![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juli is de heilige maand van de microwezentjes*.
Geen vasten (dat is niet zo goed voor de maag en het humeur), maar wel lekker eten is het gebod. Wees niet bevreesd, maar eet ze lekker op. Want zoals de lieve Here Jezus zijn lichaam heeft gegeven, zo doen de microwezentjes dat ook. Eet smakelijk dus...... ![]() ![]() ![]() *In de nacht van 10 naar 11 juli 1974 heb ik mijn atoomtheorie gevonden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij het recept om microwezentjes klaar te maken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() K&k
Supergetrol gesignaleerd Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2013 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In het kader van de spreekbeurt, gevolgd door een vragengesprek met Pater Roger Lenaerts te Brussel Centrum, op: 15 dezer. Bij deze wens ik jullie allen hartelijk te bedanken voor de massale opkomst, in het kader van deze 'happening' Na zulks een belevenis, begrijpt men beter waarom deze 87 jaar jonge ziel, zoveel boeken heeft geschreven over de mutatie van de 'RKK' naar moderne en wetenschapsgebonden liturgie. 'Einstei'n lijkt uiteindelijk bij de Catho's toch gehoor te krijgen. ''Slechts de onbeperkte en onmetelijke liefde van 'God', liggen aan de bron van al wat er bestaat. Dit lijkt een redelijke conclusie als uitgangspunt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Koekjes bakken is erg makkelijk. Je neemt een bakplaat, roerbak, bloem, eieren en suiker. Zo leg je de basis voor heerlijke koekjes! Erg makkelijk ook om met kinderen te doen. Hou deze site dus in de gaten voor steeds nieuwe koekjes recepten om heerlijke koekjes te bakken. We verzamelen op deze site verschillende recepten om koekjes te kunnen bakken. Recepten die eenvoudig maar ook erg lekker zijn! Eenvoudig omdat je ze dan ook met kinderen makkelijk kan maken. Lekker omdat we zelfgemaakte koekjes het lekkerst vinden. http://receptenkoekjes.nl/ In elk koekje zitten 10^40 microwezentjes. Flink kauwen want sommige zijn nogal taai..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter is de heilige geest van het denken en begrijpen in de filosofie van Hegel en mij atoomtheorie. En wat er verder onder de dekens gebeurt, dat zoekt iedereen zelf maar uit...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Altijd leuk, zo'n supertrol op een forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De rotzooi die deze supertrol mag verspreiden in ernstige draden is dit forum niet waardig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf wanneer kan iets als religie worden beschouwd ??
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Supertrol en morosoof HC is op zowat alle Europese fora gebannen. Waarom hier niet?
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 juli 2013 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl Allah en Jezus en al die andere Goden helemaal niet bestaan. Dus waarom worden die dan niet gebannen en ik wel? Heel eigenaardig niet? Denk daar maar eens goed over na. ![]() ![]() ![]() ![]() een toekomstige macro-reus wordt een miljard lichtjaar groot. Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 juli 2013 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |