan organiseren en eventueel betalen. Althans als dat niet het juiste POD was dan zoek ik een ander aanspreekpunt.
Ik ben hoopvol, en blij met deze stand van zaken, lekker wetenschappelijk en zakelijk en het serieuze mijne in overweging.
Ik ben extra blij omdat ik beslist heb om ook financiële steun aan te vragen voor een veel complexer Humanitair potentieel. Eindelijk weet ik dat op zijn minst die 30.000E goed besteed kunnen worden met enorme opwaarderingskansen van het wel bevinden van de Humanitaire behoeftigen en (basis) goedheid, binnen wat jaren.
Eindelijk voel ik me thuis bij de overheid diensten en POD's en zelfs de minister kabinetten.
Ik ben benieuwd wat zij gaan reageren op mijn beloftevolle en al een beetje showende mail.

Sorry voor slechtgezindheid hierboven, toen ik mijn reactie las verstond ik niet eens wat de zinnen probeerden te vertellen.
Ik dacht, ik schrijf wel eens stom, maar onbegrijpbaar, dat is (te?) raar van de kaart. Sorry voor de ongemakken.
Oud 4 mei 2013, 22:31   #14
Voltian
Minister-President

Standaard

Wat is een POD?
Oud 5 mei 2013, 10:25   #15
D.J.G.
Burger

Standaard Een POD is ongeveer

Ik las niet direct hun exacte woorden maar het is .. een beleidsdomein dat meerdere overheidsdiensten hun belangen behartigd.

Dat kan ik met toch nog van gisteren herinneren.

Laatst gewijzigd door D.J.G. : 5 mei 2013 om 10:26. Reden: hun vergeten
Oud 5 mei 2013, 11:07   #16
D.J.G.
Burger

Standaard Never like when they don't say collegue

Citaat:
Manne, ik heb een nieuw spoor ontdekt. Een cross tussen uitvinden aan een universiteit en Nationale en Globale zakelijke en strategische en lobby -experten.

Ik mailde onze overheidsdienst dat zoiets kan organiseren en eventueel betalen. Althans als dat niet het juiste POD was dan zoek ik een ander aanspreekpunt.
Ik ben hoopvol, en blij met deze stand van zaken, lekker wetenschappelijk en zakelijk en het serieuze mijne in overweging.
Ik ben extra blij omdat ik beslist heb om ook financiële steun aan te vragen voor een veel complexer Humanitair potentieel. Eindelijk weet ik dat op zijn minst die 30.000E goed besteed kunnen worden met enorme opwaarderingskansen van het wel bevinden van de Humanitaire behoeftigen en (basis) goedheid, binnen wat jaren.
Eindelijk voel ik me thuis bij de overheid diensten en POD's en zelfs de minister kabinetten.
Ik ben benieuwd wat zij gaan reageren op mijn beloftevolle en al een beetje showende mail.

Sorry voor slechtgezindheid hierboven, toen ik mijn reactie las verstond ik niet eens wat de zinnen probeerden te vertellen.
Ik dacht, ik schrijf wel eens stom, maar onbegrijpbaar, dat is (te?) raar van de kaart. Sorry voor de ongemakken.

Het is zodanig vaag waarop ik zulk optimisme waarborg. Maar ik schreef wel een redelijk lange beknopte mail naar de wetenschapsmannen hun bus. Normaal zouden zij de twee studies waar het over gaat als VIP moeten verder helpen waar ik de nodige begeleiding en verlossing kan binnen halen, mits natuurlijk een formulier in te vullen en het proces volg van hoe de overheid erover denkt, en of een universiteit wel de meest geschikte basis is om de best wel complexe bulle geschikt uit te vinden.
Ik zie wel. Ik zou al blij zijn dat ik voor één van de twee gretige interesse krijg van deze de wetenschapsmannen. Of gerichte doorverwijzingen.

Ik vermoed een beetje dat overheidsdiensten geen financiële steun geven aan zwakke particulieren, ongeacht.
Het landschap dat kansen biedt ziet er zonder tip of beter contact, na deze fase nogal hopeloos uit. Zoveel slagkracht, ik hoop echt wel dat ik het beetje geld en mede denkwerk kan bekomen om de 100%katalysator inspiraties in de beste richting en in goede handen zie belanden.
Emotionele ratio: voorbarig

volwaardige communicatie met mij onderhouden
Oud 5 mei 2013, 18:40   #17
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik las niet direct hun exacte woorden maar het is .. een beleidsdomein dat meerdere overheidsdiensten hun belangen behartigd.

Dat kan ik met toch nog van gisteren herinneren.
mja...

Het is moeilijk communiceren zonder gemeenschappelijke woordenschat... en al helemaal als geen enkele partij de betekenis van een gebruikt woord/term/afkorting kent

Als je echt een steekhoudende reactie wenst op uw posts, dan lijkt het me best dat je iets helderder uw boodschap probeert over te brengen...
Oud 14 mei 2013, 16:44   #18
D.J.G.
Burger

Standaard

mijn werkdocument dat ik opstuurde wordt onderzocht naar potentieel.
Het voelt goed, dat als het slim hard wil zijn, er snel zo geen stukken gemaakt worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be