![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.450
|
![]() Iedereen is op de hoogte van wat er allemaal gebeurd is met Sabena en nu met Brussels airlines mag het gewoon verder gaan.
Wanneer wordt deze fusie rentabel is dat pas wanneer dat de politiek ze niet meer verziekt of wat? Hier dan nog een fusie met verschillende visies dat wij eigenlijk als gewone burger niet goed begrijpen. Waarom is het voor EU zomaar o.k. terwijl dat het land zelf het monopolie inziet, waarom of zijn het daar dan toch allemaal idioten. Enerzijds gaan ze op afstand (EU) akkoord met het brengen van een nieuw monster: http://www.gva.be/nieuws/economie/be...-airlines.aspx Anderzijds ter plaatse een grote njet, wie begrijpen kan hoe dat hun Europese unie werkt? Wie heeft er zo goed gelobby’d voor American airlines bij de EU en wat hebben ze daar alweer voor gekregen? http://economia.elpais.com/economia/...90_369852.html Ook bij ons zijn er monsters: Dexia (volgens Vande Lanotte), NMBS… (zie kranten) |
![]() |
![]() |