![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie moet de nieuwe burgemeester van Antwerpen worden? | |||
Ward Beysen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Leo Delwaide |
![]() ![]() ![]() |
5 | 21,74% |
Filip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
Gerolf Annemans |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Patrick Janssens |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Bob Cools |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Marc Van Geeuw euh, Peel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Mieke Vogelkut |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Fatty Ma Bali |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Erger dan Ola Leona Detiège kon het haast niet.
Nog nooit is Antwerpen zo belachelijk gemaakt als door een kliek als deze onder leiding van 'ons moe'. ![]() Bob Cools moest per sé weg ... Bijna niets kan deze bende klungelaars. Ze kunnen geen voetbalfestijn naar Antwerpen halen. ![]() ![]() ![]() Ze kunnen geen stadium bouwen. ![]() ![]() ![]() Ze kunnen de Ring niet rond maken. ![]() ![]() ![]() De regering stuurt ministers die moeten 'komen helpen' ... ![]() ![]() ![]() Steve Stevaert vernedert zijn partijgenote Leona voor de camera's terwijl ze naast hem staat ... ![]() ![]() ![]() Ze kunnen zelfs niet hun zakken vullen zonder dat hun broek afzakt ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het enige dat ze wél kunnen : Het Vlaams Blok en co groot maken! ![]() ![]() ![]() Tijd voor 'Ander en Beter' Maar wie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() alle rogier,wat die bietekwieten die nu ontslag hebben genomen kunnen,dat kunt gij toch ook,toch niet moeilijk met een visakaart van de stad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Ze zullen het spelletje..welles..niets..wel lang genoeg laten aanslepen, om te zien, wie de sterkste partij wordt, na de verkiezingen zeker..
Ra ra..zoals ik nu al weet, zal dat voor Antwerpen geen open vraag zijn... [size=6]En Dan ??[/size]
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() kheb op Flupke gevote
dan kunne we ineens zien of VB iets kan verandere |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zit veel waarheid in. Patrik Janssens en co hebben ze nog dringend nodig voor de komende verkiezingen. Eerst mogen we ons laten bedriegen door mensen die door de media omhoog geschopt zijn. Mensen die dan zogezegt lid van de kamer of de senaat willen worden maar reeds lang van tevoren weten dat ze hun jobke gaan doorgeven en iets beters gaan doen. Het probleem is dat het nu te erg opvalt. Natuurlijk wil Patrik Janssens burgemeester worden, maar dat kost stemmen aan de partij. Daarom zal men het wel laten aanslepen zodat hij en de stemmen kan binnenhalen en burgemeester worden. Van de rest moet ik het nog zien gebeuren. mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() miljaar , ik staan niet op diene lijst
![]() 18 mei maakt Vlaanderen blij
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Tzal Coveliers (VLD) worden, denk ik.
Kris
![]() |
#12 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar jongen toch, ik ben wakker, en 't verschil is dat ik mijn ogen open hou en de problemen erken, terwijl linkse rukkertjes als jij ze gewoon negeren........
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Aangezien ik hier precies de enigste ben die niet van extreem-rechts kom, toch een positievere noot. Het Antwerps stadsbestuur zijn knoeiers, ik heb op Patrick Janssens gestemd. Oh ja om burgemeester te worden, moet je wel lid van de gemeenteraad zijn. U poll geeft blijk van slechte kennis van de antwerpse politiek(of is gepruts beter?).
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() AEL IS GESCANDALISEERD DOOR CORRUPTIE IN ANTWERPEN EN EIST ONTSLAG BURGEMEESTER, EEN NEUTRALE REGERINGSCOMMISSARIS MOET DE TAKEN VAN DE BURGEMEESTER OVERNEMEN TOT DE VOLGENDE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN [size=6]AEL heeft reeds lang ervaring[/size] met de corruptie en misbruik van macht door de Antwerpse coalitie, beginnend met het ontnemen van het recht tot betogen in april 2002 tot de doofpotoperatie van racisme na de moord op mohamed Achrak en het aanwakkeren van rellen door Vlaams Blok infiltranten binnen het politiekorps en de heksenjacht tegen AEL militanten en leden met alle intimidatietechnieken die erbij horen. Naast dit misbruik van macht en politieke corruptie verrast het ons niet dat er financiële corruptie is op het stadhuis. Antwerpen is politiek en economisch ziek en de corrupte coalitie van agalev,Spa, CD&V en VLD moet in quarantaine geplaatst worden en mag niet meer besturen. Nog minder het facistisch en racistische Blok dat even corrupt is en zeker meer corrupt zal zijn eens ze aan de macht komen. Ontslag van het voltallige college is niet voldoende, ook Burgemeester Detiége moet ontslag nemen. Een regeringscommissaris moet benoemd om de taken van de burgemeester over te nemen tot de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Hij of zij moet zorgen dat de geloofwaardigheid van het stadsbestuur bij de bevolking hersteld wordt en de belangen van de burgers gewaarborgd worden zonder enige besmetting van de corruptie die de politieke partijen teistert van Agalev tot het Blok. AEL roept ook de burgers op om massaal op RESIST te stemmen als het enige geloofwaardig, [size=6]democratisch [/size]en integer alternatief in onze stad, de corrupte partijen die de oorlog rechtstreeks of onrechtstreeks steunen en racisme aanwakkeren massaal te straffen. www.arabeuropean.org ![]() ![]() buiten het feit dat ze tot de volgende verkiezingen een stad als Antwerpen onbestuurd willen laten (hihi) vinden ze dat ze zelfs nog democratisch zijn als ze alle andere partijen naar huis sturen! ![]() ![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Ik gok op Coveliers Héhé.
En hij is geen lid van de gemeenteraad dus blijkbaar is dat niet echt een vereiste. Als ik echt mocht kiezen. STEVE STEVAERT !!! Hij zal dat stalleke eens opkuisen,eerst maakt hij openbaar vervoer gratis en lost hij zo het probleem al op van de aggressie op de lijn. If anyone can do it, Steve kan ![]()
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om Steve Stevaert die tijdens een interview met ATV vlak naast Leona Detiège stond te citeren : "Aals we op een besluit vaan het Antwerps stads bestuur moeten waa chten kuunnen we nog wel honderd jaaaaaar waa chten." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Al opgemerkt?
Coveliers heeft nog geen woord gezegd over de aanpak van de criminaliteit, alleen over corruptiebestrijding (waar iedereen het over eens is dat er moet ingegrepen worden). Hij weet goed genoeg dat de Groenen mathematisch onmisbaar zijn en hij wil ze vooral nu nog niet voor het hoofd stoten. Ik wed voor 1000€ dat Coveliers geen burgemeester wordt. Ik heb ook de reacties van Vogels gehoord op zijn kandidatuur. Tussen de regels door hoort men: over mijn lijk. En al zou Coveliers burgemeester worden, dan voorspel ik dat hij de gegijzelde zal zijn van de Groenen. Van een degelijk beleid komt niets in huis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Hoe de zaken toch kunnen veranderen op 10 jaar tijd. Dat belooft voor binnen 10 jaar.