![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslima mag zwemles niet weigeren om geloof
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...m-geloof.dhtml Citaat:
Wat is er mis met zwemmende vrouwen waar ook mannen zwemmen ?? Als die mannen nou eens in aangepaste kledij gaan zwemmen , ipv de vrouwen in burkini ?? Wat denken jullie daarover ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Back to serious: In de Maghreb zijn ze allemaal helemaal niet zo strikt, bikini's en badpakken galore daar op het strand, en ze zijn daar bijlange niet allemaal zo extremistisch... Daarbij is het nu ook niet bepaald het meest ontwikkelde deel van de bevolking dat naar hier is geëmigreerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.google.com/search?hl=nl&...+1800&tbm=isch Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan met de pet emigreert, de elite blijft meestal thuis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is slim , en wat is dom ??
Er zijn ook blanke Belgen die emigreren , waarom ??
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kudde blijft de elite onderhouden. De "emigranten" kan je opdelen in 3 groepen. 1) Brain drain. 2) export van ongewensten (denk berbers als eerste generatie Marokkaanse emigranten) 3) wanhopigen met middelen.(de illegalen)
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. Wat bedoel je met brain drain? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe geraken die hier, wandelen?
Vergeet niet, spierkracht of een leuk ogende dochter zijn ook "middelen". Citaat:
Mensen met mentale capaciteiten die die ten gelde willen maken in het buitenland, op permanente basis.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wandelen en zwemmen of als verstekeling per boot de Mediterraanse zee over...
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Zwemmen met kleding aan verbieden, dat is zo onrein, haram.
Naakt is rein, halal, koosjer Iedereen naakt ! iedereen rein ! iedereen halal en koosjer ! Misschien dat we dan ook wat minder seksistisch worden, verdraagzamer, minder op het uiterlijk gericht en minder aan schaamte leiden. Nudisme ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 12 september 2013 om 06:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Shit , da's op een boogscheut van hier ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 september 2013 om 22:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cookie monster dat zijn er toch aardig wat
![]() Wat betreft zwemles zou ik die best willen weigeren, en niet omwille van geloof.. Maar omdat je zou versteld staan van hoeveel mensen wel niet in het zwembad pissen... !!! Waarom ik dat denk? (Omdat ik dat vroeger altijd deed..) LOL ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil nog méééééééééééééééér
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede zaak dit, het is van belang dat moslims zich zo min mogelijk hier thuis voelen.
In de hoop dat dat stimuleert tot een directe terugkeer naar eigen land. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 13 september 2013 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() beste is maar direct een verplichte assimilatiewet maken in duitsland voor alle allochtone meisjes vanaf 9 jaar omdat dit ook zo werkt in elk islamitisch land voor kaffir meisjes. Dan maar oog om oog aanpak, wil je het niet, ok daar is de exit met bloemetje en rode loper om op te rotten.
I love germany, De Duitse paardenkar trekt nu hele EU. Duitse wetten invoeren dus in hele EU en overal Duitse adviseurs zetten om zo eenheid te creeeren in het nieuwe Europa, waar geldt: Europa voor de Europeanen, en niet voor niet europeanen tot zeven generaties. dewanand |
![]() |
![]() |