![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gevaar! Een vrouw!
Rabiate en politiekcorrecte tegenstanders hebben ons in het verleden al wel meer verwend met allerlei koosnaampjes die ze als het ware exclusief voor het Vlaams Blok uit hun breinen lieten ontspruiten. "Fascisten in maatpak", "het bruine gevaar", "racistische navelstaarders", ... het is maar een kleine bloemlezing uit het rijk gevulde scheldarchief ter attentie van het Vlaams Blok. De Britse editie van het bekende vrouwenblad 'Marie Claire' heeft echter nieuwigheid ontdekt. Het vrouwenblad interviewde onlangs Anke Vandermeersch, en fotografeerde haar in een waardig en stijlvol kader: de zittingszaal van de senaat. De foto die bij het interview verscheen, werd vergezeld van een niet te missen en sinistere waarschuwing: "This women is a threat to you." Letterlijk vertaald: "Deze vrouw is een bedreiging voor U". De nietsvermoedende lezer zou kunnen denken dat Anke een ontsnapte seriemoordenaar is of een experte in biologische wapens die voor Al Qaeda werkte. Het tekstje bij de foto was al even subtiel: "Vergeet de skinheads. Extreem-rechts heeft een nieuw gezicht voor fascisme: vrouwen". Anke Vandermeersch antwoordde bondig: "Ik ben geen fascist. Ik ben een Vlaams-nationalist. Het moet maar eens gedaan zijn dat men die zaken met opzet door elkaar haalt." Zo is dat. bron vb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Fascisme heel verborgen nu. Omdat mensen er anders niet meer in trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() had je dit niet beter bij koetjes en kalfjes gezet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() vrije meningsuiting ?
![]()
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het komt op hetzelfde neer: onderdrukken van mensen, hoe ver ge over de verschillen tussen nazi's, VB'ers of fascisten kunt uitleggen. Het heeft gewoon allemaal een ander jasje, afhangend van de domheid van de massa die erin moet trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik heb er nooit gezeten. Is te fascistisch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() seg jan, hebt ge daar gene link naar ofzo? ik heb al gezocht op hunne site maar vind niks.
zo'n foto van anke, met over haar decolleté: ""This women is a threat to you." moet super zijn! hebben ze trouwens vermeld dat ze haar vingers nodig heeft om tot 3 te tellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik vind Anke maar een voos mens hoor.
Bah! Zo'n eierkop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Britten toch...
![]() Alsof die geblondeerde lellebel op een of andere manier een bedreiging zou kunnen vormen... Die is er toch alleen maar bij om mooi te wezen op de foto's en op die manier de aandacht af te leiden van de boeventronie van Dewinter. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ja.
Ik hou niet van die hun bier-mentaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anke Vandermeersch, Marie-Rose Morel, de dochters van Jean-Marie Le Pen...
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik trap evenmin in het links fascisme.
Ik vind het debiel om tot een politieke strekking te behoren. Allemaal voor schapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Zoals we die nu kennen? Ja, echt wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |