![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rode Duivels supporters zijn belgicisten.
En hier blijkt dat het niet zo'n vriendelijke sportieve jongens en meisjes zijn. Terwijl er met die groep toch zo gestoeft wordt omtrent het b. gevoel. Een Vlaming is gastvrij en beleefd opgevoed. Supporteren is aanmoedigen en niet afbreken. Maar ja, van wie leren ze het ? Van bloedlijn-rechters, van jaren30-predikanten, enz. enz. titel: 'Stop met het uitfluiten van het (Franse, nvdS) volkslied' link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130815_004 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 augustus 2013 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik durf te wedden dat de helft ervan aan de toog vlaams blok praat verkoopt, behalve als de Rode Duivels spelen, dan zijn het Belgen. Dat niveau ongeveer, spreken we hier over.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waarom een volkslied - wat dit volkslied mag zijn - uitfluiten? De mensen die gisteravond uitgefloten hebben, hebben gewoon gebrek aan respect tegenover de andere ploeg en het ander land. Maar bon, we spreken ook over voetbal en het is bekend dat de meeste voetbalsupporters geen "grote lichten" zijn................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het wel degelijk over RodeDuivel-aanbidders, dus belgicisten. Verder nog: andere breinlozen gaan de Marseillaise zingen als ze het b. volkslied willen debiteren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 augustus 2013 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 15 augustus 2013 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 augustus 2013 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu opeens het Franse volkslied wordt uitgefloten, gaan de belgicisten/franskiljons op hun achterste poten staan... waarom deden ze dat in het verleden niet toen pakweg het Kroatische volkslied werd uitgefloten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan men met zekerheid zeggen dat alle belgicisten supporters van de Rode Duivels zijn. Of een belgicist nu niet sportief is of niets van voetbal kent doet er niet toe. De Rode Duivels zijn tot een symbool verheven worden van het "Belgisch nationalisme" en moeten kost wat kost winnen tot eer en glorie van het vaderland. Sportiviteit heeft daarmee niets meer te zien. En de BRT-sportdienst doet daar aan dapper mee. En wij maar denken dat nationalisme "slecht" is.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Voetbal kan mij volkomen gestolen worden, en ik geef met genoegen toe dat ik daar niets van afweet. Dat belet niet dat ik bewust ben van het feit dat voetbal maar al te graag door de politiek misbruikt wordt om een voorgehouden eenheidsgevoel te creëren, en zelfs om gevoelens van nationalisme op te roepen, waar dan ook. Ik vind dat niet enkel zeer doorzichtig, maar tevens uitermate belachelijk.
Een kleine test, derhalve. Hierna volgen, in alfabetische volgorde, de namen van degenen die aan het voetbalspel Belgique–France hebben deelgenomen. Leg die lijst eens voor aan iemand uit uw omgeving die zich net zoals ik niets van voetbal aantrekt, en vraag die persoon om de namenlijst in te delen in beide kampen. Wie er in slaagt om zonder fout uit de namenlijst enerzijds de Fransen en anderzijds de Belgen te halen, krijgt voor mijn part een vermelding in het Guinness Book of Records. Tot zover de zin van het opwekken van nationalisme middels voetbalploegen…. Abidal Alderweireld Benteke Benzema Capoue Casteels Chadli Ciman Clichy Courtois De Bruyne Debuchy Defour Dembélé Evra Fellaini Gillet Giroud Grenier Guilavogui Hazard Kompany Kondogbia Koscielny Landreau Lloris Lombaerts Lukaku Mandanda Mangala Mavuba Mertens Mignolet Mirallas Nasri Payet Pocognoli Rami Ribéry Sagna Simons Sissoko Valbuena Van Buyten Van Damme Witsel |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |