![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen, ik erger me bont en blauw aan de raamprostitutie in ons land, zeker hoe die soms in de ruimtelijke ordening past. Soms kom je gewoon bordelen tegen, waar zo van die wansmakelijke vleeshompen in lingerie zitten klanten te lokken, op banen waar je ook (speelgoed)winkels vind. Tussen Gent en Deinze heb je zo een wansmakelijke bedoening. Ga eens rustig shoppen met je kinderen. Ik walg er gewoon van.
De Schippersstraat in Antwerpen kan je ook niet normaal passeren, of die beesten die te lam zijn om te werken, maar enkel hun kut openen, beginnen aanstalten te maken. Ik vind het er gewoon over. En die wanhopige mannen die er dan ronddolen. Ik snap niet hoe je nog maar een cent aan zo een wezen kan ophoesten. Ik ben al blij dat ze het tippelen hier in Antwerpen goed aan banden gelegd hebben, maar die ramen zijn er echt over. Het is gewoon uitstalling van rotte vleeswaren. Ik passeer die buurt in Antwerpen al lang niet meer en ben blij dat ik al niet meer overal die ramen moet zien, zoals vroeger. Ik zie graag winkels en andere dingen als ik buiten kom, maar daar wil ik echt niet naar kijken. Alleen kan je soms niet anders dan het te moeten aanschouwen, zoals op die ene grote baan. Ik beschouw zulke dingen als een gebrek aan zelfrespect voor een gemeente. Als er nog call girls werken en andere vormen van prostitutie, waar ik niet verplicht naar hoef te kijken, als ik toevallig ergens moet zijn, dan kan ik er nog mee leven, maar ik vind dat raamprostitutie volledig met afgeschaft worden, samen met tippelen. Sorry, maar we moeten aan de goede zeden van de maatschappij denken. Ik ga in ieder geval geen meubels meer kopen in een bepaalde zaak, omdat de gps me dan dingen laat zien, waarvan mijn maag keert. Hier in Antwerpen kan ik er dus gelukkig al omheen lopen, maar het kan dus nog beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch een beetje meer respect voor die dames willen vragen. Velen doen die job niet uit eigen voorkeur, maar worden gedwongen.
Wil je de raamprostitutie weg, sluit je aan bij Payoske of zoiets om die mensen een MENSWAARDIGER bestaan te geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch een beetje meer respect voor die dames willen vragen. Velen doen die job niet uit eigen voorkeur, maar worden gedwongen door mensenhandelaars.
Wil je de raamprostitutie weg, sluit je aan bij Payoske of zoiets om die mensen een MENSWAARDIGER bestaan te geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ga je dan ook in de Schippersstraat wandelen, iedereen weet toch wel welke etalages daar zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik denk dat dit eerder thuis hoort in het onderwerp verzuurde vlamingen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Er zouden enkel nog moslima's voor de ramen mogen. Buikdanseressen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je nog met rationele argumenten komen of? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Het is werk, en niet van het meest eenvoudige ook.
Je zou het eens een week moeten proberen, dan zou je wel anders piepen. Citaat:
![]() ![]() Als je het niet wil zien, kijk dan niet he, maar preuts censuur-gekrijs breekt niet veel potten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht, liever ramen vol schaarsgeklede dames die de job vrijwillig en professioneel uitoefenen dan 1 boerka op't straat.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerka is niet bepaald vrijheid. Eerder een eigendoms bewijs.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer ik al niet vrouwen heb horen krijsen dat het not done is als hun man/echtgenoot eens met een nachtvlinder een beetje quality time doorbrengt. Blij dat jij tenminste inziet dat niemand er iets bij verliest en dat manlief zijn batterijtjes weer eens opgeladen zijn zodat hij zijn aandacht weer kan focussen op zijn vrouwtje. Win/win/win dus. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 september 2013 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Het zijn niet alleen de dames, maar ook de pooiers en heel de boel die aangepakt moet worden. Toch zitten veel madammen wel vrijwillig in de sector. Ik krijg niet de indruk dat ze daar gedwongen worden, als ik zie hoe velen van hen zich gedragen. Op de raam tikken dat je passeert en dan kwaad worden, als je ze geen blik gunt. Dat gaat er over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik vind het gewoon laag bij de grond. Hebben al die mannen die er langs gaan dan echt geen fatsoen en vooral geen HANDEN om zichzelf te behelpen? Laatst gewijzigd door Boadicea : 6 september 2013 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: ![]() Ben jij nu aan het trollen of meen je dit serieus? Normaal gesproken zie ik dat direct, maar jij bent een twijfel geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik kom in die wijk niet, maar wou eens naar een grote meubelzaak buiten Antwerpen. Die rit was gewoon de hel: bordelen tussen winkels. Ik vond het vreselijk. Ik wou wel naar die winkels kijken, maar die ramen wou ik niet zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat betreft pooierschap heb je wel gelijk. Dat dient verboden te worden. Feitelijk gewoon uitroeien. Veldtribunaal en wat nekschoten of terplaatse in brand steken. Verder prostitutie legaliseren. Maar indien we dan nog ervoor willen zorgen dat er bijna geen vrouwen opteren om geld te verdienen via prostitutie, dan gaan we iets moeten doen aan, jawel: het financieel systeem. De basismiddelen onttrekken aan de markt. Laatst gewijzigd door Ill Duce : 6 september 2013 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |