![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://rechtsactueel.com/2013/07/05/...geet-het-maar/
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 5 juli 2013 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() boerenbedrog zijn we al gewoon van de ovld...
Ze verdiend nog een smoeltaart in haar gezicht!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Een illegaal krijgt geen geld van de overheid, dus weer eens wordt duidelijk dat de rechtse politiek ten opzichte van vreemdelingen draait rond 'we zien niet graag vreemdelingen lopen', niets meer en niets minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er wel degelijk een mentaliteitsverandering is. Mensen met BGV raken nergens meer aan de bak. Ze krijgen alsmaar minder sympathie en bescherming van de mensen van goede wil. Zeker nadat een uitgeprocedeerde hongerstaker op de vlucht sloeg en GSM-dief werd.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een maggiestrale leugen
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was gisteren eventjes in Antwerpen, de Meir, stationsbuurt enz Niets met "rechts - links - averechts" te maken, gewoon een beetje gezond verstand en minder hypocrisie aub. En gemaakt gezever over de term "echte"Belg, laat maar zitten. Lost niets van het probleem op. Laatst gewijzigd door andev : 6 juli 2013 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan misschien nog iets strenger, maar ik zie de bron van het artikel en dan besef dat ze het nog niet ZO slecht doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdje geleden opende ik een topic in de zin van, dat Maggie goed bezig was, werk leverde.
Op huidig ogenblik moet ik vaststellen (pijnlijke vaststelling uiteraard) dat ik mij vergist heb toen ik dat schreef en dat ze zoals alle andere Politici prima lucht kan verkopen al dan niet in blikjes van 33cl. Asielzoekers blijven zich in groten getale aanbieden en krijgen nogal vrij vlotjes de nodige papieren. p.s. Aan de kust waren ze dit jaar weer van de partij, de asielzoekers die tot vervelens toe een lijst onder uw neus duwden en u vroegen om die te handtekenen om de asielzoekers toe te laten. Sorry, maar aan mijn smoelwerk zag die dat hij die lijst echt niet moest aanbieden want mijn tronie stond op No Way Pall! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat vele tienduizenden linkse mensen leven vd asielindustrie en uitsluitend in gesubsidieerde goed betaalde overheidsjobkes met weinig inspanning, hoog loon en dubbel pensioen. Men moet niet schieten op mensen die hun leven wensen te verbeteren maar op de parasieten. Zij zijn het uitschot! Laatst gewijzigd door demonen : 7 juli 2013 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een illegaal moet dus op andere manieren aan geld zien te komen. 2 manieren zijn daarbij heel populair. Zwartwerk en criminaliteit. DAT mijn beste Robinus, is wat ik niet graag zie en de etnische oorsprong van die mensen is daarbij van geen tel. Maar ik kan wel begrijpen dat het voor u veel eenvoudiger is om dergelijke zaken af te doen als plat racisme.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ben ik niet op jouw neger lijst?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook een illegaal. En wij zijn niet Sinterklaas.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN