![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voormalig bestuurslid Martijn Uittenbogaard van pedofielenvereniging Martijn is woensdagavond in Deventer belaagd door een groep jongeren.
Uittenbogaard liep samen met een vriend door de Beestenmarkt, waar hij naar een supermarkt wilde. De twee kwamen een groepje jongeren tegen. Die herkenden Uittenbogaard waarschijnlijk van tv en begonnen hem na te roepen. Reactie Martijn Uittenbogaard "Vuile homo, vuile pedo, riepen ze", vertelt Uittenbogaard. "We werden ook bedreigd met de dood. Vooral één jongen uit de groep was heel agressief." Tot lichamelijk geweld kwam het niet. Er zou wel iets naar hen gegooid zijn. "Ik voelde iets tegen mijn rugzak." Uittenbogaard zegt dat hij op straat vaker agressief wordt benaderd. "Dat is gebeurd in Enschede, Den Haag en in Hengelo. Vaak zijn het individuen die wat roepen. Soms achtervolgen ze me een tijdje." Aangifte tegen de jongeren Niet eerder had hij meegemaakt dat een groep jongeren zich tegen hem - en zijn vriend - keerde. Beiden vonden het erg beangstigend. "Je weet niet wat je moet doen. Ik heb maar snel 112 gebeld en we zijn een restaurant binnengegaan." Volgens Uittenbogaard was de politie snel aanwezig. Buiten bleef een aantal jongeren hen opwachten. "Binnen hebben we de agenten gevraagd of ze ons wat verderop konden afzetten. Dat hebben ze gedaan." Uittenbogaard is van plan om aangifte te doen tegen de jongeren. "Niet omdat ik wil dat ze worden veroordeeld. Ik hoop dat ze ervan leren, dat ze niet zomaar mensen met een andere mening kunnen lastig vallen op straat." http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=169854 Een man die alleen maar wat nuance wil brengen in de visie van mensen op pedofilie wordt nu lastig gevallen door domme onderbuikjes. Ben je fan van recht in eigen handen? Ga dan lekker naar een of andere bananenreplubliek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke sanctie werd hem dan opgelegd? Hebben die zwerfjongeren van een rechter het mandaat gekregen om zo'n straf te voltrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() In het bejaardenhuis waar hij werkte wilden alle oudjes hem buiten, in elke buurt waar hij al is gaan wonen werden de ruiten ingesmeten en moest hij vertrekken, op internet krijgt de man honderden bedreigingen, ... Dat zijn heus niet allemaal zwerfjongeren hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Een gezond mens voelt nu eenmaal walging en haat wanneer het over pedofielen gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=kA2BgVg_cNg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om die te haten en van te walgen, en /of ramen gaan in te gooien, teveel moeite, dat verspil ik niet aan zo'n figuur.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, anders had ik het al lang gebruikt. Mare, lap, alle moslimmannen dood, wat een ramp.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |