Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2012, 20:29   #1
revoleto
Banneling

Standaard Barmhartigheid van de profeet Mohammed vrede zij met hem Met de kinderen

In fact,
I do not know where I should start in this article
Result
The beauty and wonder of this remarkable behavior

Love and compassion - equality between boys and girls - education and character building - health care - breastfeeding ..... and lots and lots

Continued with me in all fields

Zoals bekend, Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) wordt beschreven in de Koran als een "genade voor de werelden." Het kan hier worden begrepen dat, net zoals hij een voertuig van genade voor de hele menselijke wereld, ook hij is verzonden als een genade voor de wereld van niet-menselijke wezens. In feite, op hetzelfde moment dat hij de profeet van djinn, een groep trouw aan hem waarvan we het bestaan ​​kennen.

Zo veel als hij de profeet van commandanten, bestuurders, managers en de hoofden van de families, is hij ook de profeet van de soldaten in het leger, de mensen die geregeerd worden en personen in de familie, die de kleinste bouwsteen bestaat in de samenleving . Tenslotte is hij een voertuig van "genade" voor alle dieren Allah schiep de mens, de armen die bestaan ​​uit de lagere klasse van de samenleving, weduwen en wezen en kinderen te dienen. Voor hem, volk verlaten kwellende dieren, naar beneden te kijken op de armen, de inbeslagname van eigendom van wezen en het doden van kinderen. Om deze reden kunnen we zeggen dat Mohammed de 'profeet van genade "voor de gehele menselijke rijk.

Wij vinden de meest opvallende voorbeelden van zijn menselijke kant buiten profeetschap in zijn betrekkingen met kinderen. Ver voorbij dat een gewoon mens, hij was een uitzonderlijk persoon die zou kunnen worden kinderlijk met kinderen en hij aanbevolen aan anderen. Dit verschil in zijn benadering van de kinderen is op zichzelf een onderwerp veeleisende onderzoek. Aan de andere kant, de profeet was een groot leraar die erop wees in die periode vele werkelijkheden die kinderpsychologen ontdekken en zet weer vandaag. Met deze bijzondere kwaliteiten, hij was een vader en grootvader, die een bijzondere plaats voor kinderen gemaakt in zijn leven vol schoonheid, die moet onderzocht vooravond

.....Zoenen: Een soort van fysiek contact, zoenen is een uitdrukking van liefde die de profeet vaak hun toevlucht tot. Bronnen geven aan dat hij zijn dochter Fatima en zijn kleinkinderen Hasan en Hussein (Abu Davud, "Adab" 144; Tirmizi, "Menakib" 50) gekust en dat hij aanbevolen aan anderen.

Het zien van de Profeet kussen zijn kleinzoon Hasan (of Hussein), een persoon genaamd Akra b. Habis vonden dit gedrag vreemd en zei: "Ik heb tien kinderen, maar ik heb nooit een van hen gekust." De Profeet gaf deze betekenisvolle antwoord: "De onbarmhartige zal niet genadig worden behandeld" (Buhari, "Adab" 18; Tirmizi, " Birr "12).

Joking: Het is bekend dat grapje is erg belangrijk voor kinderen, die hebben een rijke fantasie. In overleveringen met betrekking tot dit onderwerp, werd getuige van dat de Profeet gemeten en zinvolle grappen die op hetzelfde moment waren vol wijsheid en tucht zowel voor zijn kleinkinderen, Hasan en Hussein, en om andere kinderen gemaakt:

Een metgezel genaamd Mahmud b. Rabi vertelde dat toen hij vijf jaar oud, de profeet wat water nam van een emmer en gooide het in zijn gezicht en dat deed hij hetzelfde met de andere kinderen (Buhari, "Ilim" 18).

De uitoefening van de rug en schouders: Ook een soort van fysiek contact, het vervoeren van kinderen op zijn schouders of rug was een daad vaak uitgevoerd door de profeet. In het bijzonder, elke keer dat hij een bezoek aan zijn dochter Fatima, zou hij onmiddellijk Hasan en Hussein, die zou komen om hem te ontmoeten, op zijn rug als een gebaar van genegenheid (Alauddin Ali al-Muttaki, Kenzu'l-Ummal, XVI, 274 ). Zodra hij bad met zijn kleindochter Umame op zijn rug.

Een andere gebeurtenis die relevant zijn voor het onderwerp is als volgt: Hoewel hij zestig verzen gereciteerd tijdens de eerste eenheid van ochtendgebed, de profeet voltooide het gebed door het lezen van een van de kortste verzen in de tweede eenheid, toen hij een kind huilen gehoord. Toen hem gevraagd werd waarom hij dat deed, gaf hij dit zinvol antwoord: "Ik hoorde een kind huilen en ik ingekort het gebed, zodat er geen de moeder leed geven" (Nasai, Qibla 35).

http://www.youtube.com/watch?v=-6n18...=results_video
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 10:40   #2
Klein Licht
Minister-President

Standaard

'Met' de kinderen?

'In' de kinderen zal je bedoelen?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 15:00   #3
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Aangezien Mo een pedo was zou ik maar zwijgen met zo'n dwaze titel als deze "Barmhartigheid van de profeet Mohammed vrede zij met hem Met de kinderen"
Oud 9 november 2012, 16:36   #4
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Hoe meer die Mohammedanen over vrede lullen, hoe wantrouwiger wordt de rest van de wereld.
Dat die Mohammedanen elkaar voortdurend vrede toewensen zal wel komen omdat vrede een schaars goed is in Allahstan.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 17:49   #5
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Aangezien Mo een pedo was zou ik maar zwijgen met zo'n dwaze titel als deze "Barmhartigheid van de profeet Mohammed vrede zij met hem Met de kinderen"
M'n dochter laat ik alvast niet bij ze in de buurt, die gasten zijn gefrustreerd tot en met, iets wat we jammer genoeg zelf hebben mogen ervaren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 16:45   #6
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
M'n dochter laat ik alvast niet bij ze in de buurt, die gasten zijn gefrustreerd tot en met, iets wat we jammer genoeg zelf hebben mogen ervaren.
Oei! Verklaar je nader...
Oud 10 november 2012, 17:43   #7
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Oei! Verklaar je nader...
Heb het al eens gepost op het forum, gelukkig geen verkrachting of handtastelijkheden, dat is toch al iets.

Het was in een tropisch zwembad in Nederland, m'n dochter was 11 en nog steeds redelijk klein maar wel al goed gebouwd. Ze draagt wel nog graag bikini's zoals ze jonger graag droeg, je begrijpt me wel.

In de douches stond er een moslim meisje van 14-15 volledig ingepakt met lange broek, losse hemd met lange mouwen en sluier, het moslim zwempakje voor de meisjes zeg maar. Naast haar duidelijk 3 boers of dichte familie in gewone zwemkledij die extreem duidelijk gortige opmerkingen maakten (in hun taal) over de meisjes en die ook aanspraken en zeer grondig bekeken. Het moslim meisje keek maar beteuterd, en mijn dochter was er alvast niet goed van.

Wat zijn dat voor mensen? vroeg ze. Tja, moslims hé, wat moet je anders antwoorden. Het jammere is nu wel dat ze bang geworden is van alle mannelijke buitenlanders die vreemde talen spreken, niet alleen de moslims. Gelukkig gaat het nog steeds goed met haar gekleurde vriendinnetjes maar dat zijn dan ook geen moslims maar vooral kinderen uit gewoon gemengde gezinnen.

Moslims zijn gefrustreerde mannekes die onze meisjes lastig vallen omdat ze het beu zijn om heel de tijd met elkaar te moeten neuken, dat onthou ik er van.

Laatst gewijzigd door BonBon : 10 november 2012 om 17:43.
Oud 10 november 2012, 21:47   #8
revoleto
Banneling

Standaard

DE EERSTE ONTMOETING MET KINDEREN IN MEDINA

Het jaar 622 ... Twee mannen moe van een lange en vermoeiende reis, Mohammed (vrede zij met hem) en Abu Bakr tot slot dagen later de moslims te bereiken vanaf Medina die zijn gekomen om hen te ontmoeten op de heuvels van "Seniyyetul-Veda." Onder degenen die naar hen te ontmoeten uit Medina waren jongens en meisjes gekleed in hun beste kleding, enthousiast het spelen van de tamboerijnen in hun handen en zingen een lied van vreugde, "Talaal Badru Alaina." Op precies dat moment is de profeet ging naar de kant van de kinderen om openlijk laten zien dat hij gaf hen waarde en het belang en om mensen hierover te informeren. Hij vroeg de kinderen:

"Hou je van me?" De kinderen reageerden in koor:

"Ja, we houden heel veel, O boodschapper!" Dan, brenger van blijde tijdingen, zei de Profeet,

"Ik zweer dat ik hou ook van jou."

