![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Is het normaal dat iemand die de moord op lumumba bevool meerdere monumenten heeft?Wat dan te zeggen dat hij al zijn geld omwisselde in dollars net voor de devaluatie van de Belgische frank?En zijn relaties met Ceaocescu?
Word het geen tijd de sloophamer te zetten in al deze beelhouwerken en gedenkplaten voor deze mafiose moordenaar?
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Amaai geen reakties wat een afgang
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() heeft boudewijn een moord bevolen? dat kan ik me toch moeilijk voorstellen van zo een brave katholiek, fabiola mocht het een horen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |