![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 25 juli 2013 om 11:40. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kweet niet, waar komt die foto vandaan?
Mijn gok is dat het gehandicapt is en dat is een straf van god, niet omdat ze inteelten natuurlijk. Ze hebben dus veel scheve kinderen die ze moeten wegwerken na de geboorte, een soort uitgestelde abortus zeg maar. Is het een strikvraag? Edit, gevonden. http://wafflesatnoon.com/2011/10/27/...-just-bizarre/ Blijkbaar is het een Indische dokter die de keel behandeld, die doen nogal veel met de voeten. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juli 2013 om 11:46. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is een bron erbij zetten ook wel handig.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 'What you see in these two photos is a bizarre healing method in India; the “doctor” is standing on the baby’s body to heal/treat his sore throat and coughing problem. Do you believe this way can cure the baby’s problem? It looks like torturing instead of healing…only in India!'
http://funkydowntown.com/bizarre-tre...baby-in-india/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, het is dus om de zere keel van de baby te verhelpen.
Tja.. die man bedoelt het dus allemaal goed waarschijnlijk. Het is gruwelijk wat die man aan het doen is, maar hij heeft dat oprecht niet door. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan overal zijn, maar ik vind dit verschrikkelijk om te zien.
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet een wereldwijde lente komen voor alle idiote religies en sektes. Van Amerika tot China.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De foto ziet er sowieso niet uit... maar wie zijn wij of zelfs J. Lennon? Ik ben zelf ook wel best gevoelig voor deze soort van zaken hoor, laat daar alvast geen misverstand over bestaan. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat het eigenlijk echt betekent, zullen we niet gemakkelijk te weten komen. Ik merk op dat het kind op een harde bodem ligt en ondervoed is. Dat komt bij mij heel negatief over. En het gewicht van de man: hij plaatst zijn voeten op de benen van het kind, en op de keel ... Ik begin eerder te denken aan een genezingsritueel dat eigenlijk een inslapingsritueel is. Is het kind te zwak, dan bezwijkt het, is het sterk, dan overleeft het. Het doet me denken aan een oud feestritueel ook weer ergens in India waar ze babies, amper kleuters van een dak naar beneden gooien en deze worden opgevangen beneden... als alles goed verloopt. Het woord 'trauma' kennen ze daar niet. Een kind dat voor een of andere reden niet 'kan blijven', kan op die manier een 'ongelukje' krijgen (laatste zin is mijn eigen redenering) Naar die zaken wordt veel te weinig onderzoek verricht. Gedateerd in oeroude tijden, zou ik dit wel kunnen plaatsen zonder er een moreel oordeel over te hebben. 2011 valt me heel moeilijk. Een bedje, gezonde kost en proper water, medicatie tegen longontsteking of TBC ... Het hoeveelste kindje was dat van de ouders? Het eerste of een overschotje DNA na een hele reeks? Een kaste, welke regio, welke medische infrastructuur beschikbaar of afwezig momenteel? Zo'n foto noodzaakt heel veel informatie en die is er langs geen kanten. Mijn kritiek gaat dus ferm uit naar de mensen die die foto hebben geplaatst. Laatst gewijzigd door parsprototem : 25 juli 2013 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Die foto's zien er inderdaad erger uit dan het is, die dokter hangt aan een deel touwen dus z'n volle gewicht staat ook niet op het kind. Je kunt het vergelijken met je baby naar een kraker brengen ofzo.
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juli 2013 om 17:08. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Het is dus gewoon een lelijke baby met een of andere kwakzalver bovenop.
Prima, dan kan deze draad gesloten worden, is het trouwens niet tegen de forumregels om misleidende nieuwsfeiten te plaatsen? |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De foto werd hier gepost.
De uitleg is minimaal, "een foto is duizend woorden waard", 0,0 dus, geen woord. Op die blog vragen lezers ook om wat uitleg. Vooralsnog... niets. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 juli 2013 om 19:34. |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lezerscommentaar :
Daaruit genomen : More pix after the cut: ![]() ![]() ![]() Sja, India... Laatst gewijzigd door zonbron : 25 juli 2013 om 19:43. |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Vijf rare Hindoe tradities" http://www.alatoerka.nl/2010/05/16/v...ities-cultuur/ Citaat:
http://www.uitkijk.net/islam.php?sub...=Nakba&ucat=3& |
||
![]() |