Deze boodschap werd zo krachtig en zo ver omarmen dat ze de hele Age of Happiness omvatte en omvatte alle kinderen ... Eindelijk kinderen waren blij, omdat ze een "profeet", die deze hond had, gaf ze belang en hield van hen en wilde dat ze bemind te worden en zag en bewaakt.

http://www.eqraa.com/download/video/mualimhi.rm
Oud 10 november 2012, 22:11   #9
revoleto
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=uAHa3iH42ig
Oud 10 november 2012, 22:34   #10
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Heb het al eens gepost op het forum, gelukkig geen verkrachting of handtastelijkheden, dat is toch al iets.

Het was in een tropisch zwembad in Nederland, m'n dochter was 11 en nog steeds redelijk klein maar wel al goed gebouwd. Ze draagt wel nog graag bikini's zoals ze jonger graag droeg, je begrijpt me wel.

In de douches stond er een moslim meisje van 14-15 volledig ingepakt met lange broek, losse hemd met lange mouwen en sluier, het moslim zwempakje voor de meisjes zeg maar. Naast haar duidelijk 3 boers of dichte familie in gewone zwemkledij die extreem duidelijk gortige opmerkingen maakten (in hun taal) over de meisjes en die ook aanspraken en zeer grondig bekeken. Het moslim meisje keek maar beteuterd, en mijn dochter was er alvast niet goed van.

Wat zijn dat voor mensen? vroeg ze. Tja, moslims hé, wat moet je anders antwoorden. Het jammere is nu wel dat ze bang geworden is van alle mannelijke buitenlanders die vreemde talen spreken, niet alleen de moslims. Gelukkig gaat het nog steeds goed met haar gekleurde vriendinnetjes maar dat zijn dan ook geen moslims maar vooral kinderen uit gewoon gemengde gezinnen.

Moslims zijn gefrustreerde mannekes die onze meisjes lastig vallen omdat ze het beu zijn om heel de tijd met elkaar te moeten neuken, dat onthou ik er van.
Jammer om dit te horen, vooral omdat het gezien is door een kind die nu littekens draagt, misschien wel voor de rest van haar leven...

Hopelijk wonen jullie nog in een rustige buurt of een plattelands dorp, zodat jullie kinderen niet teveel last gaan krijgen van die "verrijkers".
Oud 10 november 2012, 22:35   #11
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
DE EERSTE ONTMOETING MET KINDEREN IN MEDINA

"Hou je van me?" De kinderen reageerden in koor:

"Ja, we houden heel veel, O boodschapper!" Dan, brenger van blijde tijdingen, zei de Profeet,

"Ik zweer dat ik hou ook van jou."

http://www.eqraa.com/download/video/mualimhi.rm
Mo de pedo was op zoek naar zijn volgend slachtoffer...
Oud 11 november 2012, 06:51   #12
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

De combo Mo+kinderen blijft walgelijk; zij die dit promoten zijn geen haar beter.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 16:14   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Drink meer melk: http://www.youtube.com/watch?v=UFBPnZe_iMA
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2012, 17:55   #14
revoleto
Banneling

Standaard

Waarde gegeven aan meisjes

In sommige samenlevingen jongens zijn behandeld als superieur aan meisjes sinds mensenheugenis. Echter, deze houding gedomineerd Arabische samenleving in het tijdperk van onwetendheid op een meer gewelddadige manier. Zozeer zelfs dat deze lelijke houding in de vorm van begraven kleine meisjes levend in het zand en in toenemende mate verspreiden nam, begon het te worden gezien als legitiem. In lijn met de verzen in de Heilige Koran, de Profeet stevig verbood discriminatie tussen jongens en meisjes die stroming was in de samenleving werd hij gestuurd naar en probeerde de "het zien van jongens als superieur" traditie die had ontwikkeld onder de mensen over dit onderwerp te elimineren. In een korte tijd, als een voortzetting van onwetendheid, het idee van "neerkijken op meisjes" of "begraven in het zand" werd vervangen door het begrip dat ongeacht of het kind een jongen of een meisje, zou het worden gezien als "een plezier en geschenk van Allah" . Hier het gedrag van de profeet in de richting van zijn eigen meisjes en hadiths in de vorm van advies en commando een belangrijke rol gespeeld.

In veel hadiths met betrekking tot dit onderwerp, de profeet verklaringen afgelegd met deze gemeenschappelijke betekenis: "Wie heeft drie (of twee of een) meisjes of zusters en behandelt ze goed en heeft geen mannelijke kinderen liever over hen en voedt hen op de beste manier, Allah zal hen een schild tegen de hel en zal ze in de hemel "(Ibn Mace," Adab "3; Tirmizi," Birr "13; Abu Davud," Adab "130).

Dit evenement geeft het goede nieuws dat de ouders zullen worden beloond voor hun medeleven en genade aan hun dochters:

Aisha vertelt: "Een vrouw kwam naar mij Ze twee meisjes gehad met haar, ze wilde iets Maar ik heb niks behalve een datum heb ik gaf het aan haar De vrouw is verdeeld in twee stukken en gedeeld tussen haar..... dochters;... niets over voor haar Ze verlieten Later kwam de Profeet Toen ik hem vertelde over deze situatie, hij zei: "Wie raakt bevriend en behandelt hun dochters goed als deze, zal de meisjes zijn een schild voor hen tegen het vuur" (Buhari, "Zakat" 10).

http://www.youtube.com/watch?v=utcs1...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=5TdER4rireY
Oud 13 november 2012, 18:10   #15
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Het Nederlands is van een abominabel niveau en de inhoud is religieus gewauwel.
Boring.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2012, 21:37   #16
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Waarde gegeven aan meisjes

In sommige samenlevingen jongens zijn behandeld als superieur aan meisjes sinds mensenheugenis. Echter, deze houding gedomineerd Arabische samenleving in het tijdperk van onwetendheid op een meer gewelddadige manier. Zozeer zelfs dat deze lelijke houding in de vorm van begraven kleine meisjes levend in het zand en in toenemende mate verspreiden nam, begon het te worden gezien als legitiem. In lijn met de verzen in de Heilige Koran, de Profeet stevig verbood discriminatie tussen jongens en meisjes die stroming was in de samenleving werd hij gestuurd naar en probeerde de "het zien van jongens als superieur" traditie die had ontwikkeld onder de mensen over dit onderwerp te elimineren. In een korte tijd, als een voortzetting van onwetendheid, het idee van "neerkijken op meisjes" of "begraven in het zand" werd vervangen door het begrip dat ongeacht of het kind een jongen of een meisje, zou het worden gezien als "een plezier en geschenk van Allah" . Hier het gedrag van de profeet in de richting van zijn eigen meisjes en hadiths in de vorm van advies en commando een belangrijke rol gespeeld.

In veel hadiths met betrekking tot dit onderwerp, de profeet verklaringen afgelegd met deze gemeenschappelijke betekenis: "Wie heeft drie (of twee of een) meisjes of zusters en behandelt ze goed en heeft geen mannelijke kinderen liever over hen en voedt hen op de beste manier, Allah zal hen een schild tegen de hel en zal ze in de hemel "(Ibn Mace," Adab "3; Tirmizi," Birr "13; Abu Davud," Adab "130).

Dit evenement geeft het goede nieuws dat de ouders zullen worden beloond voor hun medeleven en genade aan hun dochters:

Aisha vertelt: "Een vrouw kwam naar mij Ze twee meisjes gehad met haar, ze wilde iets Maar ik heb niks behalve een datum heb ik gaf het aan haar De vrouw is verdeeld in twee stukken en gedeeld tussen haar..... dochters;... niets over voor haar Ze verlieten Later kwam de Profeet Toen ik hem vertelde over deze situatie, hij zei: "Wie raakt bevriend en behandelt hun dochters goed als deze, zal de meisjes zijn een schild voor hen tegen het vuur" (Buhari, "Zakat" 10).

http://www.youtube.com/watch?v=utcs1...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=5TdER4rireY
Jammer dat de praktijk zo compleet anders is, zelfs de sluier is niet islamitisch maar wordt verplicht om de vrouwen te onderdrukken en hun vrijheid af te nemen. Of het kan ze een soort vrijheid geven omdat ze dan niet of minder besprongen worden door moslim mannen, het is maar hoe je het bekijkt, de islam is grondig ziek.
Oud 16 november 2012, 00:42   #17
revoleto
Banneling

Standaard

Westerse samenleving beweert valselijk te hebben verheven vrouwen

Westerse sprake van liberalisering van vrouwen is niets anders dan een verkapte vorm van uitbuiting van haar lichaam, de afbraak van haar ziel en beroving van haar eer. Westerse samenleving beweert te hebben 'verheven' vrouwen. Integendeel, het heeft eigenlijk gedegradeerd te stellen het verloop van concubines, minnaressen en samenleving vlinders die zijn slechts instrumenten in de handen van plezier zoekers en geslacht marketeers, verborgen achter de kleurrijke scherm van 'kunst' en 'cultuur'.

http://www.youtube.com/watch?v=pyJeU31XUQo

http://www.youtube.com/watch?v=fix9yd40m1Q

http://www.youtube.com/watch?v=Vnf9yJGy9Dc
Oud 16 november 2012, 00:43   #18
revoleto
Banneling

Standaard

Belang wordt gehecht aan de bescherming van kinderen

Studies op het gevoel van "nakomelingen beschermen van" die instinctieve in alle levende wezens aan dat dit een van de belangrijkste gevoelens die zijn geplaatst in de menselijke persoonlijkheid. Met deze hadith heeft de profeet voort brengt de meest bevredigende verklaring op de wortels van dit gevoel:.. "Allah verdeeld Zijn genade in honderd stukjes Hij bleef negenennegentig stukken en zond een stuk naar de aarde Door dit stuk, dieren stap zorgvuldig om niet aan hun nakomelingen schaden "(Buhari," Adab "19; Muslim," Tauba "17).

Uit te leggen dat de bron van dit gevoel dat elk levend wezen heeft goddelijk is, de profeet zegt in een andere hadith, "degenen die aan hun familie en kinderen te beschermen en worden gedood om deze reden zijn martelaren" (Buhari, "Mazalim" 32; Muslim , "Iman" 226; Tirmizi, "Diyat" 22; Abu Davud, "Sunnah" 29, Ibn Mace, "Hudud" 21; Nesai, "Tahrim" 22-24). Zo stelt hij dat het gevoel van "kind beschermen van ', dat is een instinct in de mens, veranderen in een manier van gedrag zal worden voldaan met een grote beloning als" martelaarschap ".

DE WAARDE VAN DE PROFEET GEGEVEN TOT KINDEREN

In een hadith (uitspraken van de Profeet) de Profeet (vzmh) zei: "Als het niet voor verpleging kinderen, gebogen over oude mensen en grazende dieren, zou ramp neerdalen op je van een vloed" (Heysemi, Mecmau'z -Zevaid, X, 227). Zo wees hij erop dat "sabiler" (baby's in de verpleging fase) zijn de eerste factor te voorkomen goddelijke toorn. In alle betrekkingen van de Profeet met kinderen is het mogelijk om te voelen dat hij belang en de waarde gaf aan hen.
Oud 16 november 2012, 00:52   #19
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
De combo Mo+kinderen blijft walgelijk; zij die dit promoten zijn geen haar beter.
Het is en blijft onbegrijpelijk dat men een pedo blijft aanbidden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 01:00   #20
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

De ene gebiedt (bijna verpicht) bloot ,
de andere verbiedt (bijna verplicht) bloot !!

Wie heeft er nu gelijk ??

Kinderen uithuwelijken vind ik WALGELIJK !!!!
Vrouwen verkopen , degraderen , enz ....

btw: Wordt er enkel dochters uitgehuwelijkt ,
ik bedoel wordt er enkel bepaald dat de zoon van de ene
met de dochter van de andere wordt getrouwd ,
en dus niet dat er wordt bepaald dat de dochter
met de ene z'n zoon trouwt ??
Later als je ouder bent , mag je dus zelf bepalen naar
waar je kind gaat , als dit onder opvoeding valt ,
dan dit is je reinste onbeschoftheid !!!!
Een (ECHT) huwelijk is gebaseerd op liefde !!
Ok , iemand van bv 88 die trouwt met iemand van 20 ,
klinkt raar , maar mag , men is normaalgezien zelf in staat
hiervoor te kiezen , natuurlijk ....
kunnen er ook oorzaken meetellen , kans op grote erfenis !!!!
Iemand van bv 88 die trouwt met iemand van 17 of jonger = NEE !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be