Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2013, 21:09   #1
BonBon
Banneling

Standaard CDA, D66: (Moslim) Poepvlees onacceptabel

Poepbacterie in vlees zorgt voor veel ophef
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...ie#node_390656

Natuurlijk wordt de schuld gestoken op slechte Hygiëne van de blankies en er wordt natuurlijk geen woord gerept over het overaanbod van halal vlees die in het gewone circuit gedropt wordt. Halal slachten zorgt ervoor dat darmbacteries in het vlees terecht komen, het is belachelijk.

Al de kippen worden tegenwoordig halal geslacht, toevallig heeft al het kippenvlees die bacterie. Hoe lang gaan ze die leugen nog volhouden?

"Alle kip halal geslacht"
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...eslacht__.html

"Bijna alle kip in supermarkt besmet."
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/31/...arlijk-is-dat/
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:05   #2
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Poepbacterie in vlees zorgt voor veel ophef
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...ie#node_390656

Natuurlijk wordt de schuld gestoken op slechte Hygiëne van de blankies en er wordt natuurlijk geen woord gerept over het overaanbod van halal vlees die in het gewone circuit gedropt wordt. Halal slachten zorgt ervoor dat darmbacteries in het vlees terecht komen, het is belachelijk.

Al de kippen worden tegenwoordig halal geslacht, toevallig heeft al het kippenvlees die bacterie. Hoe lang gaan ze die leugen nog volhouden?

"Alle kip halal geslacht"
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...eslacht__.html

"Bijna alle kip in supermarkt besmet."
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/31/...arlijk-is-dat/
Politiek correct werd dat op TV vertaald naar; "...tijdens de slacht worden de darmen geperforeerd, zodoende komt die en die bacterie in 't vlees terecht blablabla..."

Geen woord over 't feit dat die dieren hun darmen uit hun lijf kotsen tijdens hun doodstrijd vanwege 't onverdoofde kelen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:16   #3
BonBon
Banneling

Standaard

Het enige voordeel is dat ze misschien er iets gaan aan doen zonder dat het woord moslim of islam valt, maar dat is te betwijfelen.
Oud 5 september 2013, 18:16   #4
BonBon
Banneling

Standaard

Nu in het VTM nieuws, zeveraars. Het is weeral de schuld van de niet-moslims. Omdat ze snel moeten werken zouden de darmen doorgesneden worden en zo komt de stront op het vlees. Natuurlijk geen woord over het halal slachten die de grootste oorzaak is.

Dan tonen ze een bedrijf in België die een heel goeie reputatie blijkt te hebben, dan zie je ze varkens versnijden.
Oud 5 september 2013, 19:20   #5
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Lekker! Poepbacterie! Nice...

Beter varkensvlees eten, dan zit men safe.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 22:16   #6
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

ach kritiek in het openbaar leveren op islam of moslims is strafbaar want dan ben je neonazi, racist, xenofoob, dus laat maar zitten. ik zeg niets.

Als de messen scherp geslepen zijn in Europa zal het halal en moslim probleem zichzelf oplossen.

Moslims die een kuil wilden graven voor kaffirs beseffen niet dat zij er nu zelf in gevallen zijn en diep in de put beland zijn, en ook hun Allah zal hen niet eruit trekken.

zielig is die hele islam. wij zijn zieliger omdat wij deze middeleeuwse woestijn gelovigen hier vereren als eregasten en op hen proosten en lofliedjes zingen over islam, terwijl zij alleen bezig zijn het touw strakker te trekken om onze nekken.

Eer je vijanden, heb ze lief tot zij jou verlossen uit je lijden en je straffen om je domheid.

elke niet moslim moet weigeren om halal vlees te consumeren om zo onvrijwillige islamisering stop te zetten, precies zoals moslims weigeren om niet halal vlees te consumeren na het gebed. De natuur kent alleen de wet van oog om oog, tand om tand, natuurwetten mag je niet overtreden, ook niet in de betonnen jungles in onze Westerse steden, omdat wij organische wezens zijn en blijven.

dewanand
hindoe fundamentalsit

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 5 september 2013 om 22:18. Reden: tikfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 22:50   #7
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nu in het VTM nieuws, zeveraars. Het is weeral de schuld van de niet-moslims. Omdat ze snel moeten werken zouden de darmen doorgesneden worden en zo komt de stront op het vlees. Natuurlijk geen woord over het halal slachten die de grootste oorzaak is.

Dan tonen ze een bedrijf in België die een heel goeie reputatie blijkt te hebben, dan zie je ze varkens versnijden.
Gister ook al, schreef ik toch.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2013, 02:29   #8
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Politiek correct werd dat op TV vertaald naar; "...tijdens de slacht worden de darmen geperforeerd, zodoende komt die en die bacterie in 't vlees terecht blablabla..."

Geen woord over 't feit dat die dieren hun darmen uit hun lijf kotsen tijdens hun doodstrijd vanwege 't onverdoofde kelen.

Verschrikkelijk hé madam SDX, . . alee vooruit, pakt nog een koekje en een goede kom koffie - en verder? vind U niet dat het nogal warm is voor een najaar hé?

Blabla en bla zonder actie = dr veranderd niets. Dze opmerking geld evengoed voor 'BonBOn'

Doe eens een concreet voorstel: Ik kan gewoon niet want mijn 'kont' is vastgenageld aan mijn computer zit!!!!!! pech hé!

Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 6 september 2013 om 02:32.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 09:28   #9
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
[/b][/u]

Verschrikkelijk hé madam SDX, . . alee vooruit, pakt nog een koekje en een goede kom koffie - en verder? vind U niet dat het nogal warm is voor een najaar hé?

Blabla en bla zonder actie = dr veranderd niets. Dze opmerking geld evengoed voor 'BonBOn'

Doe eens een concreet voorstel: Ik kan gewoon niet want mijn 'kont' is vastgenageld aan mijn computer zit!!!!!! pech hé!
Een voorstel? Heb ik al lang gedaan en de EU werkt er aan, zie je wel welke invloed ik kan hebben.
Er moet gewoon duidelijke etikettering komen over de slachtmethode en de EU is dit schoorvoetend aan het invoeren maar wel angstvallig het woord moslim of halal vermijden, hypocrisie ten top.

Dat wil ik hier aanklagen, zo lullen over die bacterie maar wel de hoofdoorzaak verzwijgen als de pest om toch maar die moslims weeral te beschermen. Al die leugens. Ze moeten gewoon correct en eerlijk zijn, punt uit, dat verdienen we in een democratie en ik gebruik dit forum om m'n recht op vrije mening te uiten.

Jammer genoeg moet dit anoniem of we krijgen doodsbedreigingen naar ons kop gesmeten zoals bij Vermeersch het geval is, een gezin hebben en graag zien is een nadeel in deze oorlog.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be