![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Net de kop er afgebeten.
Net op de iBooks plank gezet : The Science and Philosophy of the Organism by Hans Driesch 1908 Deze keer mik ik niet naar duizend. ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 19 januari 2014 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er wat tussen de klassieke Grieks/Romeinse auteurs gaan rommelen.
Tacitus, Suetonius, Homeros, Tucydides. Ik heb op het net ook de Lebor Gabala Eren (in 't Engels) gevonden, maar weet niet meer of dat op Gutenberg was of elders. Nog maar 1 niet-klassiek werk daar gaan lezen. Venus im Pelz (Venus in Furs) van Leopold Sacher Masoch. 't is al wel vele maanden geleden nu, geen tijd meer om te lezen door allerhande stomme internet fora. ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Thoreau is nummer 2
Walden & On the duty of civil disobedience. 1854 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De memoires van Ullyses S Grant en James Longstreet heb ik via het Gutenberg project al gedownload....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nu op amazon om me "Digital matte painting" van Mattingly toe te sturen. Iets minder filosofisch als beide Walden boeken. Het Skinner boek las ik ooit. Ondertussen lees ik af en toe een hoofdstuk uit Zinn's "A people's history of the United States." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh. Dat is een goede tip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 3.
The Concept of Nature The Tarner Lectures Delivered in Trinity College, November 1919 Author: Alfred North Whitehead |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4. Ralph Waldo Emerson , Nature. 'Seminaal' voor Walden naar verluidt. 1836 Laatst gewijzigd door Knipp : 19 januari 2014 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor de tip, ik had nog niet op Gutenberg Project rondgeneusd. Heb me een paar weken geleden zo'n Sony eReader aangeschaft , geweldige aankoop.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mentaal bubbelbad. Op het dak. Bij volle maan liefst. Handvol nachten per jaar. Netjes afspoelen nadien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry ik ken dat niet. Maar het klinkt interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wel Polanski's versie van David Ives' adaptatie gezien ondertussen. Laatst gewijzigd door Knipp : 19 januari 2014 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn blijkbaar convertors down te loaden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 januari 2014 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn te kopen boeken in epub, gaat eventueel rechtstreeks via WiFi op de eReader (op de mijne toch, PRTS-3 of ziets). Ik had het oorspronkelijk gekocht om wetenschappelijke artikels te lezen (als alternatief voor urenlang naar mijn pc-scherm staren of pakken papier printen). Eerst sukkelde ik nog met pdf (de lay-out wordt volledig vernietigd als je het lettertype vergroot), maar ondertussen bieden websites als ScienceDirect hun artikels zelfs al in epub-formaat aan (zonder die lay-out problemen).
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 januari 2014 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() 5. Lucretius, On the nature of things
In epub idd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de meerwaarde van dat Gutenberg gedoe ook niet in voor iemand die met torrents kan werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar een torrent ga je meestal op zoek met een specifieke titel of auteur in gedachten. Je neust niet rond naar interessante torrents op de wijze waarop deze site het toelaat. Je kan hoogstens de meest populaire of nieuwste torrents even op een rijtje krijgen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 januari 2014 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen torrents, maar wel een enorme database aan (free) ebooks met het formaattype er langs. |
|
![]() |
![]() |