![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De evolutie is niet vanzelf ontstaan, maar is een product van super intelligente microwezentjes.
Deze microwezentjes wonen in de atomen, die uit ruimteschepen bestaan. En in de toekomst gaan wij het heelal veroveren en daarna ombouwen tot een volledige ruimtevaartcultuur, zoals deze ook al in de microkosmos bestaat. Verder is de evolutie eeuwig en bestaat al als een eindeloze reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos. Die eindeloze reeks zullen wij in de toekomst ook zelf doorlopen. Zo is het heelal al reeds in een oneindige volmaaktheid aanwezig, maar tevens zo dat het zichzelf eindeloos herhaalt. Zoals een film, die reeds aanwezig is op de filmrol, wordt afgespeeld. Alleen wat op de film steeds weer exact hetzelfde is, is in de zich herhalende evolutie steeds weer uniek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Megatrol
K&K Laatst gewijzigd door eno2 : 17 februari 2013 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ons heelal is maar een atoom van een 10.000 keer groter universum die ook oneindig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk atoom bezit een inwendige oneindigheid (wat overigens ook bij de wetenschap zelf voorkomt als singulariteit, die immers oneindig klein heet te zijn.). Nu, in plaats van zo'n primitief idee is een oneindige reeks van steeds kleinere culturen veel beter. Citaat:
Maar al die microkosmossen vormen tevens een eenheid binnen het uitwendige oneindige heelal. Dus er is maar één uitwendige oneindigheid en oneindig vele inwendige oneindigheden. Citaat:
En dat is dus niet oneindig, maar eindig. En 10.000 maal zo groot is ook nog steeds eindig en niet oneindig. En ons heelal is ook geen atoom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien leuk ... en waarschijnlijk volledig naast de kwestie
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Fantastic_Voyage ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al die culturen zijn overigens ook uitwendig oneindig en vallen dan met het oneindige heelal samen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware evolutie is eeuwig en berust niet op zoiets als "the survival of the fittest" noch op de primitieve wetten der natuur, maar op de hoog intelligente wil der microwezentjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij klinkt het allemaal even ongeloofwaardig, even onbewijsbaar dus hoe weet je dat het wel het ene is maar niet het andere? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom je tijd verliezen met een dergelijke morosoof en fantast, die hier de megatrol komt uithangen in een serieus subforum in plaats van in K & K?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 18 februari 2013 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Megatroll = scheldwoord + persoonlijke aanval = banpunten...
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kleinere zijn de steeds fijnere elementen (ruimteschepen en microwezentjes), maar ze zijn allen uitwendig oneindig. Citaat:
En het is ook zeer goed te bewijzen. Maar om de bewijsvoering te begrijpen zal je toch eerst moeten weten hoe het in elkaar steekt. Daar moet je mee beginnen. ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik vind het idee een dergelijke gek overal op forum te hebben de hele tijd, moeilijk te verstouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat serieuze subfora vergekt of vertrold moeten worden. Dat hij in K & K blijft. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 februari 2013 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |