![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf hier uw relaas over de rare kwasten die je tegenkomt.
Vandaag was't weer prijs. Ongeval op de E19 en de buitenring rond Brussel zat strop. Ik rij die op in Machelen, dus daar waar men ook de ring afrijdt naar de E19 richting Antwerpen. Ik zit op het meest linkse "oprijvak", maar er zijn er nog 2 rechts van mij die van de E40 komen. 't was dus weer goed oppassen, kijken links en recht, proberen ongelukken te vermijden met al die andere auto's die van links naar rechts en van rechts naar links moeten. Komt er daar een van rechts die wat wil forceren. Ik laat (langzaamaan want we reden nu éénmaal maar tegen zo'n 10/u met om de paar meter stilstand) een gaatje. Hij kruipt daarin en steekt zijn arm uit het venster en geeft mij "de vinger". Daarna doet hij dezelfde forcing nog eens om op de ring te geraken. Ik rij hem rechts voorbij en voeg een goeie 50 meter verder in. De rechterrijstrook van de ring was versperd door stilstaand verkeer die de E19 opwou, dus nog even moeten uitwijken naar de middenstrook en daarna ging het weer vlot. De birdflipper heb ik niet meer gezien, dus die zal nog een tijdje vastgezeten hebben. Bovendien stond er een firmanaam en logo op zijn wagen. Ik weet niet wat zijn business is, maar als ik die ooit eens nodig heb ga ik zéker naar de concurrentie.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 augustus 2013 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo van die scheve kwasten, om bijvoorbeeld achter een verwarming te schilderen, dat vind ik toch wel hele rare kwasten.
Der zijn er nog rare waarschijnlijk maar die zo in een hoekje staan zijn toch ook rare kwasten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De processen in het hoofd van die gast wil je liefst niet kennen denk ik. Kwaad was ik niet. Wel verbaasd, vond het zelfs een beetje komisch en absurd. Ook wel opgelucht dat ik de juiste beslissing genomen had om hem voor te laten, want zo'n kwibus kan je beter voor je hebben dan in je flank.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k Zie er elke keer zo ene als ik in de spiegel kijk...
Afgezien daarvan kom ik er niet zoveel van dat soort tegen, in real life....hier daarentegen... ![]() Alhoewel, hier 'werkt' een bode die van de ene op de andere dag blijkbaar een La Tourette-achtige ziekte heeft opgelopen.... Verschieten doe je toch de eerste keer dat je daarmee in de lift staat.... ![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Jamaar zucht.
Je vertelt niet alles eh. Ik krijg ook soms een opgestoken vinger als ik n keer buitenkom in mn goudgespoten Kever met Guust Flater stickers op de achterruit en een Wim Delvoye op het dak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Gewoon even tijd, plaats en nummerplaat melden en en passant meegeven dat ze aan u alvast een potentiele klant verloren hebben. Meestal krijg je vrij snel een verontschuldigende mail terug. Waarna je weet; een baas die tijd en geld moet steken in verontschuldigende mails gaat niet te best gezind zijn als-ie zijn middelvinger-werknemer de volgende keer ziet.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweet het nie jong.
Met al die zotten tegenwoordig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken ne rare taaie kwast, hij is onlangs koning geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom er elke dag één tegen als ik in de spiegel kijk
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De meeste mensen die ik tegenkom vinden mij een rare kwast.
Maar wees gerust, dat ligt vooral aan die mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Anders sluit ik me aan bij de vraag van Demper (die zal het wel niet prettig vinden dat een W-Vl zich bij hem aansluit, maar hij kan er toch lekker niks aan doen.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 augustus 2013 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Was die collega misschien halfdoof en was het antwoord soms 'Da's ne rare vraag' ?