![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel bewijs wil je dat deze onderkruiper het zoveelste instrument van het regime is, hij liegt trouwens dat hij zwart ziet want BDW is al een tijdje geen senator meer KALF.
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien moet Lanoye bij zijn volgende ontmoeting met Poelvoorde eens vragen hoeveel stukken die al in het Nederlands gegeven heeft 'als politiek statement'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vind Tom ne keitoffe schrijver en hij heeft dik gelijk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei is deze kerel nog niet eens fatsoenlijk op de hoogte van de functies van de wever, hij is geen senator meer............
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 3 augustus 2013 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik het me goed kan herinneren is Partick Janssens op een gegeven moment én burgemeester van Antwerpen, én voorzitter van de sossen én Vlaams parlementslid geweest.
Waar was Verontwaardigde Tom toen met zijn kritiek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u kan het zich dus niet goed herinneren.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedoelt hij toch neem ik aan? Verder ga ik ervan uit dat het Waalse Gewest eens serieus werk gaat maken van de subsidiering van Will Tura, Nathalia, Bart Kaëll en zovele andere Vlaamse artisten zodat die - net zoals wij Jacques Brel hier kennen - ook in Wallonië bekend geraken. of was dat nu net niet wat hij bedoelde?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Lanoye zegt, “Er schuilt hypocrisie in de N-VA en zijn voorzitter. De partij wil een onafhankelijk België, maar slaagt er niet in dit duidelijk uit te spreken, noch duidelijk uit te leggen hoe het dit wil realiseren." kan ik hem daar alleen maar in bijtreden. Op dat vlak en trouwens ook over hoe de NVA zijn confederaal model wil bewerkstelligen heerst er een volkomen flou artistique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Mensen zoals Tommeke Holleke zijn de oorzaak dat Vlaanderen na een kleine 200 jaar nog steeds geen eigen bestuur kan voeren.
Nooit in mijn rijk gevuld leven hebben ik zo hypocriete persoon gekend... die zelfs de dood van zijn eigen moeder gebruikt/misbruikt om wat centen te verdienen. En de linkse maar uithangen en ondertussen maar graaien. Hij kon beter zijn gazon gaan maaien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ('k zal maar zelf de respons hierop geven : 'En inhoudelijk heb je niks te vertellen ?' En mijn antwoord daarop : 'Nee, ik geef geen reet om wat de Lanoye te vertellen heeft ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk niet dat Wallonië zit te wachten op boeken van Tom Lanoye en wat belet hem van ze te laten vertalen en ginder uit te delen, maar het moet op kosten van de vlaamse gemeenschap, zot zijn doet geen zeer, het kriebelt alleen maar wat.
en het kon niet anders Bart De Wever is er schuld aan, jongens, jongens, |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20130803_00680394
Weer nen onnozelaar dat zijn kwetter niet kan houden tegen de Waalse pers. Dat die z'n boeltje es pakt en rap opFLIKKERT als ie toch zo Waalsgezind is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Ow, dubbel, te laat gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() dit is dubbel hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeer jammer dat een goedverdienend persoon als Tom Lanoye zo egoïstisch is dat hij zijn deel van de besparingen in deze tijden van crisis niet wil bijdragen. De heer Lanoye wil dat de middenklasse nog meer afdraagt zodat de cultuursector zijn subsidies kan behouden. Ik had van iemand die zich links noemt meer sociale gevoelens en solidariteit verwacht. Klaarblijkelijk stopt die solidariteit op het punt waar het hem en zijn vrienden wat overheidsgeld kost. Opmerkelijk, zoveel gebrek aan solidariteit met de medeburgers.
Of zou Lanoye gewoon in de hand die hem voedt bijten, omdat dat zijn boekenverkoop in Wallonië ten goede zou komen? Wie sprak daar over hypocrisie? Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 3 augustus 2013 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lanoye wisselt verstandige uitspraken af met onwaarheden, zoals gewoonlijk.
"Het is echt dwaas dat je als Vlaamse artiest Nederlandstalig moet zijn." Hoezo? Vlaamse radio > 90 % Engelstalig |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Tom een toekomstige nobelprijswinnaar net zoals Hugo.
Zeker weten! |
![]() |
![]() |