![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liesbeth Homans is een doorgedreven rechtlijnige denker.
Tweemaal 30.000 euro in de Schelde strooien, zoals Patrick Janssens deed, zit er voor Liesbeth niet in: de VERDOOFDE slachtlijn voor het offerfeest verdwijnt. Op zich een logisch besluit. Citaat:
Ik volg ook Lex Moolenaar als die schrijft: http://www.gva.be/opinie/standpunt-a...ndering-2.aspx Citaat:
Maar hier gaat Moolenaar helemaal de wind in. Blijkbaar gelden wetten dus niet voor moslims? Niet alleen wordt voorbijgegaan aan het feit dat VERDOOFD slachten de WET is (en niet andersom), maar er dan nog eens van uitgaan dat er terug thuisslachtingen zullen gebeuren als vader muzelman meer dan drie straten ver moet rijden, is toch wel een stapje te ver. (nochtans goed voor de economie: de loodgieters die de verstopte badkameraflopen moeten ontstoppen verdienen er een mooie cent aan ... oops... zeker weer betaald door de belastingbetaler in de sociale woningen?) Citaat:
Ik stel voor dat al wie meer dan 30% belastingen moet betalen dit vanaf nu ook niet meer gaat doen. Dan moeten ze maar andere oplossingen aanreiken. Waarom zou IK me extra moeten inspannen als een moslim ook zijn schaap onverdoofd voor zijn deur gaat slachten als hij zijn zinnetje niet krijgt. We gaan toch niet discrimineren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juni 2013 om 09:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een mooi voorbeeld van hoe een kar voor het paard te spannen.
Denkt Homans daarmee misschien stemmen van allochtonen te winnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Ik dacht dat onverdoofd slachten als onderdeel van een rituele eredienst perfect legaal was? Of is de wet betreffende de bescherming en het welzijn der dieren reeds aangepast? Ik dacht toch echt van niet. Misschien weet jij meer...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dierenmishandeling en legaal in één zin ??
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat u dierenmishandeling legaal beschouwt ?? Het tegengestelde had mij verbaasd. Niks is menselijk aan die kutgodsdienst. Misschien massaal naar Syrië vertrekken, daar kan je ongestoord zonder verdoving slachten.
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dieren onverdoofd slachten voor een rituele eredienst is legaal. Wat wij daar van denken of hoe wij dat noemen, verandert daar niets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Zeker dat je niet religieus bent? Je komt nogal zwakzinnig over.
Als je er iets aan wilt doen, schrijf dan een brief: http://www.gaia.be/nl/campagnes/schr...doofd-slachten Merk op dat men vraagt om een verbod op onverdoofd slachten. Was dat niet al verboden? Lapt de Mohammedaan nu niet net dát reeds bestaand verbod aan zijn laars? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() binnenkort zal het handjeskappen en voetjeskappen, stenigen en onthoofden misschien ook wel legaal worden. Tenslotte zijn het allemaal bevelen en rechtstreekse boodschappen van hummekes hierboven nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2013 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Je lijkt me anders wel behoorlijk intelligent. Het verwondert me dan ook dat je nu zulke domme dingen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit trouwens regelmatig voor halal operaties: volgens moslims doet zo'n halssnede helemaal geen pijn. Dus waarom zouden ze zich op westerse haram-wijze laten verdoven in de operatiezaal? Allah weet toch beter?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geduld, tegen 2030 zal de moslimbevolking in België met 80% toegenomen zijn. Rekening houdend met hun "vlotte" vorm van westerse integratie, belooft dat niet veel goeds.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2013 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Volgens wikipedia is ongeveer 4% van België moslim. Als die bevolking met 80% toeneemt, zitten we aan rond de 7%? Of reken ik verkeerd? Als ik niet verkeerd reken, dan wilt dat zeggen dat die 7% ervoor zal zorgen dat onthoofdingen in België, momenteel illegaal ook voor religieuze doeleinden, legaal zal worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die zijn geconcentreerd op 2 plaatsen : Brussel en Antwerpen. De Turken in Limburg lijken iets meer beschaafd.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Aisha Homans en Mohammed De Wever. Een leuk stel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze Westerse verdoving is ook niet helemaal pijnloos. Dieren krijgen een electro shock of een pin in de hersenen zodat ze flauw vallen van de pijn, voor men ze keelt. Dat is Westers slachten.
Als het fout loopt, wat dikwijls is, als het aan de lopende band is, lijdt een dier dus 2 maal en wordt het op de koop toe nog eens levend gevild. Ik geef eerlijk toe dat verdoven in mijn ogen humaan moet zijn. Als je de halal slachting correct uitvoert, voelt het dier een korte pijn en verliest het daarna meteen het bewustzijn en het leven, als het correct wordt gedaan. Dan is het zoals de verdoving toepassen in onze slachthuizen, maar in 1 klap fataal. Maar hier zit dus het probleem: elke, niet opgeleide huisvader die moslim is, mag dus zijn schaap slachten en ik weet niet of dat altijd correct gebeurd. Iemand die niet correct opgeleid en getraind is om te slachten, zal sowieso nutteloos dierenleed veroorzaken. Ik ben hier dus niet om de Islam te verdedigen en nog minder voor het religieus slachten op te hemelen, maar men kan dus ook de verdovingstechnieken van onze Westerse maatschappij eens bekijken. Misschien allemaal vegetariër worden, als we zo voor dieren zijn. Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 juni 2013 om 19:22. |
![]() |
![]() |