![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Kijk met echte robot versies van deze menselijke robot Atlas kan de westerse wereld in 2040 het immense leger van 3 miljard zwaarbewapende moslim extremisten, doekjes en burqa sletjes toch de baas blijven in het jaar 2040.
De Westerse wereld zal in 2040 totaal vergrijsd zijn en verkleurd en de economie zal ingestort zijn, maar een leger van 1 miljoen robot soldaten kan wel islam onder controle houden op aarde, lukt dit niet dan is de wereld na 2040 totaal verdoemd en islam zal de absolute macht krijgen, zodat de profetie van Kali Yuga een feit zal zijn, zoals oude hindoeistische geschrften verklaarden ruim 4000 jaar geleden, een heel oude purana., HIndoes zijn echt te klein, te inferieur en te zwak om islam te bestrijden en nu al heeft islam al de macht bijna overgenomen in India waar notabene 80 procent hindoe is. Zo zie je hoe superieur moslimmannen zijn en hoe sterk ze zijn. Islam is toch erg machtig nu op aarde, 40 landen zijn islamitisch en hebben samen het grootste conventionele leger op aarde. hindoes in india weten nu al dat ze verdoemd zijn en te zwak, te inferieur, te impotent en te klein om te winnen van machtige, grote, sterke en potente moslim mannen. India is totaal verloren over tien jaar en zal van islam worden. Miljoenen hindoe meisjes nemen sterke potente moslimmannen en bekeren zich tot islam uit liefde voor islam en baren een nieuw miljoenen leger voor silam in India omdat islam hen rechten gaf als vrouwen en dit maakt ze zo gelukkkig en zalig. Hele hindoeisme is al totaal vernietigd he in INdia en zelfmoord van hindoes is hoogste ter wereld. Hindoes zijn verdoemd en islam zal winnen. dewanannd zie deze link over Atlas robot van Amerikaanse leger: Amerikaans leger bouwt 'meest menselijke robot' Het Amerikaanse leger heeft naar eigen zeggen de meest menselijke robot tot nu toe gebouwd. http://www.nu.nl/tech/3524347/amerik...jke-robot.html Laatst gewijzigd door dewanand : 12 juli 2013 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vlaamse uitvoering van Revoleto!!
Net waar we op zaten te wachten! ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Interessante kerel. Is gestart bij Pietje Bell.
The first books I read were in the Dutch language when I was a young innocent hindustani boy in Surinam (Paramaribo, main city). I remember the funny stories of ‘Pietje Bell’ and ‘Pinkeltje’. The famous book with title “Alleen op de wereld’ (Alone on the world), written by Hector Malot made a deep impression on my mind and I think this was the first voluptuous book I read completely without any illustrations. Later on at the high school. as a teenager in Surinam, I had to read ‘Jude the obscure’ of author Thomas Hardy as a punishment from my English teacher for being to naughty during the lessons. I would be excluded from the exams if I did not made a good summary of this huge book in English. And I read it with the help of an English to Dutch dictionairy and completed the handwritten summary on time. This was the first English book I read and now I must admit that it was a good punishment for me during my wildly youth. How did you begin to write? When I was studying on the University of Technology in Delft city for mechanical Engineering I discovered that writing was my passion. Later on I discovered that mass communication gave me a kick, and it gave me a feeling of being high and stoned. During the period 1990 till 1995 I was semi-illegal in the Netherlands and was very lonely, depressed, suicidally and casteless. My own family chased me away, because I was a failed hindu man. Hindu girls did not wanted to marry me, which broke me down deep inside my heart and disrupted all my love feelings. In the Hindu culture people expect you to commit suicide, when you are a failed man, without future. So I was in serious problems during that time period. Then I decided to start writing. My first handwritten book was in Dutch, with title ‘Holland, paradise or hell?’. I also started writing about my theoretical research about the complex and dynamic multicultural society, because it fascinated me a lot. Later on after 1993 I bought my first personal computer (a 486 with 8 megabyte Ram and a harddisk of only 40 Mb, with the prehistorical DOS 5 and Windows 4.1 operating system) and started some writing and research projects. Who were the first to read what you wrote? I remember that I published an article about Vedic Mathematics during the year 1989 in a small Hindu magazine and that my first readers were the Hindustanis in the Netherlands. Later on I published in papers of foreign and Hindu people in the Netherlands, all in Dutch, during the years 1999 till 2001. In the year 2001 my first English texts with titles “Boycott It Europe” and “The Mahatma and his criminal son” were published on some big Indian and Hindu sites and I got tens of thousands of readers. Till our present time these articles are online and I was surprised when an Indian man in the Netherlands told me last month that he saw my article in India. I felt very good and was proud of myself. Since january 2004 my own website went online and it has become one of the biggest sites of an independent (hindu)writer in the small Dutch language region (only 22 million native readers), with almost 1.3 million words in profound and excellent Dutch written by me. It is clear that roughly 500 000 Dutch speaking people must have read something from me on the web till the present day. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hollander dus. Nu al drie. Ron, Harrie & Dewanand.
Knipp heeft maar 1/8 ste Hollands bloed. Verklaart veel eh. ![]() . Nou ja, Dewanand, Indiër(?) in Suriname aangespoeld. En dan een tik van de molen in Delft. Klinkt weggelopen uit een bord Delfts blauw. Laatst gewijzigd door Knipp : 19 augustus 2013 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Getting stoned on mass communication.
Die Dewanand windt er tenminste geen doekjes om. Laatst gewijzigd door Knipp : 19 augustus 2013 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik heb het niet zo op kunstmatige intelligentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() hahahahaa ja he de houten hollandse klompen laten mij nu mank lopen na 26 jaar en mijn hersenen zijn aangetast door het slechte vet van de hollandse patatjes. Hoe kan ik mijn ongeneeslijke ziekte nou genezen? Vette roti met rattengif he uit New Delhi dan maar.
wie draagt er ook slechte knellende houten hollandse klompen in bed met hollandse grietjes voor extra steun tijdens het stoten? Hollandse klompenseks maakt wel veel lawaai en werd na 1945 maar verboden door de Amerikaanse bezetters. dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 19 augustus 2013 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik vraag me af of robots ooit dusdanig intelligent worden, dat ze internetfora gaan oprichten om elkaar uit te kunnen maken voor oen, uilskuiken en linkiewinkie.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog wat coke, snuif en andere bevrijding drugs is er geen houden meer aan.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 augustus 2013 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te ingewikkeld, er zijn tegenwoordig al veel efficientere modellekes.
Met rupsbanden, met wielen, met luchtkussens, zelfs vliegend. Geen gezeur met pootjes. Wat betreft AI's. Als we Another Jack als voorbeeld nemen, dan is een hedendaagse smartphone al voldoende om een doorsnee piot te vervangen, maar dan zonder de drang naar meer bier en de zucht negerkes boven een kampvuur te zwaaien. Neen, de technologie is al vrij ver, het is alleen het frankenstein complex en de kostprijs om alle soldaten te vervangen door een leger specifiek opgeleide technici dat een uitbouw van zo'n strijdmacht tegenhoud. En natuurlijk, de vetpotjes mogelijk met het politiek "organiseren" van een menselijk leger. Mijn voorkeur, voor anti personeel, kleine drones van een paar dozijn grammen, en die zaaien per 1000den vanuit een "sproeivliegtuig". Het wapen, een kleine gerichte springlading. Voor anti materieel zit je met een groter model, maar een RPG7 onder een deftige quadcopter hangen lijkt me geen onmogelijke opgave. Als je weet dat 42 kg payload geen groot probleem meer is voor zelfbouw dingen.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U voor mijn standpunt aan te tonen. Maar ik denk dat ik overdreven heb met de smartphone, een Nokia 3310 zal wel voldoen.
Ik weet niet wat U gaat doen als er zo'n dikke libel een paar gram C4 in uw gezicht laat ontploffen. En de miserie is, je kan ze zo kopen. Het enige ontbreekt is een stukje electronica en de springlading dat ze activeert en laat inzoemen op soldaten. De chipset aan boord kan al veel, maar net niet genoeg om nog beeldherkenning en de autonome controle te doen. Van deze dingetjes kan je er verdomd veel dumpen vanuit een Hercules. Men legt dus als het ware een mobiel mijnenveld. Begin dat maar eens op te ruimen. En natuurlijk, je kan ook opteren voor een groter model, waar een gestripte P90 onderhangt. Oftewel, de doorsnee "soldaat" gedegradeerd tot een doelwit in een videospelleke. Realiteits-zin. Niet zo zeer. Creativiteit en weten wat en waar welke technologie beschikbaar is, dat wel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 augustus 2013 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |