Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2013, 09:02   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Komt de Politie/douane nog geloofwaardig over dan?

Artikel

Ik vind dat je dat tegenwoordig echt veel begint te lezen dat er mensen van de 'ordediensten' betrokken zijn in de nodige duistere zaakjes. (ok ok, dat heeft altijd bestaan maar toch ... ) Het gaat in stijgende lijn zeg maar.

Citaat:
Volgens onbevestigde bronnen kwamen hij en collega's geregeld in café 7B'eau4 op het Eilandje in Antwerpen. Hij zou een liefdesrelatie hebben gehad met de Marokkaanse bazin.
Citaat:
Voor de betrokkenen douaniers en agenten breken nu bange tijden aan. Niet alleen de rechter moet zich over hen uitspreken. Ook hun werkgever kan de zaak moeilijk zonder meer laten passeren.
Waarom breken er bange tijden aan voor diegenen die zich daar mee bezig houden? Ze wisten toch met wat ze bezig waren of niet? Het zal kassa kassa kassa geweest zijn waarschijnlijk.

Wat zal de rechter zeggen in zo een geval? Och, niet erg jongens maar hou het stil hé en ga nu maar braaf naar huis.

Mocht ik rechter zijn en ze mogen zich gelukkig prijzen dat ik het niet ben mochten ze hun job al vergeten, een oneervol ontslag lijkt mij toch het minste nog.

Vroeger had men nog respect voor de mensen die aan de Politiediensten te werk gesteld waren.

Sorry, ik al jaar en dag niet meer. (Scheer ik ze daarmee allemaal even over dezelfde kam waarschijnlijk, slecht van mij!!!)
Oud 11 juli 2013, 18:08   #2
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Voor mij in ieder geval niet meer en een uniform werkt voor mij tegenwoordig averechts.
Meestal zit er iemand in die veel verdient voor weinig te doen.
Denkt dat hijzelf boven de wet staat en veel te weinig betaald wordt voor dat harde werk...
Philippe heeft nu ook vier sterren en een passend uniform, mooi hé mama ..........
Tja, ik heb de wereld zien veranderen in die 60 jaar dat ik het volg .........

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be