![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achthonderd personen lezen volledige Bijbel onderbroken voor
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ken-voor.dhtml http://yahoo.skynet.be/nieuws/showbi...derbroken-voor Ik moest efkes mijn ogen goed openwrijven ![]() Wat willen ze daarmee bereiken ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Misschien dat er enkelen tot enig besef komen na het lezen van de wat minder gekende passages van het OT.
Het verbaast me eigenlijk dat de Kerk hiermee akkoord gaat, de vertaling van Luther was ook het begin van het einde van hun macht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees daarom de nieuwe democratische, vrijheidslievende, eerlijke Bijbel van harriechristus voor een eeuwige toekomst in het heelal en waarin iedereen in de hemel komt. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 oktober 2013 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harrie , gij ze snoeper
![]() Citaat:
En ik kots nog meer van wie boeken als bijbels letterlijk nemen & uitvoeren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nou zes dagen in het licht der eeuwigheid?
Het is slechts een kleinigheid. Je zal zien: nog net voor de wereld onder gaat, zullen de mensen zich plotseling van de schrik massaal tot de microwezentjes bekeren. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het 'eindtijders' zijn dan hopen ze misschien dat als ze klaar zijn die eindtijd begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestonden al katholieke bijbelvertalingen voor Luther.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wil je het écht voorlezen dien je je verstand uit te zetten ![]() Maar dat geldt voor meer fictieve proza ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een beetje alla-snackbar aanhanger claimt dat te doen. Kijk maar naar alle bomgordel alla-snackbar aanhangers.
Jammer dan wel weer dat alle verschillende stromingen dat zeggen en allemaal anders invullen. (maar dat komt voornamelijk omdat de koran niet in hedendaags Arabisch is geschreven)
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat zot zijn geen pijn doet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (extreme) geloofsgelovige zotten en terroristen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guinness Book of Records ??
Citaat:
i really bloody fucking despise & hate chocolate (pure or mixed) !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 oktober 2013 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |