Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 15 mei 2013, 12:24   #1
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard Eigenaardig forumreglement

In bericht #25 op 11 mei 2013 gaat Pin en Pukin de draad "Joods parlementslid promoot pedofilie" zwaar over de schreef door het uitkramen van een zeer antisemitisch discours. Ik heb op dat bericht geregaeerd:

http://forum.politics.be/showthread....63#post6634363

Vandaag krijg ik van Akira een bericht waarbij ik "een waarschuwing" opgelapt krijg. Tegelijkertijd stel ik vast dat in het bericht nr # 25 van Pin en Puk de betrokken antisemitische uitlating werd verwijderd met de gekende *KNIP*.

Als uitleg bij mijn "waarschuwing" wordt gezegd dat ik iets heb gekopieerd dat in strijd is met het forumreglement. Maar wanneer je op een bericht reageert (zoals ik deed op de boodschap van Pin en Puk) verschijnt er in uw reactie toch altijd een kpoie van hetgeen waarop je reageert? Ik begrijp dan ook niet waarom uitgerekend diegene die reageert op ontoelaatbare taal evenzeer onder zijn voeten krijgt.
quercus is offline  
Oud 15 mei 2013, 12:28   #2
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Ocharme gij dutske...
Rollercoaster is offline  
Oud 15 mei 2013, 12:34   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Ocharme gij dutske...
In plaats van mij (volkomen ten onrechte) een "dutske" te noemen zou je beter eens pogen een rationele verklaring te geven voor die "waarschuwing". Ik zie er in elk geval geen.
quercus is offline  
Oud 15 mei 2013, 12:42   #4
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

In de waarschuwing stond meteen de reden: u bezorgt ons daarmee nodeloos extra werk, aangezien we de antisemitische post dan ook nog eens uit uw post moeten knippen. U kan overtredingen van het forumreglement gewoon rapporteren met het driehoekje en indien u er toch op wil reageren dan kan u dat nog altijd doen zonder de bewuste post te citeren.

Het gaat overigens enkel over een waarschuwing waaraan geen banpunten of andere consequenties verbonden zijn. Behalve dan wanneer u de vraag om dat in de toekomst niet meer te doen, negeert. Ik begrijp dus ook niet de ophef die u daarover maakt en al zeker niet waarom dat dan nog eens op een het forum moet gebeuren. Er bestaat ook nog zoiets als een privébericht wanneer u meer verduidelijking wil.
Akira is offline  
Oud 15 mei 2013, 12:45   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
In de waarschuwing stond meteen de reden: u bezorgt ons daarmee nodeloos extra werk, aangezien we de antisemitische post dan ook nog eens uit uw post moeten knippen. U kan overtredingen van het forumreglement gewoon rapporteren met het driehoekje en indien u er toch op wil reageren dan kan u dat nog altijd doen zonder de bewuste post te citeren.

Het gaat overigens enkel over een waarschuwing waaraan geen banpunten of andere consequenties verbonden zijn. Behalve dan wanneer u de vraag om dat in de toekomst niet meer te doen, negeert. Ik begrijp dus ook niet de ophef die u daarover maakt en al zeker niet waarom dat dan nog eens op een het forum moet gebeuren. Er bestaat ook nog zoiets als een privébericht wanneer u meer verduidelijking wil.
Dank u voor de uitleg.
quercus is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be