![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Waar zit die harrie weggelaar tegenwoordig? Die man is toch de meest epic troll die ooit geleefd heeft?
http://home.kpn.nl/wegge168/ruimteschepen.o.html Laatst gewijzigd door openeye : 9 augustus 2013 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier. Heeft zelfs vandaag nog gepost. Maar ja, als je hier maar af en toe komt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk topic... Banpunten...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Ik beledig die man toch niet?
Citaat:
![]() Geld rolt niet vanzelf of via een forum binnen Laatst gewijzigd door openeye : 9 augustus 2013 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harrie is een beter mens dan jij ooit kan dromen te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Harrie is alles behalve een troll, hij meent dat allemaal serieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Och? Serieus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, Openeye vraagt zich alleen maar af waar Harrie uithangt. Vanwaar deze onnodige persoonlijke aanval?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openeye heeft het blijkbaar verkorven bij een aantal mensen: de sappige details graag
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik maak liever direct duidelijk voor wat ik sta, dan bij iedereen als vriend te boek te staan. Het however zou me verbazen dat de mensen nog weten wie ik ben. Heb 2 jaar niets gepost gehad op dit forum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik heb serieus gewerkt de laatste 2 jaar. Moet ook eerlijk toegeven dat ik een heel stuk rustiger geworden ben en veel minder haat tegenover mijn medemens heb, I just don't care anymore ![]() Laatst gewijzigd door openeye : 10 augustus 2013 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |