![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat na 290721 keer te hebben meegespeeld ofwel 2795 jaar, tweemaal per week...
€581442 heb ik gespendeerd, €153421 heb ik gewonnen, een dikke €400000 verloren. Hoogste in rang was 4 cijfers en 2 sterren. 5 cijfers, laat staan enige sterren: not even close... http://justwebware.com/eurolotto/eurolotto.html Zéér educatief voor moest het eens beginnen kriebelen als er eens een grote pot verdeeld wordt. Ik heb alleszins al geen zin meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf geloven in
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cookiemonsterruïsme , het enige & ware geloof !!
En u zal ze werkelijk zien vliegen !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na een paar runs is het duidelijk: de return ligt rond de 0,25 % van je inzet.
Daarom stel ik voor dat jullie allemaal de koe-de-poing lotto spelen! Geef me een euro, en ik geef jullie er een halve terug. Heb je meer gewonnen dan met Euro millions :d
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch zijn er mensen die winnen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, vertel dat verhaal maar aan al die mensen die tiendzuizenden, honderdduizenden, miljoenen en zelfs tientallen miljoenen hebben gewonnen.
De kans is mathematisch heel klein, maar het bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging ooit met een paar vrienden naar een optreden in't sportpaleis en voor we binnen gingen stapten we een krantenwinkel in de buurt binnen voor sigaretten ofzo.
Er hing daar een grote affiche van (de toen nog nieuwe) win for life. Een vriend van mij vroeg de winkelier wat daar mee te winnen viel ("Dat wil ook wel, geef er zo maar eens eentje!"), kocht er een en won 1000 euro per maand. De rest vloeken natuurlijk want hij stond pas als derde in de rij ofzo. Ik was voor hem, had ik er eentje gekocht was-ie voor mij geweest...