![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Parlementslid
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/9616/On...erlakken.dhtml
Het deel in kwestie: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen is de VS, door openlijk Al Quadia en de criminele bendes te steunen, zijn eigen graf aan het delven. Het laatste restje geloofwaardigheid smelt hiermee weg. Want het is uiteraard niet om de Syrische bevolking te doen, maar om puur geopolitieke redenen: tegen Rusland en Iran.
Ondertussen beginnen meer en meer mensen pro Assad te worden, zelfs binnen de VS zelf. Men ziet ook dat Bashar Al Assad een redelijke mens waar mee te praten valt, heel in tegenstelling tot de criminele bendes die enkel tot doel hebben dood en verderf te zaaien. De zgn "oppositie" heeft altijd het gesprek geweigerd. Dat zegt al genoeg. Ik denk dat in Huis Van Afgevaardigden in de VS die boodschap langzaam maar zeker aan het doordringen is. De slimme zet van de Syrische regering en de Russen om de chemische wapens af te geven aan de internationale gemeenschap, maakt een militaire interventie tegen chemische wapens nu wel helemaal overbodig, tenzij er andere - zionistische - motieven meespelen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syrië heeft niets met deze aanval te maken. Het is zelfs niet zeker of er een aanval was.
#4 |
Banneling
|
![]() Dat er chemische wapens gebruikt zijn, kunnen we denk ik wel met redelijke zekerheid zeggen.
Alleen de dader is een onbekende. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat er chemische wapens gebruikt zijn, kunnen we denk ik wel met redelijke zekerheid zeggen.
Alleen de dader is een onbekende. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Enkele mensen zijn besmet om voor staaltjes te zorgen maar dat zullen er maar enkele tientallen zijn, de rest is fake of op een andere manier dood gemaakt. Geen enkele van die zogenaamde slachtoffers had echte symptomen van een zenuwgas, dus het is helemaal niet zeker dat er een grote chemische aanval was. De UN zal dit binnenkort wel bevestigen.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Off tpoic (beetje) : wat doet een leraar geschiedenis tot 8 maal toe in oorlogsgebied behalve aandacht zoeken ?
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.pierrepiccinin.eu |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat soort mensen zou volledig op eigen risico moeten reizen en dus a priori geen recht op repatriëring mogen hebben, tenzij via private verzekeringen |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ge moest die man horen praten over de toestanden daar, met zoveel passie en gedrevenheid. Nu, Syrië is niet echt zo arm als de meeste Afrikaanse landen. Maar mijn punt is: sommige mensen zijn gedreven. Erg gedreven. We kunnen niks met zekerheid zeggen over deze man. Maar wat we wel weten is dat ze allebei bevestigen het gesprek gehoord te hebben. Hij gelooft het, de Italiaan probeert met een barrage van twijfels de toekijkende wereld er van te overtuigen dat hij niet pro-assad is. Ik denk niet dat die man gelooft wat hij zegt. Hij legt er zo nadruk op, ik denk dat die man bang is dat ze hem gaan pakken als hij zo iets gewichtig steunt en nu wil hij zichzelf veilig stellen. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niks is die mannen teveel. En dan krijgt Assad de schuld en proberen ze binnen te vallen. Damascus is de poort naar Iran, weet u wel. Gelukkig stellen Rusland en China democratie meer op prijs dan Amerika.
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel heel toevallig om een Zuid-Koreaan gaan.
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier werden de joden vergast tijdens WO-II? Volgens mij kwamen daar geen chemische wapens aan te pas.
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door beide partijen van oorlogsmisdaden te beschuldigen hopen ze op een diplomatieke oplossing, je zal wel zien, even geduld. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Zenuwgas werd ontwikkeld door de Britten na de oorlog, de Duitsers gebruikten een pesticide die initieel gebruikt werd om te ontluizen. Waarschijnlijk na enkele ongelukjes zagen ze het potentieel er van in, blijkbaar was dit goedkoper dan kogels want een andere reden zou ik niet kunnen bedenken om mensen te vergassen in plaats van neer te schieten.
|
![]() |