![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...30722_00667055
Een Libanees met burgerzin helpt een autochtoon blank meisje dat wordt bestolen. Hij rent de dieven achterna en houdt ze tegen. Hij en zijn vriendin krijgen pepperspray in het gezicht. De aanwezige blanke autochtonen zitten erop te gapen en zijn te lam om te komen helpen. En die ondankbare autochtone trien kan met moeite in het politieburo een bedankje geven aan die Libanees met burgerzin die haar te hulp schoot omdat ze dringend naar een feestje moet. Autochtone blanken zijn lamme en ondankbare hufters. Grote bek in de anonimiteit van een forum, maar te lam om te helpen donderen als het menens wordt. Ze verdienen het om door vergrijzing uit te sterven.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 26 juli 2013 om 02:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() *spelt zijn ster op*
Het is waar, wij zijn minderwaardig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Bon ik zal mij dan maar naturaliseren als libanees zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij zijn te beschaafd en daarbovenop zijn te weinig blanke mensen dragers van het Warriorsgen. Ik kan er van meespreken, opgevoed in een welstellende middelklas familie was ik na mijn twintigste algauw het zwarte schaap van de familie en was tevens al mijn vrienden kwijt. Reden: ik had losse pollekes.
Als drager van het Warriorsgen had ik inderdaad een kort lontje en dat was in mijn gemeenschap krapuleus. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, niet dragers van het Warriorsgen (de meeste blanken) zullen je niet ter hulp komen en de dragers van het gen weten na een tijdje wel beter dan niet dragers te helpen, nml. de drager komt bij het helpen van de niet drager in de miserie terwijl de niet drager ribbedebie (gevlucht) is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al wat die Vlamingen zagen waren 2 Arabieren die ruzie aan het maken waren, die gaan zich daar echt niet mee bemoeien. Zelfs het meisje had niet door dat er iets aan de hand was tot ze het volledige verhaal te horen kreeg. Ik heb ook eens een diefstal gezien op de markt, een Vlaming(!) steelde iets van 10 euro van een stand. Ik ben het gaan zeggen aan die stand maar ben niet op die dief gesprongen, een tand verliezen is veel te duur. Vlamingen met verstand vechten niet graag als het niet echt moet omdat er bij elke slag een kostprijs aan vast hangt, eigenlijk is het gierigheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok Doomy, artikel gelezen.
Wat ziet de bestolen jongedame en de mensen rondom haar. 3 Mannen, waarvan 1 "fijn mannetje" die in keelgeschraap en gerochel met elkaar communiceren. Een andere jongedame staat erbij en belt iets of iemand. Voor dezelfde moeite is het "alle jongeren verzamelen, feest gaat beginnen " telefoontje. Er is geen kip die weet wat er aan de hand is. Voor dezelfde moeite zijn de mannen aan't dollen. Tot er pepperspray bovengehaald wordt en de bellende jongedame besproeid wordt. De politie komt aan op een redelijke termijn, en kan 1 van de 2 rovers te grazen nemen (waarschijnlijk die zonder pepperspray), aanhoort de verklaringen, en de bestolen jongedame mag mee in de combie naar kantoor, en ze weet nog steeds niet waarom. Nu, wat mogen de omstaanders wettelijk doen? De slachtoffers irriteren, dat mogen de omstaanders. Weet U wat u moet doen om een gepeppersprayede persoon te helpen? Stel dat ik daar tussen stond, en door had wat er aan de gang was. Ik zie dat klein gespuis een jongedame peppersprayen, en ik wordt boos, en mep dat peppersprayed stuk crapul tegen de vlakte. Leg dat maar uit aan de politie. Een zwaargebouwde man die een fijn gebouwd kereltje-waarschijnlijk nog minderjarig ook- het ziekhuis in slaat...
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bv ook die knuffelbende, er zijn al 160 leden bekend bij de politie, allen uit dezelfde families. Wil jij op de radar komen van 159 bendeleden door eentje aan te vallen? Bijna alle allochtone misdadigers hier zijn bendes dus enkel de politie kan daar iets aan doen, als burger probeer je gewoon niet betrokken te raken. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml Door de actie van dat koppel zijn hun persoonlijke gegevens en die van het meisje nu bekend bij die bende, eigenlijk hebben ze gewoon iets doms gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fixed
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 26 juli 2013 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Of ze bellen de familie en je hebt rellen, zo'n lul verbergt zich in een hoogspanningskastje om te ontkomen aan de politie en wordt natuurlijk geëlektrocuteerd. Gevolg een bende op straat om rellen te veroorzaken, t'is erg gesteld met die rotzakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk, bang om geconfronteerd te worden met een illegaal wapen. Uiteindelijk is het artikel duidelijk, de "robin hoodjes" waren voorzien nietwaar.
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgen hebben in het verleden genoeg bewezen waar ze toe in staat zijn als het erop aan komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vergelijk de Vlaming eens met Marokkanen, Marokkanen springen meteen in de bres voor elkaar. Een Vlaming zal hooguit eens roepen vanop veilige afstand.
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij denken teveel na als we iets doen, gelukkig maar, een marrokaan springt er gewoon in wat soms goed is maar meestal niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |