![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Steeds minder hebben stee en woning
nog ergens last van overstroming Dit bericht ten spijt dreigt nu werkloosheid voor de liesbotten van de koning. ![]() De Morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaan politici zich nu nog populair kunnen maken met hun ramptoerisme als er geen rampen meer gebeuren. Kris Peeters moet zich nu al beperken tot auto-ongevalletjes met blikschade om nog in het nieuws te geraken. Nog een geluk dat er Twitter is, want de journalisten waren er weer niet op tijd bij geraakt
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer goed werk.
toch vraag ik me af waarom ze daar niet vroeger aan gedacht hebben. Het laat me trouwens denken aan die 4 meter hoge Scheldedijk aan het Verdronken land van Saeftinghe, nu beter bekend dankzij die Hedwigepolder. Die dijk stopt abrupt aan de Belgische grens. Moesten de Nederlanders hem ooit nodig hebben, dan zullen de Vlamingen hard moeten bidden opdat het water dan maar gewoon rechtdoor blijft stromen zodat het in Vlaanderen niet over dat dijkske van 2 meter gaan lopen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2013 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Recent nog in de Hedwigepolder geweest ?
Dat Belgisch deel tussen Hedwige en de kerncentrale van Doel wordt nu volledig heringericht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verleden zomer was ik er. Ik vond het allemaal nogal ingewikkeld. Zo rond Prosperpolder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |