![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stephen Fry schrijft in de hem typerende eloquente stijl een pracht van een open brief aan de Britse Prime Minister en het IOC, waarin hij op onnavolgbare wijze de vinger op de kloppende wonde legt:
Citaat:
Gisteren nog presenteerde de LGBT-rechtengroep All Out een petitie met 322.000 handtekeningen aan het IOC in hun hoofdkwartier in Lausanne. https://www.allout.org/en/actions/russia-attacks Ondertussen dumpen meer en meer bars over de hele wereld Russische vodka uit hun aanbod... http://www.theatlanticwire.com/globa...-global/67707/ Ook president Barack Obama spreekt zich in duidelijke taal uit tegen de homofobie van Rusland: Citaat:
Prachtig toch? Zowat de hele beschaafde wereld begint zich meer en meer te verzetten tegen de tiran Putin en zijn homohaat. En u?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leve Rusland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eindelijk weer eens winterspelen bij ons, en dan heb je zo'n minimale minderheid die weer roet in het eten wil gooien. Zouden jullie niet eens beginnen met werken ipv te klagen als een hoop westerse vrouwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Landen waar vrouwen minder politieke rechten hebben dan mannen, daar heeft links geen probleem mee, die kunnen van hen zonder probleem meedoen met de olympische spelen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees daar ook wel voor, maar het signaal naar Rusland toe wordt met de dag duidelijker en sterker. Dat is ook al iets waard. Ik denk trouwens dat het voor de Russische holebi's ook een hart onder de riem is om te zien hoe de hele wereld hen steunt. Ze kopen daar niks voor, maar toch...
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Mijn mening is dus on-topic, ook als die U niet bevalt.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nergens gesteld dat jouw mening mij niet "bevalt", beste, alleen dat ze hier niet op haar plaats is. In dit topic gaat het over de golf van homofobie die Rusland overspoelt en de mogelijke impact van een boycot van de olympische winterspelen. Het gaat niet over de politieke rechten van vrouwen in andere landen. Als jij daar een topic over opent, zal ik je daar zonder meer gelijk komen geven. Ik vind het net zomin als jij kunnen dat vrouwen in bepaalde landen geen of minder (politieke) rechten hebben. Snap je?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bang dat je veel te optimistisch bent Raf.
Het verzet komt voornamelijk van de homoseksuelen zelf en regering leiders als Obama. Maar over het algemeen mogen homo,s wegrotten van het volk (overal ter wereld). Jaja, ook in Belgie en Nederland. Mensen die beweren dat homo,s geaccepteerd zijn in Belgie en Nederland komen of nooit buiten of komen gewoon uit een heel ruimdenkend milieu en zijn daar ook uit uitgestapt. Nee, homo,s zijn altijd in de minderheid, en zullen altijd gediscrimineerd worden door de domme massa. Ik zeg dit zeker niet graag, maar ik ben bang dat het toch echt zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Holebi's zullen inderdaad altijd in de minderheid zijn, maar we merken toch dat in de beschaafde wereld steeds meer landen zorgen voor gelijke rechten voor holebi's en voor wettelijke bescherming tegen discriminatie. Dat is toch wel een positieve evolutie. Het geeft de domme massa het nakijken. En zo hoort het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat ik niet ZIE, dat zijn door linkiewinkies georganiseerde boycotts, of zelfs nog maar OPROEPEN tot boycot voor al die landen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Geeft dat de domme massa het nakijken ja? Natuurlijk is het in Belgie en Nederland voor homo,s veel beter dan in Rusland. Maar toch zal ik je echt een man met ballen vinden als jij je vriend durft te zoenen in kanaleneiland utrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Fry mag zijn ongenoegen uiten over de Russische wetten, maar daar blijft het ook bij. Die wetten komen tot stand door de vertegenwoordigers van het Russische volk, niet door vertegenwoordigers van het buitenland. Rusland dringt ze ook niet op aan het buitenland. Fry daarentegen roept op tot buitenlandse inmenging en chantage.
De Gulden Regel wordt in de diplomatie vertaald als reciprociteit of wederkerigheid. Als Fry niet wil dat andere landen "homofobe" wetten aan zijn land opdringen, hoort hij zich ook niet aan "homopropaganda" (om Poetins term te gebruiken) te bezondigen in andere, niet-westerse landen. Deze "homopropaganda" komt in grote delen van de wereld zo brutaal over dat ze overal contraproductief werkt en misschien zelfs nog meer "homofobe" wetten zal uitlokken. En waarschijnlijk is dat zelfs de bedoeling van westerse strategen die deze homoactivisten uitspelen. Die strategen, zeg maar de Kissingers en de Brzezinski's van deze wereld, denken op lange termijn en ze denken ook heel dialectisch. Voor hen dient de "homopropaganda" andere doeleinden, zoals westerse invloedsverwerving. Door te polemiseren spelen zij voor- en tegenstanders tegen elkaar uit om hun eigen doel te bereiken. Het Westen staat immers niet alleen voor de "homopropaganda" van zijn liberale ngo's, maar ook voor de grove homofobie en -haat van zijn (Amerikaanse) protestantse sektes en zijn (Arabische) wahabitische bondgenoten. Het verspreidt zo homohaat in vormen die tot dusver nergens ooit bestaan hebben. Kortom, de ontwrichtende dialectiek van Jihad vs. McWorld. Laat zelfverklaarde westerse democraten als Fry dus misschien eerst maar eens voor eigen deur vegen. Te beginnen met hun bondgenoten Qatar en Saoedi-Arabië, landen die in tegenstelling tot Rusland niet eens een parlement hebben. Tot Qatar 2022, Stephen Fry?
Lees Nota Bene Goed Laatst gewijzigd door Nota Bene : 9 augustus 2013 om 13:45. |
![]() |
![]() |