![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt een navigeerbaar beeld uit Street View.
Op de zoombare wereldkaart plaats je je pointer waar je denkt dat je zit in Street view en je duwt op Make A Guess. Alnaargelang het aantal km je ernaast zit krijg je punten. Mijn eerste score: klik : 14634 Bedenk wel dat je evengoed ergens midden in de woestijn gedropt kan worden. Dan een beetje rondrijden om straatnamen ofzo te spotten wordt natuurlijk wel moeilijk. Ik heb er een paar gegokt (A, B en E) en eentje opgezocht (C) en eentje gegokt nadat ik wist dat het in Nieuw Zeeland was(D). ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fucking verslavend seg.
13437 met vijf gokken! ![]() Gelukje was wel dat ik The Keys in Florida herkende en daar maar 21 km mis zat.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei.
De topictitel in combinatie met de naam van de topicstarter deden me al vrezen dat hij een MP-3 had uitgekakt of zo... ![]() Het zou waarschijnlijk een muzikale verbetering zijn tegenover de gebruikelijke trombonegeluiden maar allee... We zullen 't spelleke is ne keer proberen zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ergens in het binnenland van Australië, een linksrijdende auto en een verkeersbord gaven de tip. Maar toch nog veel te ver gegokt... 1925 points. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijg je nog vier andere beelden en uiteindelijk krijg je de wereldkaart met je resultaten. 1925 punten voor 5 gokken is wel heeel weinig hoor.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() amateurs
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25251
Blijkbaar is de database van startplaatsen niet zo geweldig uitgebreid. Ben al een paar keer op dezelfde plaats gestart. Maun in Botswana in dit geval bv. Maar toch ![]() ![]()