![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() met veel moeite heb ik politics weten te openen... hep mij... MIJN BEELDSCHERM IS EEN KWART GEDRAAID!!! en nee ik ben niet dronken en nee ik moet m niet recht zetten: ik werk op een laptop en ik wilde een stofje uit mijn toetsenbord vegen en ineens gebeurde er iets waardoor het beeld op mijn scherm een kwartslag draaide. De bovenzijde van Politics zit nu aan mijn linkerzijde en terwijl ik dit type type ik dus als t ware naar boven.
![]() Pretty Please??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, dit is moeilijk aangezien je nu alles op zijn zij ga mogen doen (wat nogal moeilijk en onaangenaam is).
Het ligt er vanaf welke videokaart gij hebt. Ik ga er even vanuit dat ge een GeForce hebt. Normaal zal bij andere videokaarten het proces grosso modo hetzelfde zijn. Configuratiescherm --> beeldschermeigenschappen instellingen geavanceerd Meest rechtse tab die je nu ziet, is een persoonlijke tab van uw videokaartfabrikant. Bij mij heet die dus GeForce 4 Ti 4400 Als je geen GeForce hebt, wordt het nu zoeken (of hopen dat iemand anders op dit forum u kan helpen), anders lees je gewoon door. Links (beneden in uw geval) is er nu een klein schermpje bijgekomen. Daar staat ergens de optie "Weergavestand" (redelijk verborgen tussen andere opties). Daar kun je de stand van uw scherm draaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() amai. ik ga aan de slag. blijf hangen a.u.b. mensen... Ik geloof dat je hier misselijker van wordt dat de GForce
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() bij mij is het een intel graphics... kan dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zie je daar de mogelijkheid om het scherm te draaien?
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() ![]() een bosje bleoemn voor DaBlacky en Doggy. Merci merci. zo en dan nu eerst een ongelofelijk goed bakske koffie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 't is ...
![]() ![]() merci voor de bloemekes!
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk is die pc gewoon op de vloer gekletst toen hij wilde doen wat hij moest doen, en ging het weer zoals het hoort
![]()