![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Als binnekort het portret van Filip op onze euromuntstukken te "bewonderen" is, kunnen we dan spreken van Flippo's ipv Euro's?
Ja sorry mensen voor deze verschrikkelijk slechte grap, maar het is vrijdag. Laatst gewijzigd door Tempura : 5 juli 2013 om 08:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
K&k
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sorry, maar de Fluppe heeft beslist dat het Phillippeaux zullen worden. Zelfs le roi moet respect opbrengen voor de echte machthebbers van het land.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ik vrees echter dat we dat niet zullen merken, aangezien het meeste van ons geld rechtstreeks naar de staat gaat.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Burgemeester
|
![]() |
|