![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: pindakaas ... | |||
lékker |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
bwèkes |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
ga weg, ik heb arachibutyrofobie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "arachibutyrophobia":
the fear of peanut butter sticking to the roof of one's mouth. vind je pindakaas lekker? waarom wel / niet? Citaat:
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 25 augustus 2004 om 11:51. Reden: ik zou gvd graag nog een optie bijsteken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Dat heb ik nog nooit geproefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vieze kost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee dus! buiten het feit da da stinkt, doet da mij denken aan een ambtante hollander die hier vorig jaar op kot zat. die at altijd vieze, stinkende bruine bonen of vieze, stinkende pindakaas. die bonen misten ook hun effect in de wc niet
![]() en voor ik hier wordt aangeklaagd voor racisme, het jaar ervoor zat hier een nederlands meisje die ik wel tof vond. en ik vind hollandse vla wel heel lekker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zou u dan zo vriendelijk willen zijn een potje te kopen in uw plaatselijke winkel, en dan nog eens stemmen? ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pindakaas is een smakelijk goedje. Nog liever dan het op een oude korst brood te smeren, lepel ik het langzaam op. Een zalige hartig-zoete smaak, en een fluwelig gevoel op de tong. Wel verderfelijk verslavend en een aanslag op lijn en lever.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() pindakaaslovers unite!
spread the word!
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeleken met Marmite smaakt pindakaas als kaviaar. Marmite en honing zijn de enige 2 zaken die ik niet binnenkrijg.
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pindakaas dat moet je nl. goed doen. Allereerst: ![]() Geen andere soorten, want die zijn of: -te plakkerig -te zoet -te waterig -te droog. Calve rules! Rijd er maar voor naar nederland, die potten zijn eeuwig houdbaar ![]() Dan: ![]() Geen witbrood, geen stokbrood, maar een verse bruine boterham, het liefst met wat granen erin. ![]() Geen boter ook. Dat maakt het vettig. Pindakaas smeren, niet teveel, niet te weinig en dan een andere boterham erop plakken. Neem de boterham mee naar de tuin en eet m daar op tesaam met een vers glas melk. hmmmmmmmmmmmm.... hmmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmmm amai, ik mis die calve hier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik geloof dat je de calvé kan vinden in de contact-GB, wel maar één soort.
ik ben er niet 100% zeker van, maar ik heb het al zeker gezien! PS: je bent vergeten een klein beetje aardbeienconfituur er bij op te smeren! nj�*m !
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() ja en lap: dat glas melk moet je dan niet eten, maar leegdrinken. voor hier weer een wisenose komt zeggen dat dat niet lekker is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Voos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalige kost
![]() moet ge eens proberen met schijfjes banaan bij... ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijzonder lekker. Ge kunt er - behalve het goedje op je brood te smeren - ook nog andere leuke dingen mee doen.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Vind het een vreemd goedje,eet liever de nootjes bij een apritief.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Lekker! Het heeft wel veel calorieën en dat is wat minder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |