![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Iedereen brult dat ze er door zijn en dat plots de oplossingen uit de pan zwieren
VERGEET HET Ga naar de Morgen en wat schrijven deze ? Grootste beslissingen onderwijs- akkoord uitgesteld tot 2016" Lachwekkend |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De morgen, wie gelooft deze mensen nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U brult steeds pin&puk! Wat gaat U nu uiteindelijk doen? Laat maar weten, mss volg ik U wel, zoniet geef ik (opnieuw) enige tips... Klagen over gezeik is zeer leuk... maar schakelt U eens een viteske hoger AUB indien U het daadwerkelijk meent. Of blijft U simpelweg klagen en verder een beetje lachen met mensen zoals mij??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenland hier is hopeloze zever, maar iedereen is er mee tevreden. Klagen en weinig doen.
Verder zwijg ik, weinig eerbare titels zouden spoedig hun weg vinden... Vlaanderen & Belchiqueske = GAME OVER. en punt. . In de geopolitiek noch geostrategie van generlei belang... Donc on pleure un peu... Whatever... 'Verdeel en heers' |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Even in herinnering brengen, Di Rupo heeft ons gered van het faillisement, wij Vlamingen hebben... dingen uitgesteld.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|