![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De 3-voudige ambtenarenpensioenen, onbeperkt doppen + pensioenrechten opbouwen, ongebreidelde migratie van ongeletterden, 1/3 actieven die ambtenaar is, leraren met een full-time van 20u/week en 4 maanden verlof, asielindustrie groter dan de autoindustrie, algemene regularisaties, 2 koningen-3 koninginnen, brugpensioen op 50, schulden maken �* rato van 25 miljard Euro/jaar, Dexia, Sabena, Gemeentelijke holding, subsidies moskeëen en imanszonnepanelen, etc.
En nu komen ze zeggen dat de sociale zekerheid niet houdbaar is. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...0359899693.htm Een land met de hoogste belastingsdruk ter wereld dat zijn bevolking tot 70 zal laten werken en dan een pietluttig pensioen zal geven is gedoemd om ten onder te gaan. De linkse rakkers hebben op 10 jaar tijd van een modern land een derdewereldland gemaakt. Laatst gewijzigd door demonen : 26 juli 2013 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks nieuws onder de zon. Dat wisten we tien jaar geleden ook al.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel zoals steeds zouden ze er iets aan doen, als het kalf verdronken is. Als het geld verbrast is. Wel steeds vanuit en verkeerd uitgangspunt. Want terug is het de schuld van de bevolking. Wegens te weinig baby’s . Daarom kan ik demonen bijtreden. Of de banken! Maar wie heeft er geleend aan de banken? Polen kon niet lenen. Ze hadden geen geld maar ook geen schulden. En ze groeien snel. Hier hebben ze de mensen afgeroomd met de belofte van sociaal rugsteun, toch hebben ze der boven op geleend en geleend. Waar is het Geld naar toe? men verhofstad, de haene, leterme, en linkse beschermers v Omdat onze groot ouders, ouders de baby bomers in de tijdgeest van toen géén klagers waren. Er toen zéér weinig ziekte verzuim op het werk was. weinig kosten en veel opbrengsten voor papa staat. De baby bomers treft géén schuld. Jaaaaaaaaren, toen er volop werk was, toen de economie piekte. Hebben de baby bomers, dus in grote getallen hier de meeste belastingen en zodoende sociale bijdrage geleverd ter wereld. Voor pensioen, ziekte en invaliditeit. Huidig resultaat: geld voor pensioen is er niet. Veel moet geregeld worden via hospitalisatie verzekering die surplus betaald word. Rusthuizen en invaliden staan al jaaaaren op de laatste plaatsen als er geld verkregen moet worden Voor personeel enz. Nu zouden De baby bomers langer moeten werken omdat de particratie de gelden die zij verkregen hebben voor pensioen opgesoupeerd hebben. Zie de leugen van het zilverfonds! Ziekenkas enz. Waar is al dat geld naar toe! Verdwenen zoals bij Dexia? De zelfde partij politieke toezicht houders hebben ook hier duidelijk de zaak verbrod. Wat hebben ze gedaan voor de mensen? Zoals ik jaren lang moest aanhoren. Nu zouden die genen die met zweet en tranen gewerkt hebben. Nog en beetje langer solidair moeten zijn en werken om bij te dragen aan bodemloze putten. Dus dat eerst grote kuis gehouden word op de geld verdampende en verslindende toestanden. Zodat de sociale bijdrage gebruikt kan worden voor de mensen waar ze het altijd overhebben om geld te ronselen: voor pensioen, zieken en invaliden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel zoals steeds zouden ze er iets aan doen, als het kalf verdronken is. Als het geld verbrast is. Wel steeds vanuit en verkeerd uitgangspunt. Want terug is het de schuld van de bevolking. Wegens te weinig baby’s . Daarom kan ik demonen bijtreden. Of de banken! Maar wie heeft er geleend aan de banken? Polen kon niet lenen. Ze hadden geen geld maar ook geen schulden. En ze groeien snel. Hier hebben ze de mensen afgeroomd met de belofte van sociaal rugsteun, toch hebben ze der boven op geleend en geleend. Waar is het Geld naar toe? men verhofstad, de haene, leterme, en linkse beschermers v Omdat onze groot ouders, ouders de baby bomers in de tijdgeest van toen géén klagers waren. Er toen zéér weinig ziekte verzuim op het werk was. weinig kosten en veel opbrengsten voor papa staat. De baby bomers treft géén schuld. Jaaaaaaaaren, toen er volop werk was, toen de economie piekte. Hebben de baby bomers, dus in grote getallen hier de meeste belastingen en zodoende sociale bijdrage geleverd ter wereld. Voor pensioen, ziekte en invaliditeit. Huidig resultaat: geld voor pensioen is er niet. Veel moet geregeld worden via hospitalisatie verzekering die surplus betaald word. Rusthuizen en invaliden staan al jaaaaren op de laatste plaatsen als er geld verkregen moet worden Voor personeel enz. Nu zouden De baby bomers langer moeten werken omdat de particratie de gelden die zij verkregen hebben voor pensioen opgesoupeerd hebben. Zie de leugen van het zilverfonds! Ziekenkas enz. Waar is al dat geld naar toe! Verdwenen zoals bij Dexia? De zelfde partij politieke toezicht houders hebben ook hier duidelijk de zaak verbrod. Wat hebben ze gedaan voor de mensen? Zoals ik jaren lang moest aanhoren. Nu zouden die genen die met zweet en tranen gewerkt hebben. Nog en beetje langer solidair moeten zijn en werken om bij te dragen aan bodemloze putten. Dus dat eerst grote kuis gehouden word op de geld verdampende en verslindende toestanden. Zodat de sociale bijdrage gebruikt kan worden voor de mensen waar ze het altijd overhebben om geld te ronselen: voor pensioen, zieken en invaliden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al jaren halen wij de doelstellingen volgens de regeringen. Wat de linkse politicus Papandreou zei en stelde voor Griekenland, geld zeker ook voor particratie België: “Ons politiek systeem is collectief verantwoordelijk voor al het door vriendjespolitiek aangeworven personeel. Het is verantwoordelijk voor de toegestane voorrechten die we in wetten gegoten hebben, voor de schandalige verzoeken die we inwilligden. We zijn verantwoordelijk voor de bevordering van vakbondsleden en zakenlui en de dieven die we niet naar de gevangenis stuurden.”
