![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Even uit interesse, op welk ander politiek forum zijn jullie actief?
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Goede vraag, en daar sluit ik me gedeeltelijk bij aan. Dit gezien steeds dezelfde onder elkaar praten en het hoge woord voeren.
Maar er is soms ook nuttige info beschikbaar.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is het enige voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fok en freethinker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andere politieke fora??? Is het nog niet erg genoeg dan hier?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2013 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger, heel vroeger dan, had de CD&V een politiek forum, iets later had ook de N-VA zoiets in die aard, ongeveer gelijktijdig kon je ook bij de SP.A je ding kwijt. Jammer maar helaas, de drie fora bestaan niet meer.
Het mooie aan deze drie fora was natuurlijk dat ze uitgingen van hun eigen ideologie (bij CD&V had je overwegend CD&Vers, bij SP.A had je overwegend .... Veel van deze partijmensen hebben volgens mij afgehaakt, ik denk dat er hier of daar nog enkelen op dit forum actief zijn, de rest is verloren, jammer. Ondertussen is politics volwassen geworden en is er eigenlijk geen behoefte meer aan iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem maar niet die van Onder den toren...
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Had je vroeger ook zoiets als politics info of zoiets?
Nu zocht ik dat op, maar er is al blijkbaar een jaar geen activiteit meer.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 25 augustus 2013 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is doodgebloed omdat er totaal geen tegenspraak mogelijk was. Het is vooral bevolkt door diehards VB'ers en hier en daar een N-VA'er. Als je wat tegen hun vastgeroeste dogma's inging, kreeg je direct een hoop bagger over je dat je echt geen zin meer had om verder te praten. Maar er zaten/zitten wel nog interessante mensen hoor, misschien dat die hier nu zitten, geen idee. Af en toe wel degelijke discussies gehad, met wederzijds respect. En oja, wat gebanden van hier zullen daar ook wel zitten.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() flair forum
|
![]() |
![]() |