![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat is nu eens tenminste woord houden! Echtgenoot kreeg stempelgeld, vrouw kreeg leefloon van om en bij de € 1000.
Goede zaak dat de centen hen ontnomen wordt. Waarom zou het OCMW geld moeten geven aan iemand die in Syrië gaat strijden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vraag is nu natuurlijk: 'Waar gaat die madame het geld halen om in leven te blijven?".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag dan ook niet verwachten dat we dergelijke creaturen verder blijven steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo! Wat mij betreft zetten ze die hele shariah bende zonder inkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat de overheid haar en haar kinderen een slaapplaats in een loods en twee borden soep met een snee brood per dag mag geven mits haar man hier het land niet meer in mag. Afgezien daarvan vraag ik me wel af wat de rechtsgrond van deze beslissing is. Laatst gewijzigd door Zondag : 18 augustus 2013 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Goede zaak inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Bravo,eens kijken wat ze in Vilvoorde gaan doen.Meer dan 20 zijn vertrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad een goeie zaak. Zou er dan toch nog gerechtigheid bestaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() En ik vraag me af wie de kosten draagt van de teruggekomen strijders in onze ziekenhuizen.Domme vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Kheb er nog geen politieker over gehoord.Allo madam 1000ket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu is het Duvel tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verneem ondertussen,uit artikels die gaan over het schrappen van OCMW-gelden,(een stedelijke materie) dat er ook werkloosheidsuitkeringen(een Federale materie) uitbetaald worden aan mensen die in Syrie zitten.
Volgens VDAB-regels(een gewestelijke materie) moet een werkloze beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt,en al zeker als hij een jong persoon is.... Of,ook de diensten van hogere overheden kunnen optreden,want eigenlijk onderhouden we met werkloosheidsuitkeringen(en OCMW-gelden) mensen die oorlog voeren in een natie waarmee Belgie niet in oorlog is.... Als de VDAB vaststelt dat voorwaarden niet voldaan worden,dan geeft ze het dossier aan de RVA,en stoppen de betalingen....Er worden hier in belgie mensen van de werkloosheid gegooid om mindere zaken. Gewoon BESTAANDE wetten toepassen..... Wie niet in een bepaalde stad woont,wie in het buiitenland toeft,heeft blijkbaar geen behoefte aan OCMW-bijdragen,en het gezin waarvan U "gezinshoofd" bent ook niet. Wie blijkbaar elders "werkt" moet geen werkloosheidsuitkeringen krijgen hier.Misschien even bellen naar Damascus? Ik heb nog al gesteld dat naties als Syrie,Marokko,Tunesie,Algerije zich uitermate beschaafd en vriendelijk opgesteld hebben jegens ons totnogtoe,er rekening mee houdende welke ellende en onopgevoede barbaren zij soms uit West-Europa over zich heen krijgen...(onderwijzen en tuchtigen wij de jonge mannetjes hier niet of wat?) Laatst gewijzigd door kelt : 18 augustus 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte is de vrouw niet naar Syrië vertrokken, maar leeft ze hier volkomen wettelijk - voor zover ik dat kan inschatten.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Linkiewinkie!! Moslimknuffelaar! Bertje!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Alé dus zorgen dat buiten word gesmeten op het werk en verhuizen naar 1 of ander mooi warm land en dop blijven trekken. Moet blijkbaar goed mogelijk zijn. Als ze mijnen dop aftrekken dan zal ik een klacht indienen bij CGKR wegens racisme. (in dat warm land zal ik ondertussen wel al een mooi kleurtje gekregen hebben).
Blijkbaar zijn het alleen de zotten die hier werken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |