![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt waar... hoe is het mogelijk.
Pere moest aftreden wegens 'te nazi', zoon nummer een was een cryptofascist en wou een staatsgreep plegen. Zoon nummer twee was geen haar beter. Absent Dad (hoerenloper extraordinaire). En nu krijgen we de vrouwenmepper. En ik zwijg over de genocidale loser die die mag meedoen voor grootste eikel aller tijden. Bon sommigen zullen handje-kap spelen goedkeurenuelle. Ik vermoed dat het vooral Frs zal zijn... quelle surprise .. En dat soort mensen mag staatshoofd zijn. KUCH.
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal; hoe is het mogelijk dat zulke mislukte pogingen om onmensen te worden staatshoofd mogen zijn. Zonder een enkele stem te krijgen. Het is duidelijk dat men beter afziet van de fkauwe afkookselen van het feodalisme.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, wat meer informatie over die vrouwenmepper.
koning Philips een vrouwenmepper?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
(aftreden was vooral een fr. eis) Echt waar... hoe is het toch mogelijk |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Google gerust Flupke. Er zijn meerdere artikels die beweren dat die loser zijn vrouw mishandeld heeft. En aangezien wat voor een land, of beter gezegd onland, Belgie is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het onwaar is.
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, Vlaanderen had het mis. Et alors? Voortaan moet elke Vlaming zijn mond houden of wat? Gewoon nieuwsgierig wat voor nonsens ge probeert te verkopen...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap er geen reet van, zal wel aan mij liggen zeker?
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ge niet weet dat 'pere' meedeedt met de nazis, dat Baudewijn een rechste staatsgreep wou plegen, dat Albert zijn dochter heeft verloochent, en dat Flupke zijn vrouw slaat... Geen wonder dat ge er geen reet van snapt. Wilt ge een prijs voor uw onwetendheid? Geen probleem. Ge krijgt drie flaming flamingos van mij. Hopelijk is alles beter nu...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juli 2013 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() niets van terug te vinden... Er is enkel de RTBF reportage uit december 2011 waarin zijn imbeciele broer beticht is van een vriendin in elkaar geslagen te hebben.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet zat posten svp
|
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge hebt gelijk. Googlen is niet zo effectief als ik dacht. Wat wel onbetwistbaar is is dat er in de Belgische pers meerdere artikels verschenen zijn waarin beweerd werdt dat Flupke zijn vrouw sloeg.
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(het is nog altijd diegene die iets beweert die geacht wordt dat te kunnen bewijzen.... ![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was ik maar zat. Dan was het mogelijk dat ik nuchter werd en dat deze famillie, die herhaaldelijk misdadig, ondemocratisch en immoreel handelt, niet meer van belang was. Helaas..
PS Beledig volgende keer iemand anders.
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want iedereen met een geheugen weet dat dat wel gebeurde. En waarom is dat moeilijk te bewijzen? Jullie hebben verstand.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar ook eens op gaan zoeken op het net maar heb er tot hiertoe nog niets over gevonden.(en niet alleen met Google)
Een linkje naar de 'Filipdemepperteksten' zou inderdaad wel handig zijn, lijkt mij leuk om eens na te lezen. ![]() p.s. Ok, in extremis zou het kunnen zijn dat men de bewuste teksten (als die er al waren?) al van het internet liet verwijderen, zo van hogerhand weet je wel ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juli 2013 om 07:58. |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Serieus? Was die in 1984 al op Tilleken aan 't bonken?
Zat? Zeker niet. Maar ze zijn wel op zoek..... |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/g2l21elgm "Prinses Mathilde is zwanger geraakt na kunstmatige bevruchting. En prins Filip is vaak agressief en laat zijn vuile onderbroeken in de luchter hangen. De veroordeelde kolonel Noël Vaessen had zijn tweede boek aangekondigd als een handleiding over de werkelijke macht van het hof. Maar 'De Kroon Ontbloot' leest eerder als een gemene en ongeloofwaardige afrekening." Albert zou volgens dat boek ook 2 mensen hebben dood gereden en alles werd in de doofpot gestoken, dat lijkt me erg geloofwaardig als je bedenkt dat er haast altijd problemen zijn bij een ongeluk met iemand van de koninklijke familie. Ze reageren niet normaal en hebben geen verzekering. http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/5083/ |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juli 2013 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() En waaraan heb je die vermeende persberichten afgetoetst om te besluiten dat ze waar zijn?
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Persoonlijk verbaas ik me erover hoe het mogelijk is dat zoveel mensen stemrecht hebben - mensen zonder een grammetje nuchterheid of intelligentie, zonder enige kritische ingesteldheid t.a.v. hun eigen buikgevoelens. Het is duidelijk dat men deze nijnagels van de democratie beter verwijdert.
|
![]() |