Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2013, 18:30   #1
Laynee
Banneling

Standaard De Ex

Drie �* vier jaar had ik trouwplannen met iemand die ik aan de hogeschool had leren kennen. Het was behoorlijk serieus en we hadden trouwplannen, zoals dat een vroom meisje betaamt.
Nu gingen mijn ouders niet akkoord met de keuze van m'n levenspartner (o.a. één van de obstakels) vanwege diens afkomst. Men was er absoluut tegen dat ik met hem zou trouwen, en aangezien ik niet met mijn familie kon/wou breken, was ik de laatste acht maanden van onze relatie bezig met die af te bouwen. Maar zelf was ik er ook niet echt helemaal van overtuigd dat hij "de ware" was om het zo te zeggen, want er waren teveel compromissen. De daaropvolgende twee maanden had ik er helemaal geen contact mee (niet gehoord, niet gezien). Mijn ex kende het standpunt van mijn familie en hij zou dan toch hebben moeten vermoeden dat er van trouwen weinig in huis zou komen. In de loop van februari kreeg ik dan ineens een telefoontje: "hoe zit het?". Ik heb het toen meteen aan de telefoon uitgemaakt met hem. Er was toen al uitzicht voor me op iemand anders. Punt, andere lijn.

Ineens kreeg ik in april een mail (geen telefoontje) of ik nogeens wou afspreken, enz... Ik heb toen nee gezegd, en omdat hij bleef aandringen, ook gezegd dat hij moest stoppen met me te stalken. Ik was trouwens al met iemand anders samen, maar dit heb ik hem niet durven vertellen uit angst. Stel dat hij echt woedend zou worden, me nog meer stalken, of erger in elkaar slaan. Ik vind niet dat ik de ex aan het lijntje heb gehouden. Al twee jaar na onze relatie wist hij al dat m'n ouders heel moeilijk deden en heeft hij het zelf ook niet uitgemaakt met mij. Hij eiste zelfs dat ik m'n ouders moest overtuigen of hij zou niet met me trouwen!

Na april heb ik niets meer van hem gehoord tot nu vandaag in juli. Hij heeft me twee mails gestuurd met de vraag of ik hem de louis vuitton sjaal die hij me in december kado had gedaan terug kan sturen als ik hem niet draag. ?? Meent die dat nu of is dat gewoon een truuk om een reactie bij me los te krijgen? Ik ga hem gewoon compleet negeren en hopelijk laat hij me vanzelf met rust. Als het niet helpt, dan ga ik hem vertellen dat ik al getrouwd ben. Goed plan? Dacht het wel.

Zo, dit moest er even uit...

PS. Ergens zal hij altijd wel een plekje in mijn hart hebben. Ergens vind ik het best jammer dat het niet is gelukt met hem. Ergens doet het ook wel pijn in m'n hart. Ik heb een boel herinneringen... hij was een lieve jongen en m'n eerste serieuze relatie. Maar het heeft niet mogen zijn. Waarschijnlijk onderdeel van het volwassen worden. Ik hoop van harte dat hij ook snel verder gaat met z'n leven en opnieuw iemand leert kennen.
Laynee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 19:55   #2
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Negeren , of uw andere relatie lijdt er onder !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 20:45   #3
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Kun je geen advies vragen aan Heleen Mees ?
Oud 9 juli 2013, 20:50   #4
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Ik zou die spullen gewoon met de post aangetekend naar hem verzenden met daarbij een brief waarin je heel vriendelijk doch afstandelijk wenst dat hij gelukkig is in hetgeen hij nu doet.
Oud 9 juli 2013, 21:18   #5
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik zou proberen hem terug te winnen. Laat nooit de liefde van je leven schieten.
Oud 9 juli 2013, 23:16   #6
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Bel naar het Centrum, uw ouders zijn racisten.
Oud 9 juli 2013, 23:18   #7
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

"Ik heb het toen meteen aan de telefoon uitgemaakt met hem"....

Hoe zielig ben je ts?

En jij hebt wel degelijk je ex aan een lijntje gehouden, dat je dat zelf niet inziet is een hele andere zaak.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 juli 2013 om 23:20.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 23:24   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Contacteer dringend de politie, uw ouders zijn racisten die in de gevangenis horen.
Oud 9 juli 2013, 23:47   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Vertel het aan uw huidige partner, en laat die dat eens oplossen. Als die er geen begrip voor kan tonen, dan weet U weerom waar U aan toe bent.
Oud 10 juli 2013, 00:32   #10
Belask0
Banneling

Standaard

Belask0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 05:56   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Als uw vriendje zo nen bleke-bruinen Mekka-adept was is er bij uw opvoeding iets fout gelopen en mag je nu uw ouders alsnog dankbaar zijn dat ze er heel moeilijk over deden. Baajdeweej, de ware bestaat niet, er lopen +/- 8.000.000.000 mensen rond op deze bol, keuze te over dus. Mocht je echter in deze groep geen soulmate vinden is er nog altijd een hond of een kat als optie.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 06:07   #12
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Hmm.
Koranteksten waarin Louis Vuitton de apotheose is, zijn meestal apocrief.

Laatst gewijzigd door Knipp : 10 juli 2013 om 06:30.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 06:13   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men was er absoluut tegen dat ik met hem zou trouwen, en aangezien ik niet met mijn familie kon/wou breken, was ik de laatste acht maanden van onze relatie bezig met die af te bouwen
Dat noem ik "met iemands voeten spelen". JIJ hebt beslist dat je niet met je familie wou breken en dus had JIJ het toen moeten uitmaken en niet wachten tot hij doorhad dat jij toch nooit met hem zou trouwen.

Stuur die mens die Louis Vuitton sjaal netjes terug en stop met met de mensen hun voeten te spelen.

ps. was die eerste kanidaat mogelijk een witte niet-moslim dat je ouders hem niet wilden? nounounou ....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 10:10   #14
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Niet dat die zo geweldig was maar ik vond mijn Samzon-kkoek toch beter...
Oud 10 juli 2013, 10:20   #15
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Negeren , of uw andere relatie lijdt er onder !!
Zeg je nu dat je ex laten negeren de beste optie is?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 10:50   #16
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Eerder iets voor het Flair-forum.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 23:05   #17
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zeg je nu dat je ex laten negeren de beste optie is?
Zeg je nu dat je ex laten ne-ge-ren of negeren de beste optie is?

Je ex negeren is de beste optie

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 juli 2013 om 23:10.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 04:06   #18
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Drie �* vier jaar had ik trouwplannen met iemand die ik aan de hogeschool had leren kennen. Het was behoorlijk serieus en we hadden trouwplannen, zoals dat een vroom meisje betaamt.
Nu gingen mijn ouders niet akkoord met de keuze van m'n levenspartner (o.a. één van de obstakels) vanwege diens afkomst. Men was er absoluut tegen dat ik met hem zou trouwen, en aangezien ik niet met mijn familie kon/wou breken, was ik de laatste acht maanden van onze relatie bezig met die af te bouwen. Maar zelf was ik er ook niet echt helemaal van overtuigd dat hij "de ware" was om het zo te zeggen, want er waren teveel compromissen. De daaropvolgende twee maanden had ik er helemaal geen contact mee (niet gehoord, niet gezien). Mijn ex kende het standpunt van mijn familie en hij zou dan toch hebben moeten vermoeden dat er van trouwen weinig in huis zou komen. In de loop van februari kreeg ik dan ineens een telefoontje: "hoe zit het?". Ik heb het toen meteen aan de telefoon uitgemaakt met hem. Er was toen al uitzicht voor me op iemand anders. Punt, andere lijn.

Ineens kreeg ik in april een mail (geen telefoontje) of ik nogeens wou afspreken, enz... Ik heb toen nee gezegd, en omdat hij bleef aandringen, ook gezegd dat hij moest stoppen met me te stalken. Ik was trouwens al met iemand anders samen, maar dit heb ik hem niet durven vertellen uit angst. Stel dat hij echt woedend zou worden, me nog meer stalken, of erger in elkaar slaan. Ik vind niet dat ik de ex aan het lijntje heb gehouden. Al twee jaar na onze relatie wist hij al dat m'n ouders heel moeilijk deden en heeft hij het zelf ook niet uitgemaakt met mij. Hij eiste zelfs dat ik m'n ouders moest overtuigen of hij zou niet met me trouwen!

Na april heb ik niets meer van hem gehoord tot nu vandaag in juli. Hij heeft me twee mails gestuurd met de vraag of ik hem de louis vuitton sjaal die hij me in december kado had gedaan terug kan sturen als ik hem niet draag. ?? Meent die dat nu of is dat gewoon een truuk om een reactie bij me los te krijgen? Ik ga hem gewoon compleet negeren en hopelijk laat hij me vanzelf met rust. Als het niet helpt, dan ga ik hem vertellen dat ik al getrouwd ben. Goed plan? Dacht het wel.

Zo, dit moest er even uit...

PS. Ergens zal hij altijd wel een plekje in mijn hart hebben. Ergens vind ik het best jammer dat het niet is gelukt met hem. Ergens doet het ook wel pijn in m'n hart. Ik heb een boel herinneringen... hij was een lieve jongen en m'n eerste serieuze relatie. Maar het heeft niet mogen zijn. Waarschijnlijk onderdeel van het volwassen worden. Ik hoop van harte dat hij ook snel verder gaat met z'n leven en opnieuw iemand leert kennen.
Hoe zouden ze het aanpakken op het forum van de LibelleRosita?
Oud 11 juli 2013, 10:19   #19
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Wacht hij stalkt u omdat hij u in februari belt, in april een mail stuurt en nu begin juli zijn spullen terugvraagt? En dat allemaal nadat je hem overduidelijk veel te lang aan het lijntje hebt gehouden omdat je het lef niet had om uw ouders duidelijk te maken dat ze zich niet te moeien hebben met uw liefdesleven. Nu begin je hem ook nog een beetje zwart te maken als zou hij in staat zijn om u in elkaar te slaan ook al is daar geen enkele aanwijzing voor. En nu hou je hem nog steeds aan het lijntje omdat je nogmaals te laf bent om hem te vertellen dat je iemand anders hebt.

Echt, je bent een triestig wicht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2013, 10:52   #20
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik zou die spullen gewoon met de post aangetekend naar hem verzenden met daarbij een brief waarin je heel vriendelijk doch afstandelijk wenst dat hij gelukkig is in hetgeen hij nu doet.
Bedankt voor het oprechte advies. Ik ga hem inderdaad die sjaal met nog wat andere spullen aangetekend terugsturen, maar wel alles zonder brief. Ik heb al meer dan 4 maal afscheid van hem genomen: telefonisch en per mail. En het mag duidelijk zijn dat ik het voor mij definitief gedaan is met de communicatie en relatie.
Laynee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be