Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2013, 15:01   #1
rafkaf
Banneling

Standaard Koning Philippe steunt de Belgen...

Weinigen schijnen waarschijnlijk te weten dat onze nieuwe Koning een sportminnaar is en geen stijve hark, zoals sommigen beweren.

Je zult hem in de toekomst wel zien verschijnen op elke wedstrijd van onze nationale ploegen (of dat nu voetbal, hockey, basketbal of teppeschieten betreft, dat speelt geen rol) waar wat volk op af komt.

Dit in de algemene strijd tegen de nationalisten.

Citaat:
Hoog bezoek vandaag op het Europees kampioenschap hockey in Boom. De koning woont er twee wedstrijden bij, maar trekt tussendoor even huiswaarts.

‘In de namiddag woont de koning de wedstrijd bij van de Belgische hockeyploeg dames tegen de nationale ploeg van Wit-Rusland. ’s Avonds is hij opnieuw aanwezig voor de wedstrijd van onze Belgische mannenploeg tegen de ploeg van de Bondsrepubliek Duitsland’, meldt het paleis. De koning zal beide ploegen ook begroeten. De interesse van de Koning is ingegeven door zijn zoon Gabriël, die zelf ook hockey speelt en eveneens in de tribune zal zitten.

Alleen spelen de Red Panters, de hockeyvrouwen, al om 14 uur, terwijl de Red Lions, de mannen, pas om 20 uur aantreden. Wat gaan koning en prins Gabriel, in die tussentijd doen? ‘Euh ... Ze keren na de vrouwenwedstrijd gewoon terug naar het paleis en komen ’s avonds terug’, zegt Marc Coudron, voorzitter van de Koninklijke Belgische Hockeybond.

Voor zijn allereerste officiële bezoek moet de koning dus van Laken naar Boom naar Laken naar Boom naar Laken.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130817_00695962
rafkaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 15:03   #2
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ik moet van die potter niks weten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 16:05   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

En dat "telt mee voor zijn uren" ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 16:07   #4
ZION
Banneling

Standaard

Dronken Waal wordt dronkener.Start 2e topic.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 16:10   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En dat "telt mee voor zijn uren" ...

.
En voor z'n aantal publieke optredens.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 16:15   #6
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Geeuw! Voor mijn part gaat vliegt die naar de maan. Wie ligt er nu van wakker van wat die nerd allemaal aanvangt
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 16:18   #7
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Deelt koning Philips iets uit?
Oud 17 augustus 2013, 16:28   #8
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

http://www.flickr.com/photos/houbi/9258760863/
De parasiet.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 17:12   #9
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik moet van die potter niks weten.
Bron?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:09   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Hockey:
ondanks de pogingen van de bond nog niet helemaal in geslaagd is om zijn elitaire jasje af te gooien

Nie moeilijk dat de keuninklijke telg hochey moet graag spelen, en dat Phphillippeken graag die meisjes hoort zingen.
't Is de elite.

titel: Fans van de Dag: 'EK toont dat hockey nog niet van elitair imago af is'
link: http://www.knack.be/nieuws/dossiers/...ter-20/08/2013

Citaat:
Het EK in Boom is een hoogmis voor de Belgische hockeyfans. Knack.be gaat er op zoek naar echte supporters en legt hen drie vragen voor. Vandaag: Sven Blancquaert (36) en Yves Janssens (30).

Sven Blancquaert (36) en Yves Janssens (30)

Knack.be: Zijn jullie echte hockeyfans of komen jullie meer voor de sfeer?

Sven: ‘Beide, in feite. Ik ben ook naar de Olympische Spelen in Londen geweest. Zowel van de nationale mannenploeg als van de vrouwen volg ik de prestaties van nabij, zoals ook op de recente World League. Op clubniveau interesseert het me wel minder, moet ik toegeven.’

Yves: ‘Hockey is nu aan het boomen dankzij de sterke prestaties van de Red Lions en de Red Panthers. Ik heb de sport ook beter leren kennen door de hype die de jongste jaren is ontstaan.’

Knack.be: Wat vinden jullie van dit EK?

Beiden: ‘Heel mooi gedaan, het is een heel mooie site.’

Sven: ‘Je merkt hier wel dat het hockey er ondanks de pogingen van de bond nog niet helemaal in geslaagd is om zijn elitaire jasje af te gooien. Kijk bijvoorbeeld naar de winkels en de eetstandjes.

Yves: ‘Je vindt hier inderdaad geen hamburgerkraam zoals bij voetbalwedstrijden. Hier is het allemaal catering.’

Knack.be: Hoe ver geraken onze teams op dit toernooi volgens jullie?

Yves: ‘De vrouwen zullen strijden om de bronzen medaille, denk ik. De mannen kunnen volgens mij goud winnen. Ze hebben al gestunt tegen Duitsland (eerste groepswedstrijd 2-1, nvdr.), al is een finale natuurlijk nog iets anders. Ze spelen hier wel voor eigen publiek.’

Sven: ‘Mij valt op dat er veel beslist wordt met strafcorners. De topteams proberen ook zoveel mogelijk strafcorners uit te lokken. Met Tom Boon hebben wij iemand die daar het verschil kan maken!’

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 augustus 2013 om 17:10.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be