![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-m...lega-a3090472/
Citaat:
![]() ![]() M'enfin mij zal zoiets niet zo vlug overkomen vermits ik niet te maken heb met domme collega's. Mja, ik zit op dat vlak tenminste veilig in m'n coconnetje dat me behoedt van dergelijk "walgelijk racisme" aka de woorden van de Mechelse burgemeester. Deze laatste geeft tenminste het goede voorbeeld. Dank je Bart Somers voor deze mooie uitspraak, zo hoort het! XD! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat je politiek-discriminerend bent. Over de zaak zelf kan ik mijn mening kort uitdrukken: je spreekt/handelt/... zo niet over een collega. Als je het echt niet kunt vinden met een collega, dan beperk je je communicatie met hem/haar tot het strikt professionele en tot het strikt beleefde. Zo'n boodschap laten circuleren, verpest de sfeer. Zo erg, dat ik vind dat zo iemand afgedankt moet worden, om het elders beter te kunnen proberen met de geleerde les. Zelfs al zou het een tang van een wijf zijn, die elders (in Antwerpen dus) mogelijks al "buiten gekeken" is (mocht dat zo zijn: voor de derde maal: hypothetisch). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hoe vernederend. Wie neemt het de allochtone vrouwen die niet werken dat nog kwalijk...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U uit de arbeidsmarkt terugtrekken omwille van het potentieel lelijke is uw zelfontplooiing opgeven. De verborgen agenda is nog erger: vrouwen als ondergeschikte wezens. En nog erger: vrouwen die dat propageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 februari 2017 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() *
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 februari 2017 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh jawel.
Je kan dat op 2 manieren bekijken. Beentjes open, zoontje werpen, aai over de bol en een budgetje voor het huishouden, want anders wapperen de handjes van manlief. Beentjes dichthouden en hoger huishoudbudget eisen indien het ventje van dienst geen losse handjes heeft.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M'enfin, en dan maakt die domkop nog een joekel van een fout. Sorry maar zoiets is toch wel straf te noemen. 'Vreemdelingen' moeten van de Vlamingen integreren (of ze zijn van slechte wil, verdienen hier niet te vertoeven en blablabla) maar de aboriginals kunnen niet eens een (niet zo moeilijke) zin zonder fouten schrijven. *Kuch, kuch.* Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik meen me zelfs te herinneren dat ie het in een andere topic eens had over dat zijn vrouw moeite had met het huishouden te runnen omdat ze te overwerkt zou zijn. Idem voor haar vriendinnen. M'enfin, en dan zit ie hier doodleuk een huisvrouw te bashen omdat ze er voor kiest niet uit werken te gaan en quality time met haar kindje te spenderen omdat ze tenminste een man heeft die er niets op tegen heeft de taak van kostwinner op zich te nemen. Het wordt tijd dat men een beetje beseft dat thuisblijven en voor het huishouden en de kinderen zorgen een fulltime bezigheid is en best wat meer gewaardeerd mag worden! Oftewel keep the good work going Guinestar!! XD!
Laatst gewijzigd door bembem : 26 februari 2017 om 02:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en nog iets, ik kan me vergissen natuurlijk maar aan de hand van haar naam leid ik af dat het een geadopteerde is. Maw dat bruine kleurtje is hoogstwaarschijnlijk slechts een omhulsel, wat het voorval denk ik des te pijnlijker maakt, want in feite identificeert zij zich niet met Indië/Bangladesh of whatever. Allemaal heel sneu als je het mij zegt. Ze zouden adoptie van buitenlandse kinderen die er niet Europees uitzien feitelijk moeten verbieden. Want zie wat ervan komt: later moeten die kinderen - zelfs als ze het gemaakt hebben - opboksen tegen dergelijk 'walgelijk racisme'. Ik vind dit heel erg. Niet dat het minder erg is voor wie niet geadopteerd werd maar ook van allochtoonse origine is... Hoe meer ik van zo'n toestanden verneem hoe meer iets me zegt dat het nog niet zo erg is dat ik geen job heb. Zoals ik zei: "zo heb ik tenminste niet met gemene en domme collega's te maken." Voila zie, da's de keerzijde van de multicul, sommigen kruipen ervan in hun schulp. Of hebben er zelfs - in het geval van mij - psychiatrische letsels aan overgehouden. Tja......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zit niet op de verkeerde plaats te werken maar degenen die daar niet tegen kunnen. En door het daar af te bollen en thuis te blijven doet ze niemand een plezier, zichzelf niet en ook haar kinderen met een kleurtje niet. Uw rechten vrijwaart ge immers niet door thuis te zitten janken hoe oneerlijk het allemaal wel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een gevolg van jouw extreme luiheid en achterlijke mentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Akkoord. Hij heeft de politie, die het al niet makkelijk heeft de laatste jaren, grote schade toegebracht met zijn "meme". |
||
![]() |
![]() |