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 juli 2013 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Toch allemaal niet zo pessimistisch, mensen.
Dat het hier slecht is, is maar een gedacht. Waarom zouden we anders over heel de wereld geprezen worden voor ons Belgisch systeem? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je ziet hoe snel een samenleving op korte tijd kan veranderen in algemene chaos. Wat meestal het resultaat is van slecht financieel beheer van de verkozen aan gestelde door het volk! Moeten we wachten tot de chaos algemeen is voor we reageren? Worden we verondersteld in het land van de particratie monddood te zijn misschien? Onze bevolking is steeds goedgelovig optimistisch geweest, door het grootste deel van hun werk opbrengsten aan de sociale uitkeringen te willen spenderen! Die nu blijken opgesoupeerd te zijn aan…………oeps!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Om onze "relatieve" (laagste pensioenen) welvaart te betalen heeft Di Rupo vorig jaar 20 miljard Euro geleend en dit jaar 25 miljard Euro (en nog eens de belastingen verhoogd tot record bedrag)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() aan 1.75% ?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon IEDEREEN laten werken,volk genoeg die zit te w8ten
DE ouderen eens laten leven,en geld uit geven,zodat er meer werk komt,stuur ze niet om nog oudere te verzorgen Voer een eerlijk debat,over alles,de antwoorden liggen voor het rapen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land van de doppers, de sociale woningen, kindergeld voor de ganse wereld, luxegevangenissen, instanties die "racisme" en schande roepen zodra daar iets tegen in gebracht wordt enz enz enz Ook volgend artikel uit DSonline is heel interessant, en zet onze politiekers, vooral de "democratische" bende die de zaken al decennia in handen hebben, flink in hun hemd! http://www.standaard.be/cnt/dmf20130...=ochtendupdate Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Op korte termijn, dat geld wordt constant herbelegd aan de dan geldende tarieven. Aan dergelijke tarieven mag je inderdaad veel lenen maar dan wel om oude duurdere leningen af te betalen, niet om in de diepe put te gooien die "sociale zekerheid" heet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Onze minister van Financiën weet schijnbaar ook dat onze sociale zekerheid onhoudbaar is.
'In de sociale zekerheid zal men zich ooit moeten afvragen of de uitkeringen evident voor iedereen zijn.' Lees hier verder (als je goesting hebt) Hij zegt wel: ooit! Ik begin die man, die me in het begin een frisse en leuke indruk gaf, meer en meer een verloren grap te vinden. Laatst gewijzigd door simply the best : 27 juli 2013 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol gisteren op de onpartijdige VRT een oudje van over de 80 jaar,wil jij instappen in de VOLKS spaarformule,tja dat antwoord moet ik niet posten hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://nos.nl/artikel/270407-belgie-...de-wereld.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
- meer moeten doen met minder! - sociale bescherming enkel inzetten waar het nodig is! Ik zie de Rode Leeuw al klauwen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...anpassen.dhtml Laatst gewijzigd door simply the best : 27 juli 2013 om 10:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Beste GEENS, volledig akkoord met uw stelling dat het onhoudbaar is. Gelieve met uw mede charlatans dit bericht over te maken aan allen die buiten onze grenzen klaar staan om naar ons landje te komen, met hun moeders vaders, tantes , neven en nichten om zonder maar 1 euro bijdrage onze kassen te komen leegplunderen. GEENS, gelieve uw chantage, op de werkende Belgen die gans hun loopbaan hebben bijgedragen door immens hoge lasten te betalen, te stoppen. Afspraak volgende verkiezingen voor hopelijk alweer een nieuwe pandoering aan onze links progressieven die ons alles willen ontnemen om het aan anderen te schenken. GEENS wij zijn het OCMW NIET VAN DE GANSE WERELDBOL.
|
![]() |
![]() |