![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie? | |||
het EP in Brussel (EP = Europees Parlement) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
de globalisten in Washington (het angel-saksische grootkapitaal, de multinationals, de grote lobby) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 100,00% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barroso zou op dit ogenblik de EU aan het verraden zijn om ze te verkopen aan Washington.Lees meer over dit gevecht hier: Catfight - and it's US vs EU
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 mei 2013 om 05:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik licht even een paar hot items uit dit verhaal.
Waar het op neer komt is dat EU de sancties op GGV (genetisch gemodificeerde voedselproducten) moet laten vallen, alsmede gechloreerd kippenvlees en rundvlees stivol hormonen. Men praat hier over de Kafkiaanse regelgeving en bureaucratie van Brussel. Dat mag zeker zo zijn, er is ook geen hond die daar de weg weet. Echter, er is niets op deze wereld dat de red tape van de yanken kan verslaan. Voorzover ze hun eigen wetten al kennen, heeft elke staat weer zijn eigen regels. Maw: het wordt een eenrichtingverkeer van US met hun onaangepaste producten naar EU. Als je kijkt naar de verslavende vreetcultuur van de yanken en het visuele aspect van de obesitas-horden, mag wat mij betreft dat voedsel aan de overkant blijven alhoewel ik moet zeggen dat er heel wat producten zijn die het in EU buitengewoon goed zouden kunnen doen. Maar wanneer een handelsaccoord een kwestie gaat worden van politieke dominantie zet ik wel mijn hakken in de flanken.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitmuntend artikel van Pepe. ![]() De enquête kan ik echter niet beantwoorden, de landverradende globalisten zijn zichtbaar in de top van alle belangrijke machtsstructuren verwoven. De VS is zeker een belangrijk instrument van deze machtsgeilen, maar ook de EU is een speelbal van deze onheilige alliantie tussen deze globalistische 'politiekers' en de dominante 'corporate world', even kijken naar de rol van pakweg Goldman Sachs in de EU zou moeten volstaan om te beseffen hoe ver deze souvereiniteitvernietigende cariës zich wel een weg naar de top van onze 'democratische' instellingen heeft gebaand. Voor deze slinkse heerschappen is geen enkel machinatie te gortig om hun globalistische doelstellingen te bereiken, wat we in het opniniestuk van Escobar vernemen is voor deze 'one worlders' niets meer en niets minder dan een zoveelste logische stap naar hun gedroomde wereldwijde eenheidsworst. Indien de globalisten deze unificatie van de VS met de EU waar alles behalve mensen zich vrij kunnen bewegen niet kunnen verwezenlijken, zou dat een fatale slag betekenen voor hun 'idealen' voor deze wereldbol. Het ziet er dus slecht uit voor de Europese naties, weerom zien we waarom de Europese landen hun souvereiniteit nooit of te nimmer aan de EU of andere globalistische machinaties uit de handen mogen geven. Pepe is klaar en duidelijk :
Maar er is 'hoop'... Laatst gewijzigd door zonbron : 19 mei 2013 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |